Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä kaavakkeella voit LIITTYÄ KIRKKOON!

Vierailija
01.09.2013 |

Kaduttaako, että erosit kirkosta muotivirtauksen mukana, tai harmittaako, että kännissä naputtelit nimesi eroamiskaavakkeeseen netissä? Ei hätää! Sinä voit liittyä kirkkoon täyttämällä tämän kaavakkeen Suomen evankelis-luterilaisen kirkon viralliselta kotisivulta:

https://evl.fi/EVLLiitykirkkoon.nsf/lomake?readform&lang=FI

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi liittyä kirkkoon, koska instituutiona Se on elitistinen ja syrjivä. Olen bi-seksuaali ja elän synnissä mieheni ja kolmen lapseni kanssa.

Vierailija
2/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 12:55"]

En voi liittyä kirkkoon, koska instituutiona Se on elitistinen ja syrjivä. Olen bi-seksuaali ja elän synnissä mieheni ja kolmen lapseni kanssa.

[/quote]

Aivan. Puhumattakaan siitä, että tuon kaltainen uskonto kun kristinusko, islam etc on harhaa. Pahimman luokan harhaa. Tuon kaltaiset uskonnot taitavat olla se todellinen saatana täällä maan päällä, koska kannustavat niin rankkaan suvaitsemattomuuteen, puhumattakaan paljon niiden takia ollaan sodittu. Joku viisas onkin joskus sanonut, että helvetti/taivas on jo nyt täällä maan päällä, riippuen itsestäsi, kumman itsellesi luot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otatko kristillisen kasteen vastaan, vai miekan sisuksiisi?"

..näin tuli kristinusko Suomeenkin....

Vierailija
4/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:36"]

"Otatko kristillisen kasteen vastaan, vai miekan sisuksiisi?"

..näin tuli kristinusko Suomeenkin....

[/quote]

Kas kummaa, koulun uskonnon tunneilla ei tästä puhuta että millaista ihan yksilötasolla oli kun kristinusko tuli.

Kukapa nyt miekan suolistoonsa haluaisi?

Vierailija
5/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, eroa heti uudelleen. Mihin tarvitset kirkkoa? Jos uskot, voit olla uskovainen ilman tuollaista massiivista järjestelmääkin. Moni kuuluu kirkkoon siksi, että haluaa tukea kirkon hyväntekeväisyystyötä, mutta tosiasia on se, että niistäkin rahoista suurin osa menee järjestelmää pyörittävien palkkoihin täällä Suomessa. Vain muruset menevät sitten sinne kehitysmaihin.

Vierailija
6/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh, aika paljon naispuoliset ateistit (molemmat kaksi lesboa) ovat taas masinoineet peukutusta! :D :D :D

Hoh hoh hoh!

Terveisin: Miespuolinen heteroateisti. Uskokaa tai jättäkää uskomatta, mutta sellaisiakin on olemassa! Ja uskomattahan te jätättekin, mutta siitä viis, enhän minäkään kirkon juttuihin usko.

Vierailija
7/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kummallista, että kirkosta eronneet vaativat heti kirkon palveluja, kun esim kirkkoon kuulumaton omainen kuolee. Miksi näin? Jos ei ole valmis maksamaan, niin ei pitäisi käyttää palveluja

Vierailija
8/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lainaus toisesta ketjusta " Kyllä tässä on kyse aivan jostain muusta. Kristityt ovat laumasieluisia lampaita. Omilla aivoilla ajattelua ei sallita. Ja tästä lammas sanasta teidän kristittyjen on turha suuttua, sehän on raamatusta otettu ja itse kutsutte itseänne sellaisiksi." http://www.vauva.fi/keskustelu/3856142/ketju/talla_kaavakkeella_voit_erota_kirkosta/sivu/1#comment24797960

Vierailija
9/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:25"]

Hyvä lainaus toisesta ketjusta " Kyllä tässä on kyse aivan jostain muusta. Kristityt ovat laumasieluisia lampaita. Omilla aivoilla ajattelua ei sallita. Ja tästä lammas sanasta teidän kristittyjen on turha suuttua, sehän on raamatusta otettu ja itse kutsutte itseänne sellaisiksi." http://www.vauva.fi/keskustelu/3856142/ketju/talla_kaavakkeella_voit_erota_kirkosta/sivu/1#comment24797960

[/quote]

On se hienoa, kun sinä voit tuoda esille sinun itsesi kirjoittaman kommentin toisesta ketjusta, ja esitellä sen muka jonkun muun kirjoittamana! :D Vaatimattomuus kaunistaa!

