Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa niin paljon lähteä yksin lenkille.

Vierailija
20.08.2020 |

Kaikilla on kaverit mukana nauttimassa päivästä. Tulee ihan idi iootti olo kävellä yksin siellä katsomassa maisemia.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen kotona juoksumatolla, jos ei huvita lähteä yksin lenkille ulos. On myös kuntopyörä ja crosstrainer, pieni kuntosali kotona.

Vierailija
22/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lenkkeilet? Minäkin lenkkeilen yksin. Vink vink.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni yksin on just parasta lenkkeillä. Saa rauhassa ajatella omia juttuja.

Ja kävellä omaan tahtiin.

Vierailija
24/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle karma kostaa ja olet yksin lenkillä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Joko ymmärrät? Jos et, tulet sen huomaamaan monet kerrat.

Vit tu mikä hullu karmanhuutaja täällä nyt on?! Luuletko tuntevasi ap:n? Meitä on tuhansia yksinkävelijöitä.

Mutta vain yksi katkera turvanlouskuttaja joka saitilla, se olet sinä.

Vierailija
25/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on ihan parasta. Ei tarvitse kuunnella jotain kälätystä ja vielä yrittää itsekin kälättää, vaan voi keskittyä omiin ajatuksiin. En lähtisi edes kenenkään kanssa lenkille, kun se juttu on kävellä yksin.

Vierailija
26/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle karma kostaa ja olet yksin lenkillä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Joko ymmärrät? Jos et, tulet sen huomaamaan monet kerrat.

Vit tu mikä hullu karmanhuutaja täällä nyt on?! Luuletko tuntevasi ap:n? Meitä on tuhansia yksinkävelijöitä.

Mutta vain yksi katkera turvanlouskuttaja joka saitilla, se olet sinä.

Kukahan siinä karmaa huutelee. Katso peiliin.

Vierailija
27/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi##u mitä pa$kaa!

Vierailija
28/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, minä en koskaan halua ketään mukaan lenkille.

Vierailija
29/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira.

Vierailija
30/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kirpaisee, kun omalle kohdalle sattuu. Mikäs diagnoosi se on, että saa haukkua ihmiset maanrakoon silloin kun huvittaa, mutta siitä ei voi mainita. Vielä muistutus karmasta, minkä taakseen jättää sen edestänsä löytää. Eikö opit mene päähän.

Vierailija
31/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen kotona juoksumatolla, jos ei huvita lähteä yksin lenkille ulos. On myös kuntopyörä ja crosstrainer, pieni kuntosali kotona.

Miten ihmeessä sua kiinnosta hölkätä jollain kuppasella juoksumatolla tai polkea paikallaan kuntopyörällä tunkkasessa sisäilmassa, kun vaihtoehtona on lähteä raikkaaseen ulkoilmaan nauttimaan vaihtuvista maisemista? Miljoona kertaa mieluummin minä kävelen/pyöräilen kauniita ja vaihtuvia maisemia katsellen, kun tuijottaen yhtä ja samaa kämpän seinää.

Vierailija
32/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vajonnut niin alas mun sosiaalisessa elämässä, että tajusin just ettei nykyään tule edes mieleen, että lenkkeillä voisi myös yhdessä jonkun kanssa. No toki miehen kanssa käydään välillä yhdessä kävelyllä. Olen myös pyytänyt monesti erästä ystävää, joka aina valittelee yksinäisyyttä ja tylsää elämää, mutta tätä lähes 40-vuotiasta naista kiinnostaa silti baarit lenkkeilyä enemmän.

Suosittelen Ap:lle koiraa tai äänikirjoja. Minulla on tilanteen mukaan molemmat.

Vierailija
33/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lenkkeilet? Minäkin lenkkeilen yksin. Vink vink.

Mies

Ihan missä haluat, terveisin Taisto 65v

Vierailija
34/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus kirpaisee, kun omalle kohdalle sattuu. Mikäs diagnoosi se on, että saa haukkua ihmiset maanrakoon silloin kun huvittaa, mutta siitä ei voi mainita. Vielä muistutus karmasta, minkä taakseen jättää sen edestänsä löytää. Eikö opit mene päähän.

ne lääkkeet

Vierailija
35/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinliikkuja tarvitsee koiran tai polkupyörän, mutta jos on pakko jalkautua, niin iso ostoskassi edes, myös päällystakki ja pitkä sateenvarjo lisää katu-uskottavuutta, mutta tietty kännykkään puhuminen aina yhtä takuuvarma keino sulautua.

Vierailija
36/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei käy, saattaa tulla sotkua vaatteisiin. Hyi, ihan hirvittää.

Vierailija
37/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä harhat sulla on päällä?

Vierailija
38/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli!

Vierailija
39/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sua kiinnosta hölkätä jollain kuppasella juoksumatolla tai polkea paikallaan kuntopyörällä tunkkasessa sisäilmassa, kun vaihtoehtona on lähteä raikkaaseen ulkoilmaan nauttimaan vaihtuvista maisemista? Miljoona kertaa mieluummin minä kävelen/pyöräilen kauniita ja vaihtuvia maisemia katsellen, kun tuijottaen yhtä ja samaa kämpän seinää.

Se on vaihtoehto, kun ei huvita lähteä ulos.

Vierailija
40/47 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm ehkä tämän kirjoittaja kuvittelee apn olleen aikoinaan töykeä muttei kuitenkaan yksinäinen.

Kaverit kyllästyi, kaikkosi ja nyt karma kostaa eli ap on tämän takia yksin kulkemassa vailla seuraa.