Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa niin paljon lähteä yksin lenkille.

Vierailija
20.08.2020 |

Kaikilla on kaverit mukana nauttimassa päivästä. Tulee ihan idi iootti olo kävellä yksin siellä katsomassa maisemia.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ei käy, saattaa tulla sotkua vaatteisiin. Hyi, ihan hirvittää.

Hienot helmat sinun HH takissasi.

Vierailija
42/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus kirpaisee, kun omalle kohdalle sattuu. Mikäs diagnoosi se on, että saa haukkua ihmiset maanrakoon silloin kun huvittaa, mutta siitä ei voi mainita. Vielä muistutus karmasta, minkä taakseen jättää sen edestänsä löytää. Eikö opit mene päähän.

Hmm ehkä tämän kirjoittaja kuvittelee apn olleen aikoinaan töykeä muttei kuitenkaan yksinäinen.

Kaverit kyllästyi, kaikkosi ja nyt karma kostaa eli ap on tämän takia yksin kulkemassa vailla seuraa.

Ja kaikki yksin kulkijat ovat olleet töykeitä. Mielikuvitus laukkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen kotona juoksumatolla, jos ei huvita lähteä yksin lenkille ulos. On myös kuntopyörä ja crosstrainer, pieni kuntosali kotona.

Miten ihmeessä sua kiinnosta hölkätä jollain kuppasella juoksumatolla tai polkea paikallaan kuntopyörällä tunkkasessa sisäilmassa, kun vaihtoehtona on lähteä raikkaaseen ulkoilmaan nauttimaan vaihtuvista maisemista? Miljoona kertaa mieluummin minä kävelen/pyöräilen kauniita ja vaihtuvia maisemia katsellen, kun tuijottaen yhtä ja samaa kämpän seinää.

Se on vaihtoehto, kun ei huvita lähteä ulos.

No sitähän mä tässä just ihmettelinkin, kun nuo sun puuduttavan tylsät vaihtoehdot häviää mennentullen paskimmallekin ulkolenkille. Jos minä en jaksaisi ulos mennä, niin en kyllä satavarmasti jaksaisi silloin könytä mihinkään juoksumattolle tai kuntopyörän päällekään.

Vierailija
44/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen kotona juoksumatolla, jos ei huvita lähteä yksin lenkille ulos. On myös kuntopyörä ja crosstrainer, pieni kuntosali kotona.

Miten ihmeessä sua kiinnosta hölkätä jollain kuppasella juoksumatolla tai polkea paikallaan kuntopyörällä tunkkasessa sisäilmassa, kun vaihtoehtona on lähteä raikkaaseen ulkoilmaan nauttimaan vaihtuvista maisemista? Miljoona kertaa mieluummin minä kävelen/pyöräilen kauniita ja vaihtuvia maisemia katsellen, kun tuijottaen yhtä ja samaa kämpän seinää.

Se on vaihtoehto, kun ei huvita lähteä ulos.

No sitähän mä tässä just ihmettelinkin, kun nuo sun puuduttavan tylsät vaihtoehdot häviää mennentullen paskimmallekin ulkolenkille. Jos minä en jaksaisi ulos mennä, niin en kyllä satavarmasti jaksaisi silloin könytä mihinkään juoksumattolle tai kuntopyörän päällekään.

No sori vaan kun olemme erilaisia.

Vierailija
45/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkailla keleillä sellane juoksumatto on ainakin kiva. Niin moni vammauttaa ittensä talviaikaan ulkona juoksemalla.

Vierailija
46/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko alkaa lähtemään mun kanssa lenkille? Ei haittaa missä kaupungissa asut, ollaan yhteydessä watsapin kautta, soitetaan sen kautta niin on ilmasta. Puhellaan samalla kun kierellään omia polkuja? :D

Vierailija
47/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira ei käy, saattaa tulla sotkua vaatteisiin. Hyi, ihan hirvittää.

Hienot helmat sinun HH takissasi.

Hirmun Hilimako? Rumat ne vaattehilla koreilee.