Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä saa 6000-7000 euron palkkaa?

Vierailija
31.08.2013 |

Taidan olla ihan pihalla ihmisten palkoista. En kuvitellut kenenkään tavallisen ihmisen saavan tuollaisia palkkoja.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni muun muassa asianajaja ja lääkäri saavat tuollaisia palkkoja. Perheellisiä kolmekymppisiä naisia ovat molemmat.

Vierailija
2/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisessä kaupassa myyntihommissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntijohtaja amerikkalaisessa firmassa Suomessa, brutto 8300€. Mä olen ihan tavallinen.

Vierailija
4/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työyksikössäni psykiatrit saavat tuollaista palkkaa kunnallisella puolella.

Vierailija
5/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "tavallinen ihminen".

Mun lähipiirissä tollaista palkkaa saa useampi lääkäri, erikoislääkäreitä sairaalalla päivystyksineen ja tk-lääkäreitä. Itsekin sijoitun tohon haarukkaan lääkärinä. Sit on IT-alalla ja johtotehtävissä toimivia. Tavallisia ihmisiä kaikki, tosin kouluttautuneita tai muuten uralla edenneitä, mut ihmisiä yhtä kaikki elämän murheineen.

Vierailija
6/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla aloittelevatkin tk-lääkärit ja sairaalassa erikoislääkärit. 

Vierailija
7/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri, juristi, ekonomi, insinööri. Jos ovat oikealla alalla ja on työkokemusta jonkun verran. Ja toki moni esimies, jotkut myyntityössä olevat tms.

Vierailija
8/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä lakimiehenä. Eikä ole tällä alalla mitenkään erikoinen palkka. Lähipiirissä on vähintään saman verran tai enemmän ansaitsevia lääkäreitä, ekonomeja ja dippainssejä. Ihan tavallisia naisia ja miehiä.

Vierailija
9/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raksahommissakin saa, tuntimäärät viikossa aika kovia tosin.

Vierailija
10/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntijohtaja keskisuuressa yhtiössä, palkka n. 7500 - 8500 €/kk, riippuen bonuksista. Merkonomin koulutuksella, mutta omalla osaamisella ja näytöillä pikkuhiljaa kohonnut korkeampaan asemaan.

Vierailija
11/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan friikkuna (mainosala) hyvinä kuukausina ton. Tuttuja on IT-alan konsultti, myyjä, toimitusjohtaja, esimies.

Myyjä vetää ihan hirveitä liksoja, on tehnyt duunia parikyt vuotta, joten suhteet sen mukaiset.

Suurin osa korkeakoulutetuista tutuista saa  4-5 tonnia.

Vierailija
12/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sukulaiseni joka on it-alalla toimitusjohtajana saa triplasti tuon, eikä hänellä ole edes korkeaa koulutusta. Oikein on tavallinen ihminen.

Muita mieleen tulevia tuon verran tienaavia ihmisiä tuttavapiiristä ovat lääkärit, osa juristeista, parhaiten menestyvät yrittäjät, osa it-alalla asiantuntijatehtävissä toimivista sekä osa suurten yritysten ihan tavallisesta keskijohdosta. Ei ole tosiaan mitenkään poikkeuksellinen palkka eikä edellytä yliluonnollisia taitoja.

Vierailija
13/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreistä moni saa 6000 palkkaa, mutta eivät kaikki.

Vierailija
14/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies tekee rakennusurakointia yrittäjänä, oli vuoden 2011 verotiedoissa siellä nimien joukossa eli yli 150t tienaava, mutta kyllä se töitä tekeekin, viikonloppuisinkaan ei kuulemma oikeen kotona näy.

Kyllä nykypäivänä vaikka siivousyrittäjä voi tienata tuon verran, ei se nyt loppujen lopuksi kuitenkaan niin paljoo ole, yrittäjänä ainakaan.

Vierailija
15/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimialajohtajan työssä. Kouluja tarvitsee käydä, mutta töissä ei tarvitse mitään osata.

Vierailija
16/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointipäällikkö, liiketoiminnan kehityspäällikkö, myyntijohtaja, avainasiakaspäällikkö. Lääkealan yrityksissä ihan normiliksa...

Vierailija
17/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan, teen IT-hommia. Olen kyllä hyvin tienaava, mun ansiot on selkeästi keskiarvon yläpuolella. 

Vierailija
18/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen markkinointipäällikkö IT-alalla jenkkifirmassa, palkka 6500€/kk. Olen opiskellut erilaisia humanistisia aineita yliopistossa, työkokemusta 10 vuotta. Teen paljon töitä.

Vierailija
19/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri.

Vierailija
20/60 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lkv