Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeimmin auttava nestemäinen rauta raskaana olevalle?

Vierailija
18.08.2013 |

Mitä kannattaisi ostaa? Obsidanilla on maha jatkuvasti kipeä tai sekaisin ja Hb sen kun laskee vain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltofer. Kokeiltu on ja todettu hyväksi.

Vierailija
2/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hemoglobiini ei nouse nopeasti, niin se vaan on. Veren punasolun elinkaari on kolme kuukautta, ja kun se uusiutuu, niin hemoglobiini nousee, näin olen käsittänyt. Eli arvoa saa nousemaan hiljalleen sitä mukaa, kun veren punasoluja kuolee ja uusia syntyy luuytimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten kokeillut ottaa rautavalmisteen appelsiinituoremehun kera? Sen pitäisi edistää imeytymistä. Rautakuurilla olin minäkin raskaana ollessa yli 10v sitten :)

Vierailija
4/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floradix autto mulla muutamassa vkossa :)

Vierailija
5/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melassia on suositeltu jossain joskus.

Vierailija
6/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vihreitä linssejä!

Vierailija
7/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltoferia + appelsiinimehua. En tiedä mikä on riittävän nopeasti ap:lle, mutta minulla kesti pari viikkoa, että tilanne alkoi korjautua niin, että itse huomasin muutoksen (en nukahdellut enää keskellä päivää aina istuessani hetkeksikään alas).

Neuvolahenkilökunnan mukaan "hyvin siedetty" obsidan aiheuttaa yllättävän monelle aika rajuja oireita, niitä ei ainakaan pahasta raskauspahoinvoinnista kärsineet enää jaksana lisäriesana. Sinulla on vielä lievät oireet, mutta selvästi sopimaton rautalisä sinulle, vaihda toiseen merkkiin!

Vierailija
8/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä tarvi ainakaan ummetuksesta kärsiä kun tuota obsidania käyttää :) 

Vierailija
9/9 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltoferia itse käytin kun maha ei sietänyt Obsidania. Valmisteiden vlillä tuskinn eria tehon nopeudessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi