Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette nimestä Isla?

Vierailija
03.09.2013 |

Olemme harkinneet tyttärellemme tätä nimeä. Mielipiteitä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, se ei vaan kuulostaa korviini kauniilta.

En ole koskaan tavannut yhtään Islaa, eikä siitä tule ikäviä mielikuvia mihinkään tietynlaiseen ihmiseen. Ongelma on äänneasussa, luultavasti se on tuo S:n ja L:n peräkkäisyys, joka saa sen kuulostamaan jotenkin löysältä ja rumalta.

Vierailija
22/26 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma nimeni on Heidi, enkä kirjoita sitä Haidi jotta ihmiset osaavat lausua oikein. Isla lausuttuna isla toimii ihan hyvin. mitä haittaa siitä on vaikka ulkomailla se lausuttaisiin ailana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi kaunis nimi. On kansainvälinen, mutta sopii hyvin suomalaisten nimien kanssa. Omien huomioiden mukaan suositumpi koulutettujen ja kaupunkilaisten lapsilla. Mutta nyt tosiaan jo "yleinen", kun pääsi kalenteriin, jos se on poissulkukriteerinne.

Vierailija
24/26 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

La isla bonita...

Vierailija
25/26 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään nimestä, ja nimenomaan äännettynä Isla, ei Aila. Olen samaa mieltä että jos haluaa sen skottilaisen version, ja jos asuu Suomessa, kannattaa kirjoitusasuksikin laittaa Aila, ettei tarvitse aina selitellä että vaikka kirjoitetaan Isla, lausutaan Aila... 

Mutta minä siis tykkään siitä ihan espanjalaisittain/suomalaisittain äännettynä "Isla", ja merkitys "saari" on minusta kiva myös. Johan meillä on Pinjakin joten eiköhän Isla sopisi hyvin siskoksi :)

Vierailija
26/26 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kuten en muistakaan muotinimistä.