Mistä se johtuu, että kaikki eksät – varsinkin naispuoliset – ovat aina niin hankalia
"Sillä on niin hankala eksä, en yhtään ihmettele, että erosivat."
Mietin vaan, että eikö näissä toisissa opsapuolissa ole koskaan mitään vikaa...
Jooh.
Kommentit (24)
Kyllä mun eksä oli helpoista helpoin, siksi erottiinkin :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, eihän naiset koskaan hauku niitä entisiä rakkaita puolisoitaan, eihän? :D
Varmasti näinkin. Yleensäkin se, että on syy haukkua omaa eksää, on merkki siitä, että asia ei ole niin mustavalkoinen
Joo, minä olen sellainen hankala exä. Jäin pettäjän ja hakkaajan. Baarissa tarina ilkeästä vaimosta ainakin uponnut, kuin veitsi voihin. Toi kerran jopa jonkun nuoren naisen puutarhaamme jatkoille aamuyöllä. Menin sitten aamutakissa toivottamaan huomenet ja menin "jatkamaan unia" eli pakkaamaan mun ja lapsen tavarat. Ei vissiin ollut tyttö lämmennyt :D Kävin sitten keskustelut miehen kanssa päivällä kahden ja totesin, että nyt raja rikottu ja lähdin menemään. Varmaan jokin narsismi hänellä on, kun nyt satuillut yhteisille tutuillemme, että minä olin se pirttihirmu ja agressiivinen. Uskokoot ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä olen sellainen hankala exä. Jäin pettäjän ja hakkaajan. Baarissa tarina ilkeästä vaimosta ainakin uponnut, kuin veitsi voihin. Toi kerran jopa jonkun nuoren naisen puutarhaamme jatkoille aamuyöllä. Menin sitten aamutakissa toivottamaan huomenet ja menin "jatkamaan unia" eli pakkaamaan mun ja lapsen tavarat. Ei vissiin ollut tyttö lämmennyt :D Kävin sitten keskustelut miehen kanssa päivällä kahden ja totesin, että nyt raja rikottu ja lähdin menemään. Varmaan jokin narsismi hänellä on, kun nyt satuillut yhteisille tutuillemme, että minä olin se pirttihirmu ja agressiivinen. Uskokoot ken tahtoo.
Joo, narsistikortti on kyllä näissä tosi yleinen! Ja ne reppanat uudet/toiset naiset luulevat, että he ovat nyt miehen pelastavia enkeleitä. Todellisuus pajastuu sitten aikanaan heillekin.
Mä en ollut kovin hankala ennen kuin musta tuli eksä. Enkä ole vieläkään, mutta se kuinka paljon ja millaista pskaa toivon eksälle ja nykyiselle naiselleen voisi hirvittää monia. Pelkään että jos näen ne kadulla saatan sylkäistä päälle tai jotain. Yritän vältellä.
Eksäni olivat fiksuja ja mukavia, mutta väkivaltaisia miehiä ei ole ikävä.
Musta kerrotaan tällaista juttua, että olen hullu ja hankala narsisti-ex. Tokikin kun jouduin väkivallan ja kiusan takia hankkimaan turvakiellon ja muuttamaan pois, eikä minuun saa mitään yhteyttä. Hirveän hankala olen juu. Mutta kaikki entiset "ystävät" uskoi narratiivin.
Paskat
Nettipalstoilla kaikkien ukkojen exät ovat lihavia, nalkuttavia, ilkeitä maatuskoja.
Nettipalstoilla kaikkien naisten exät ovat narsisteja.
ilmeisesti katkera m pääkaupunkiseudulta jokai ole mitenkään edes ollut mikään exä; mutta häirintää pitää jatkaa. tasan 0 ms minkään suuntaista tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, narsistikortti on kyllä näissä tosi yleinen! Ja ne reppanat uudet/toiset naiset luulevat, että he ovat nyt miehen pelastavia enkeleitä. Todellisuus pajastuu sitten aikanaan heillekin.
Pääasia, että itse pääsee eroon. Jos joku on niin tyhmä, että uskoo niitä juttuja niin sitten on vaan harvinaisen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut kovin hankala ennen kuin musta tuli eksä. Enkä ole vieläkään, mutta se kuinka paljon ja millaista pskaa toivon eksälle ja nykyiselle naiselleen voisi hirvittää monia. Pelkään että jos näen ne kadulla saatan sylkäistä päälle tai jotain. Yritän vältellä.
Joo, yhtenä niistä nykyisistä naisista, voin kyllä sanoa että miesystäväni exä ei sitten osaa jättää meitä rauhaan, ei sitten millään. Tekee viesteillään vaan itsestään naurunalaisen.
Minä olen ex-vaimo enkä mitenkään hankala. Eikä miehenikään exä ole.
Monestihan ne miehet (paitsi fiksut) haukkuu uudelle exänsä. Uusi nainen kokee olevansa jumalan lahja miehelle.
Jaah. Eipä ole eksistä ollut haittaa koskaan. Ei niitä kyllä kovin monta olekaan. Yksi tai kaksi, riippuu vähän mikä lasketaan.
Eiks nää oo näitä jonka eksä on aina ollut "hullu narsisti". Olin täysin sokea asialle kunnes katoin touhua jotain 4 v ja jostain syystä sen miehen mielestä jokainen ex-tyttöystävä on abusive ja toxic. Tais olla toisinpäin....
Ex-vaimo ilmeisesti syyttää minua elämänsä pilaamisesta ja kaikista vastoinkäymisistään vaikka itse syypää lähes kaikkiin. Olisin antanut hänelle vaikka koko maailman, mutta minäkin olen vain mies. Lopulta petti terveys ja jaksaminen.
Lisäksi annoin periksi erossa lähes kaikille hänen vaatimuksilleen vaikka itse halusi erota, mutta siltikään ei ole tyytyväinen. Kertoillut perättömiä satuja minun osallistumisestani perheen arjen pyörittämiseen. Kyllä minä pidän häntä erittäin hankala naispuolisena eksänä.
Kyllä kyllä, eihän naiset koskaan hauku niitä entisiä rakkaita puolisoitaan, eihän? :D