Mitä iloa tässä keski-ikäisen naisen elämässä on?
Halusi tai ei ulkonäkö rapistuu ja hormonaaliset muutokset on isoja. Kiukuttaa, hiottaa yms.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vapaus! On työuran huipulla, velat on maksettu, on aikaa ja rahaa tehdä mitä huvittaa, ja vanhuus on vielä kaukana. Täydellistä aikaa!
Samoilla linjoilla, käytän rahaa kaikkeen kivaan. Nyt kun ei voi matkustella, ostan koruja, kauniita sisustusesineitä kuten maljakoita, käyn kampaajalla ja hemmotteluhoidoissa jne. Nautin elämästä kaikin tavoin. Mikäs tässä on ollessa, toivon etten saa koronaa. Muuten kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onks miehillä noin hankalaa?
Vastaan omasta puolestani: Ei.
Ei näytä olevan vaimollakaan, ihan tyytyväinen elämäänsä, vaikka on sairastellut, ei ole ikinä luonut työuraa, vaan pätkiä paskaduuneissa.
Ollaan 48/47v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus! On työuran huipulla, velat on maksettu, on aikaa ja rahaa tehdä mitä huvittaa, ja vanhuus on vielä kaukana. Täydellistä aikaa!
Samoilla linjoilla, käytän rahaa kaikkeen kivaan. Nyt kun ei voi matkustella, ostan koruja, kauniita sisustusesineitä kuten maljakoita, käyn kampaajalla ja hemmotteluhoidoissa jne. Nautin elämästä kaikin tavoin. Mikäs tässä on ollessa, toivon etten saa koronaa. Muuten kaikki hyvin.
Rahaa on tosiaankin mukavasti käytettävissä, mutta tavaroiden ostosta olen luopunut, koska sitä on kertynyt jo liikaa. Rahaa menee kuitenkin asumiseen ja kulkemiseen, ja riittää annettavaksikin. Minä en välttämättä löydä enää suurta iloa tavaroista. Keittiön pöytäkin on ollut kohta 20 vuotta, ja vaihtaminen on käynyt mielessä, mutta mitä järkeä, kun on hyvässä kunnossa ja siisti, ja sen ääressä on niin monet ihanat hetket vietetty. Verhot, matot, pyyhkeet, lakanat, peitot, tyynyt on minun heikkouteni, mutta nyt on kaapit täynnä laatua, eikä ole mitään järkeä ostaa uutta.
No sinä ostat sitten niitä tekstiilejä, ja minä Iittalan maljakoita. Samaa tavaraa se on, miksi teet itsestäsi paremman?
Ilonaiheita on vaikka mitä kun jaksaa keksiä. Tee sellaisia asioita joista pidät. Elä, koe, harrasta. Miksi keski-ikäisen naisen elämä olisi yhtään huonompaa kuin muulloinkaan? On yleensä paremmin aikaa ja rahaa kuin nuorempana, mutta ei ole vielä vanha ja raihnas. Anna mennä ja elä!
Estrogeeni suihke on auttanut. Lenzetto.