Mistä se johtuu, että kaikki eksät – varsinkin naispuoliset – ovat aina niin hankalia
"Sillä on niin hankala eksä, en yhtään ihmettele, että erosivat."
Mietin vaan, että eikö näissä toisissa opsapuolissa ole koskaan mitään vikaa...
Jooh.
Kommentit (24)
Aah, sinulla on siis tilastotietoihin perustuvaa tietoa asiasta?
Sinulla on selvästikin ollut sekä mies- että naispuolisia kumppaneita aloituksestasi päätellen, ap.
Mut jostain kumman syystä nää "viattomat" mustamaalatut exät täälläki kuvittelee, et heitä pitäisi varauksetta uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut kovin hankala ennen kuin musta tuli eksä. Enkä ole vieläkään, mutta se kuinka paljon ja millaista pskaa toivon eksälle ja nykyiselle naiselleen voisi hirvittää monia. Pelkään että jos näen ne kadulla saatan sylkäistä päälle tai jotain. Yritän vältellä.
Joo, yhtenä niistä nykyisistä naisista, voin kyllä sanoa että miesystäväni exä ei sitten osaa jättää meitä rauhaan, ei sitten millään. Tekee viesteillään vaan itsestään naurunalaisen.
Olen pahoillani, kyllä se siitä jossain kohtaa rauhoittuu, ellei ole tosi pahoja ongelmia. Minä sentään osaan pitää nuo vihan tunteet itselläni enkä kiusaa niillä eksää ja naistaan. Ei se lopulta heidän ongelmansa, etenkään sen uuden, pidä olla että en osaa päästää irti kaikesta tapahtuneesta.
T. Se jonka viestiin vastasit
Nais-exät ovat aina hankalia, samoin tulevat naiset (=hormonitoiminta). Muista existä minulla ei ole kokemusta, eikä tulekaan.
mies52v