Valeraskaana? Ehkä?
Elikkäs oon 17v ja mulla on ovulaatiosta tasan kuukaus ja olin FLO kalenteriin merkinnyt että harrastin suojaamatonta yhdyntää 18 ja 19pv. Mulla on joitain raskauden oireita kuten ihan hirveitä kuumia aaltoja, pientä terävää nipistelyä vasemmalla puolella alavatsaa (päivässä pari kertaa), lisääntyny pissaamisen tarve, ummetusta oli alkuviikosta, vatsa turpoaa todella herkästi kun syön jotain, hetkellistä päänsärkyä silloin tällöin, kovaa väsymystä MUTTA testi sanoo negatiivista. Mulla on epäsäännölliset menkat mutta FLO sovelluksen mukaan olis pitäny alkaa jo maanantaina. Mulla on kyllä tullut vanhaa verta valkovuodon mukana nyt maanantaista lähtien. Lääkäriin enkä terveydenhoitajalle viitsi mennä ettei vaan vanhempia sekoteta asiaan. Oon kanssa tosi hoikka mutta nykyään mulla on ihan pieni hieman ylöspäin suuntaava pinkeä vatsa jonka huomaa jo heti herättyä vaikka mitään ei ole syönyt. Oisko jollain jotain sanottavaa? 😅
Kommentit (3)
Sulla on oikeus käydä terkkarilla ja lääkärillä ilman, että sun vanhemmat saa tietää.
Pyydä verikoe raskaushormonista, se on 100% varma käsittääkseni.
tee vaan uusi testi ja odota rauhassa.
kuukautiset sun ikäsellä ja vielä vanhemmillakin voi olla hyvinkin epäsäännölliset ja se on ihan normaalia!
mutta jos huolettaa niin varaa aika gynekologille. sano vaikka äidille että sulla on jotain kipua yms, jos et uskalla sanoa mitään raskaudenmahollisuudesta.