Voiko etäsuhde toimia missä nähdään suunnilleen jokatoinen vloppu?
Kommentit (8)
Meillä ainoa oikea parisuhteen muoto, koska kumpikin tarvitsee vaativassa työssään täydellistä yksinäisyyttä. Ja tavataan suunnilleen kolme vuorokautta kolmessa kuukaudessa. Näin on mennyt hyvin jo viisi vuotta, toisella kierroksella ollaan. Tämä on aikuisten itsenäisten ihmisten suhde, jossa kumpikin on sinut itsensä kanssa.
Meillä ainoa oikea parisuhteen muoto, koska kumpikin tarvitsee vaativassa työssään täydellistä yksinäisyyttä. Ja tavataan suunnilleen kolme vuorokautta kolmessa kuukaudessa. Näin on mennyt hyvin jo viisi vuotta, toisella kierroksella ollaan. Tämä on aikuisten itsenäisten ihmisten suhde, jossa kumpikin on sinut itsensä kanssa.
Kyllä se meillä on toiminut, mutta jo vakiintuneessa parisuhteessa. Alussa oli niin päin, että toinen paljon työmatkoilla. Nyt niin päin, että minä töissä muualla. Nähdään vähän useammin kuin joka toinen viikonloppu, mutta yksinkertaisesti palkka ei riitä siihen, että joka viikonloppu nähdään. Lähdin aika pienipalkkaisen työn perässä, mutta vaihtoehtona oli ei mitään tai ikuisesti pätkää.
Meillä Se loppui kolmessa vuodessa. Tunteet viileni ja kasvoimme erilleen.
Riippuu ihmisistä. Mulla ei toiminut, olin mustis ja kärsin yksinolosta.