Mitä harrastuksia aloitat syksyllä?
Vai aloitatko mitään? :) Entä ikäsi? Minulla liikuntaharrastus 2 x viikossa ja tulossa lisäksi avoimen yliopiston kurssi myöhemmin syksyllä.
Kommentit (12)
Yritän elvyttää sauvakävelyä. Olen jonkinlaisessa noidankehässä selkäni takia. Tiedän, että selkä kuntoutuisi, jos kävelisin, mutta toisaalta jos kävelen, niin selkä kipeytyy. Eli tee niin tai näin, aina väärinpäin. Mutta yrittää aion, vaikka miten pienissä pätkissä aluksi.
Ajattelin mennä avoimeen yliopistoon jotakin opiskelemaan, ehkä varhaiskasvatustiedettä. Olen pph, ikää vähän päälle 50.
En aloita mitään uutta harrastusta vaan jatkan vanhaani eli larppausta. Se syö sen verran aikaani tällä hetkellä että toiseen harrastukseen ei ole mahdollisuutta.
Ikää 28v.
Palaan taas vuoden tauon jälkeen kuntosalille. Ikää 27.
Ei mitään uutta eikä vanhaa, täällä tuppukylässä ei voi harrastaa muutakuin ulkoilua, sitä tekee jo pakon edestä tarpeeksi.
Jumpassa alan käydä ja ylläpidän englanninkielen taitoa, ehkä opin jotain uuttakin.
Kuntosalilla ja uimassa yritän käydä. Parin kuukauden sisustuskurssille menen, kun en löytänyt mitään kivaa käsityöharrastusta kansalaisopistolta. Ehkä äiti-vauvajumppa.
Jatkan samoja kuten viimeiset pari vuotta 2 x sali + 2 x zumba + lenkkeily + käsityöt.
Voi kun pääsisi uimaan!
Edellisen kerran kylpylälomalla kesäkuussa, seuraavasta ei tietoa. Synnytin kesäkuun lopussa niin en järveen päässyt koko kesänä :(
8
Olen viimeiset kaksi vuotta tehnyt kahta työtä, joten nyt, kun jätin toisen pois, voin vihdoin alkaa harrastaa jotakin. Opiskelen espanjaa, ensi viikolla alkaa Bollywood dance -kurssi ja lisäksi haaveilen avoimen yliopiston opinnoista.
Kiireinen kaveri.