Vain ylipainoisilla naisilla voi olla isot rinnat
Kommentit (35)
Minä olen ylipainoinen ja minulla on pienet tissit. Läskit ilmeisesti valahtaneet aivan väärään paikkaan.
On se niin väärin.
Joo, mullakin kasvoi kuppikoko ceestä äffään, kun painoa tuli 16 kg lisää.
Mä olen normaalipainoinen ja mulla on isohkot luomurinnat(70G). Sama koko oli kyllä alipainoisenakin.
Höpön höpön! Olen hoikka urheileva nainen, jänteväkin, mutta rintani ovat isot. Hoikallakin voi totta vieköön olla isot luomurinnat, jos vartalo on tyypiltään naisellinen,
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:19"]
Mä olen normaalipainoinen ja mulla on isohkot luomurinnat(70G). Sama koko oli kyllä alipainoisenakin.
[/quote]
Sulla aika erikoiset luomurinnat, jos eivät sisällä yhtään rasvakudosta :)
Ei nyt ihan niinkään. Mulla oli samat tissit 20 kg köykäsempänä kuin nyt. Vaatteiden ostoa kyllä helpottaa, nyt on sama koko koko kropassa, aiemmin ehkä neljän kokonumeron ero ylä- ja alaosassa, joten mekkoja ei voinut ostaa. Yritän kyllä taas hoikistua, saanpahan ainakin huomiota :). Nyt menee 80J Changen liiveissä, laihempina aikoina en ollu vielä Changeen tutustunu, joten käytin 80DD:tä, josta tissit pursuili yli.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:19"]
[/quote]
Sulla aika erikoiset luomurinnat, jos eivät sisällä yhtään rasvakudosta :)
[/quote]
En kai sanonut, ettei rasvakudosta ole. Mulla on sitä alipainoisenakin, ainakin rinnoissa. Kävin kerran alipainoisena mammografiassa ja lausunnossa lukee, että rinnoissa runsaasti rasvaa. On se kai aika erikoista.
Vaikka olen lihonut, ei mun kuppikoko ole kasvanut, mihin saan valittaa?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:34"]
[/quote]
Sama, yhteisvalitus
Hoikkakin nainen vaikuttaa ylipainoiselta, jos sillä on isot rinnat.
Siis tuleeko joillekin oikeasti yllätyksenä, että:
a) rinnoissa on muutakin kuin rasvakudosta, esim. maitorauhasta
b) myös normaalipainoisessa naiskehossa on reippaasti rasvaa?
Hormonaaliselta kannalta ihanteellinen naisten rasvaprosentti on muistaakseni 20-25 prosenttia. Jos sen alemmaksi menee, saattaa tulla kuukautishäiriöitä ja raskautuminen vaikeutua.
Siis tuleeko joillekin oikeasti yllätyksenä, että:
a) rinnoissa on muutakin kuin rasvakudosta, esim. maitorauhasta
b) myös normaalipainoisessa naiskehossa on reippaasti rasvaa?
Hormonaaliselta kannalta ihanteellinen naisten rasvaprosentti on muistaakseni 20-25 prosenttia. Jos sen alemmaksi menee, saattaa tulla kuukautishäiriöitä ja raskautuminen vaikeutua.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:41"]
Hoikkakin nainen vaikuttaa ylipainoiselta, jos sillä on isot rinnat.
[/quote]
Kaamea läski http://my.opera.com/Anastazia/albums/showpic.dml?album=89274&picture=1168443
Mulla on tuollainen vartalo luomurinnoilla, en ole enkä vaikuta lihavalta.
Kuvassa "ylipainoinen" näyttelijätär Christina Hendricks. Rinnat on luomut.
Tässä mietittävää: http://www.hs.fi/elama/a1377064999365?jako=5a026ffb0bc5039bfb168a49f591de93&ref=og-url
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:34"]
[/quote]
Niin minäkin luulin, kunnes tajusin tässä, että kupit hädintuskin peittää nännit, ja rintoja aristaa aina liivien riisumisen jälkeen. Päätin sitten mennä testaamaan, josko täyttäisin suuremman kupin, ja kappas vaan, ei mitään ongelmaa! Enkä edes ole lihonut paljoa, reilu 5 kg. Ja olen päärynävartaloinen, joten rasva tuppaa kertymään aina alavartaloon. Ehkä kyseessä on joku hormonaalinen muutos myöskin, mutta näköjään ihmeiden aika ei ole ohi.
Nam nam...herkkua.