Vierailija
10/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:28"]

[/quote]

On se hienoa, kun sinä voit tuoda esille sinun itsesi kirjoittaman kommentin toisesta ketjusta, ja esitellä sen muka jonkun muun kirjoittamana! :D Vaatimattomuus kaunistaa!

[/quote]

Komppaan, eli säestän bassoa soittamalla,tätä kirjoitusta  jokseenkin kybykällä!

Vierailija
11/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:00"]

[/quote]

Aivan. Puhumattakaan siitä, että tuon kaltainen uskonto kun kristinusko, islam etc on harhaa. Pahimman luokan harhaa. Tuon kaltaiset uskonnot taitavat olla se todellinen saatana täällä maan päällä, koska kannustavat niin rankkaan suvaitsemattomuuteen, puhumattakaan paljon niiden takia ollaan sodittu. Joku viisas onkin joskus sanonut, että helvetti/taivas on jo nyt täällä maan päällä, riippuen itsestäsi, kumman itsellesi luot.

[/quote]

Juuri näin, ja näistä fundamentalisti kristityistä ja heidän helvetin pelostaan sen huomaa, että on onnistuttu luomaan itsellensä se pätsi, kuumottelevat oltavat maan päälle. Huh huh.

Vierailija
12/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

Vastusta kristinuskoa, ja saat tilalle islamin. Sitäxähaluut?

Vierailija
13/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kristittyjen pitäisi olla näin sunnuntaina palvomassa harhojanne, eikä kirjoittelemassa täällä netissä! XD

Vierailija
14/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kirkkovastaista porukkaa täällä... Kun ihmisellä on hätä, niin kummasti haetaan apua kirkosta. Kun oli Jokelan turma, Estonia upposi tms. vastaava, niin kirkot täyttyvät ja silloin sen apu kelpaa. Miettikää oikeasti, jos saat tiedon sairastuneesi itse tai läheisesi vakavasti tai sinulla on muu hätä, mihin turvaat? Jos silloinkin koet pärjääväsi yksin tai uskomalla joulupukkiin, niin sitten ok.

Vierailija
15/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 11:43"]

Kiitoksia, liityin juuri äsken!

[/quote]

Hyvä. :)

Vierailija
16/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ovat kirkolle olleet hyviä orjia ja heidän selkänahastaan on kustannettu papiston keskivertoa parempi elintaso ja halittu kirkolle mittaamaton omaisuus ja aivan turhan kallit pytingit. Kirkon on turha valittää 4 miljardin omaisuudella köyhyttä. Sitten kun kirkolla on viimeiset sentit menossa, rantatontit, osakkeet, perämetsät jne. myyty voi itkeä rahapulaa.

Vierailija
17/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On kummallista, että kirkosta eronneet vaativat heti kirkon palveluja, kun esim kirkkoon kuulumaton omainen kuolee. Miksi näin? Jos ei ole valmis maksamaan, niin ei pitäisi käyttää palveluja"

No tässähän täytyy ottaa vainajan toiveet huomioon, eikä omat, vaikka ei itse kirkkoon kuuluisikaan.

Itse en kuulu kirkkoon, ja minulle tulee aikanaan siviilihautajaiset.

Vierailija
18/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:28"]

[/quote]

[/quote]

Hahha haa! Kristitty puhumassa vaatimattomuudesta. Kun omasta mielestäsi noin vaatimaatomasti kuulut siihen eliitti joukkoon joka pääsee taivaaseen. Jepp, te kristitythän vasta tunnettuja vaatimattomuudestanne olettekin.

Vierailija
20/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:40"]

Ihme kirkkovastaista porukkaa täällä... Kun ihmisellä on hätä, niin kummasti haetaan apua kirkosta. Kun oli Jokelan turma, Estonia upposi tms. vastaava, niin kirkot täyttyvät ja silloin sen apu kelpaa. Miettikää oikeasti, jos saat tiedon sairastuneesi itse tai läheisesi vakavasti tai sinulla on muu hätä, mihin turvaat? Jos silloinkin koet pärjääväsi yksin tai uskomalla joulupukkiin, niin sitten ok.

[/quote]

Enpä ole kirkon apua tarvinnut. Kirkko saa mun puoolesta olla rauhassa, kunhan koulusta lopetetaan uskonnonopetus ja seurakunnan aamunavaukset sekä kirkossapidettävät juhlat.