Lue keskustelun säännöt.
millä viikoilla raskausoireet yleensä tulevat?
16.07.2006 |
en tiedä olenko raskaana,toivottavsti en.
laskurin mukaan olisin 6.viikolla, mut ei ole oireita.
aiemmissa raskauksissani ollu väsymystä ja pahoinvointia...en vaan muista milloin oireet alkoivat.
huomenna pitäisi ottaa yhteyksiä terveyskeskukseen...
ennestään pienet lapset,kolmatta vaippaikäistä en jaksaisi hoitaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varmasti, että plussattu on.