Vain ylipainoisilla naisilla voi olla isot rinnat
Kommentit (35)
Ei pidä paikkaansa ap:n väite. Hoikallakin voi olla suuret rinnat, on yksilöllistä minne rasva etsiytyy:) Rinnat voivat olla myös koostumukseltaan hyvin erilaisia, joillakin rasvakudosta on enemmän, joillakin rauhaskudosta. Itselläni on aina olleet rinnat suuret, vaikka hoikkanen olen ollutkin. Moni on epäillyt silareiksi vaan eivätpä ole. Tavallisempaa varmasti kyllä on, että ylipainoisilla on kooltaan suuremmat rinnat.
Höpsistä, kyllä usein näkee isoja rintoja myös hoikassa varressa.
t. Mies.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:26"]
Höpön höpön! Olen hoikka urheileva nainen, jänteväkin, mutta rintani ovat isot. Hoikallakin voi totta vieköön olla isot luomurinnat, jos vartalo on tyypiltään naisellinen,
[/quote]
Rasvahan kerääntyy naisilla eri paikkoihin. Joillakin se kertyy peppuu, joillakin reisiin. joilalkin rintoihin ja joillakin vatsaan. Tämä vatsaan kertyminen on se huonoin vaihtehto. Naiselliset muodot voivat olla siis monella tapaa. Länsimaissa rasvan kertymistä rintoihin pidetään vaan kaikista parhaimpana vaihtoehtona. Minä tiedän monia jopa luosevan laihoja, joilla rasvat on rinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:26"]
Ei pidä paikkaansa ap:n väite. Hoikallakin voi olla suuret rinnat, on yksilöllistä minne rasva etsiytyy:) Rinnat voivat olla myös koostumukseltaan hyvin erilaisia, joillakin rasvakudosta on enemmän, joillakin rauhaskudosta. Itselläni on aina olleet rinnat suuret, vaikka hoikkanen olen ollutkin. Moni on epäillyt silareiksi vaan eivätpä ole. Tavallisempaa varmasti kyllä on, että ylipainoisilla on kooltaan suuremmat rinnat.
[/quote]
Mutta paljon näkee sitäkin, että selvästi lihavilla on pienet rinnat. Se vasta minusta näyttääkin hirveältä, kun vyötärönympärys on mitä on ja sitten sellaiset "kehittymättömän" näköiset rinnat siinä vatsan päällä. Onneksi mulla menee täysin päinvastoin...
Mun bmi on 20,5 ja koko on E70. Todettakoon vielä, että tissit roikkuu viitisen senttiä liian alhaalla. Kun painan viitisen kiloa enemmän, niin nekin nousevat kummasti.
Huolensa kullakin. Mutta jos "isolla" naisella on paistetut kananmunat rusina keskellä, niin se on tietysti aika outoa, mutta kyllä hoikallakin voi olla aika runsaat rinnat.
Se, mitä olen ihmetellyt jo pitkään, on vaikeus löytää sopivia vaatteita, vaikka rintani ovat aivan normaalikokoiset (c-kuppi). Nykyisissä vaatteissa on harvoin muotolaskoksia. Etukappale on samanlainen suora kuin miesten paidoissa. Kerran minulle sanottiin ns. paremmassa vaateliikkeessä, joka mainostaa itseään aikuisten naisten liikkeeksi, että "kun teillä on nuo rinnat", kun sopivaa vaatetta ei löytynyt. Koin kommentin sen verran loukkaavana, että sen liikkeen ovea en enää aukaise. Vaikka minä olisin ollut kokoa tankki ja / tai povipommi, myyjällä ei olisi silloinkaan ollut oikeutta moiseen kommenttiin.
Ihan sama.
Kokona on 80E ja ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut on mun vartalosta ja sen kurveissa, mitäs ne muille kuuluu.
Ai niin, vain pitkillä ja lihaksikkailla miehillä on tarpeeksi iso muna. Pienellä se näyttäisi epäsuhtaiselta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 20:35"]
Huolensa kullakin. Mutta jos "isolla" naisella on paistetut kananmunat rusina keskellä, niin se on tietysti aika outoa, mutta kyllä hoikallakin voi olla aika runsaat rinnat.
Se, mitä olen ihmetellyt jo pitkään, on vaikeus löytää sopivia vaatteita, vaikka rintani ovat aivan normaalikokoiset (c-kuppi). Nykyisissä vaatteissa on harvoin muotolaskoksia. Etukappale on samanlainen suora kuin miesten paidoissa. Kerran minulle sanottiin ns. paremmassa vaateliikkeessä, joka mainostaa itseään aikuisten naisten liikkeeksi, että "kun teillä on nuo rinnat", kun sopivaa vaatetta ei löytynyt. Koin kommentin sen verran loukkaavana, että sen liikkeen ovea en enää aukaise. Vaikka minä olisin ollut kokoa tankki ja / tai povipommi, myyjällä ei olisi silloinkaan ollut oikeutta moiseen kommenttiin.
[/quote]
Saman olen huomannut. Nyt laihduttua ongelma on vielä pahempi. Kilojakin tuli oikeastaan huomaamatta, koska vaatteissa oli jo valmiiksi tilaa. Mihinkähän nyt itsensä peittoaisi...
voin sanoa ,että pulskilla naisilla parhaat rinnat G , H ja siitä isommat kuppikoot.
ylipaino pitää sijoittua oikein ,että kurvit korostuu, kaikilla ei mene kohdilleen !
Kyllä minulla ainakin oli jo teininä ystäviä jotka painoivat alle 50kg ja tissit oli D/E/F-kuppia ja tuskin olivat käyneet silikoneja laittamassa 15-16v.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:41"]
Hoikkakin nainen vaikuttaa ylipainoiselta, jos sillä on isot rinnat.
[/quote]
Jee:DDDD Arvaappas miltä SINÄ vaikutat:DD