Liian isot häpyhuulet
Luin tuon viestiketjun,mutta ajattelin kysyä tuorempia kokemuksi,eli onko kukaan käynyt Eestissä kyseisessä leikkauksesa,missä ja minkä hintaista oli.Sama Suomessa,missä ootte käyneet ja paljonko on maksanut.Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Kommentit (54)
Kyllä se vaan on niin, että isot häpyhuulet on iso plussa! Ihanat näöltään ja mahtavat nuolla.
Harmittavaa jos niistä joillekin on terveydellisiä ongelmia...
Jos kerta pyöräilessä tuleen ongelmia häppäreiden kanssa, niin kannattaa säätää se satula oikeaan asentoon ja homma pelaa. Onhan meillä miehilläkin ulkonevia osia jalkojen välissä ja silti urheilu/liikkuminen innistuu vaivatta....jopa se polkupyöräilykin :-)
Olis kiva kokeilla omien sormieni näppäryyttä isojen häpyhuulien kanssa.. ;)
Ps. tämä oli kiusikirjoitus, jossa ns.piilohalu piilee mukana. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:08"]
Nohuhuh mitä vastauksia. Mulle ongelma on ainakin todella arkinen ja hankala. Lähdetään nyt siitä liikkeelle että pitkien matkojen pyöräily on ihan mahdotonta koska häpyhuulet hankautuvat verille. On kyllä kokeiltu pehmusteiden ja pikkareiden vaihdot, eipä paljo ole auttanut. Isot häpyhuulet aiheuttaa myös hygienisiä ongelmia itselläni, ja alapesu pitää tehdä ainakin kerran päivässä. ulkonäköasiaa en oo ees miettiny, eipä paljon kiinnosta se, ja mieskin on ollu varsin tyytyväinen.
[/quote] Eihän alapesu kerran päivässä pitäisi olla ongelma, itsekin teen niin ja varmasti meistä lähes jokainen. / vilivallaton
Bakteeritasapaino menee ketuille, jos sitä toosaa joka ikinen päivä viruttelee. Sitten on hiiva ja koko värkki käy ja kukkuu. Antakaa ny hyvät ihimiset sen pillunne olla edes vähän aikaa itekseen. Eihän siitä mitään tule, jos sitä jatkuvasti tiskataan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 16:37"]
Joku ympärileikkauttaa itsensä vapaaehtoisesti?! Siis miksi?
[/quote]
Älä leikkauta. Olen mies ja pidän häpyhuulista enemmän kun viivpillusta. Niitä on kiva imeskellä ja huulilla näykkiä siinä jossain välissä kun antaa kielihoitoa. Kyllä on naiset pitäneet tästä kuviosta.
Omani leikkautin kymmenisen vuotta sitten. Harrastin silloin ratsastusta ja oli t-o-d-e-l-la kivuliasta! Ja aina seksiä harrastaessa oli häppärit tiellä hankautuivat kipeästi. Päiväkirurgiassa leikattiin. Toipuminen oli nopeaa. Pissaaminen oli kamalaa ekan viikon, mutta vesisuihkun kanssa siedettävää. Vähän niinkuin epparinkin kanssa. Elämänlaatuni parantui huomattavasti. Tunnossa ei ole mitään ongelmia. Ja en ihan lähtisi ympärileikkaukseen vertaamaan tätä toimenpidettä....
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:59"]
Mulla on kyllä oikeesti tosi isot. Roikkuvat sentin verran tuosta pillunviivasta ulos mutta ainoa paikka missä olen asian voinut ajatella olevan negatiivinen on tämä palsta. En mä vaan osaa ottaa asiasta ongelmaa. Karvoja en tykkää pitää joten posliinina menen. Jos kasvattais karvat niin sittenhän ne vähän peittyis mutta muuten lopputulos olis ojasta allikkoon joten viihdyn aivan hyvin näin.
[/quote]
Namia!
saiskos maistaa?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:45"]
Minullakin on isot häppärit. Ne haittaavat pyörällä ajossa ja sit tuulella kesällä minihameessa ilman housuja, kun saa pelätä, että alkaa viheltämään. Lisäksi kuuluu hirvee mussutus, kun mies nuolee siellä alhaalla. Huulet lätisevät ja on kuin olisi sikalassa ruokinta-aikaan, sellainen nassutus kuuluu nuolemisessa.
[/quote]
Namia!
Maistuis mullekin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:59"]
Mulla on kyllä oikeesti tosi isot. Roikkuvat sentin verran tuosta pillunviivasta ulos mutta ainoa paikka missä olen asian voinut ajatella olevan negatiivinen on tämä palsta. En mä vaan osaa ottaa asiasta ongelmaa. Karvoja en tykkää pitää joten posliinina menen. Jos kasvattais karvat niin sittenhän ne vähän peittyis mutta muuten lopputulos olis ojasta allikkoon joten viihdyn aivan hyvin näin.
[/quote]Vaimollanikin on suht isot häpyhuulet. Ne on todella hyvät kun annan suuseksiä.M50+.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:33"]
HYI !!!
[/quote]miten niin hyi, tuo on joskus pakko tehdä
Minullakin on isot häppärit. Ne haittaavat pyörällä ajossa ja sit tuulella kesällä minihameessa ilman housuja, kun saa pelätä, että alkaa viheltämään. Lisäksi kuuluu hirvee mussutus, kun mies nuolee siellä alhaalla. Huulet lätisevät ja on kuin olisi sikalassa ruokinta-aikaan, sellainen nassutus kuuluu nuolemisessa.