Missä työssä saa 6000-7000 euron palkkaa?
Taidan olla ihan pihalla ihmisten palkoista. En kuvitellut kenenkään tavallisen ihmisen saavan tuollaisia palkkoja.
Kommentit (60)
Täälläkin yksi juristi ilmoittautuu tähän pinoon. Palkka 7500 eur/kk, ikää 37 v., työkokemusta n 13 vuotta. Ja joo, ihan tavallinen ihminen olen;-)
Mieheni saa it-alalla. Normaalin päivätyön lisäksi työhön liittyy päivystystä vapaa-aikana ja siitä maksetaan hyvin. Mutta ei tuota nyt kadehtia kannata. Veroihin menee hirveän suurin osuus ja kaikki päivähoidot ja muut tulevat kalleimman mukaan, tukea ei mitään mistään (eikä tietysti tarvitsekkaan, mutta että nämä tällaiset tasoittavat sitä tuloeroa niihin jotka saavat vähemmän). Ei tuollakaan palkalla pääse mitenkään leveästi elämään.
Perusinsinöörinä, mutta ulkomailla. Suomessa näistä palkoista saa vain haaveilla.
Veljeni saa tuollaisen 7000 euroa, on myyntipäällikkönä it-alalla. Aivan tavallinen ihminen.
Veljeni saa tuollaisen 7000 euroa, on myyntipäällikkönä it-alalla. Aivan tavallinen ihminen.
Minä saan sen 6000, olen IT-konsultti. Teen tasan 37,5 tuntia viikossa, joten siihen nähden olen tyytyväinen.
julkisella puolella professorit ainakin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 20:12"]
Mä saan friikkuna (mainosala) hyvinä kuukausina ton. Tuttuja on IT-alan konsultti, myyjä, toimitusjohtaja, esimies.
Myyjä vetää ihan hirveitä liksoja, on tehnyt duunia parikyt vuotta, joten suhteet sen mukaiset.
Suurin osa korkeakoulutetuista tutuista saa 4-5 tonnia.
[/quote]
Siis mitä se myyjä myy? Ei kyllä missään kaupassa myyjille makseta kuin korkeintaan 12€/h, siis onko se joku kaupparatsu? Normaaleilla myyjillä on ihan surkeat palkat, ja vain 20% on täydet tunnit.
Kyllähän se yli 6000 euroa kova palkka on, mutta uransa loppupuolella DI:t, ekonomit ja juristit useimmiten siihen yltävät. Lääkärit toki hieman aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 20:12"]
Mä saan friikkuna (mainosala) hyvinä kuukausina ton. Tuttuja on IT-alan konsultti, myyjä, toimitusjohtaja, esimies.
Myyjä vetää ihan hirveitä liksoja, on tehnyt duunia parikyt vuotta, joten suhteet sen mukaiset.
Suurin osa korkeakoulutetuista tutuista saa 4-5 tonnia.
[/quote]
Siis mitä se myyjä myy? Ei kyllä missään kaupassa myyjille makseta kuin korkeintaan 12€/h, siis onko se joku kaupparatsu? Normaaleilla myyjillä on ihan surkeat palkat, ja vain 20% on täydet tunnit.
[/quote]
Ei myyntihommat välttämättä tarkoita sitä, että on jossain kaupan kassalla.
Stripparit saa viikonlopussa ton määrän.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 00:44"]
[/quote]
Muutama tuntemaani myyjää ns. erikoisliikkeessä on vetänyt 50 000 - 60 000 euron vuosituloja. Toki tulot vaihdelleet kuukausittain ja sen mukaan, millaisella painopisteellä työnantaja on myynneistä palkinnut. Mutta hyvinä kuukausina ovat tuohon 6 000 euroon tai sen ylikin päässeet. Ja tavaraa/palveluja ovat kuluttaja-asiakkaille myyneet.
Yritysmyynnissä tuollaiset ansiot ovat jo aika yleisiä.
IT-konsultti täälläkin. Ylitöitä en tee, työkokemusta kolme vuotta, ei koulutusta.
Yläasteen tai ainakin lukion rehtorit taitaa päästä lähelle?
Ei se palkka vaan ne menot. Moniko tässä ilmoittautunut pääsee tuloilleen pk-seudun ulkopuolella...
Av-mammana olosta. Eihän täällä alempia palkkoja olekaan.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 07:26"]
Av-mammana olosta. Eihän täällä alempia palkkoja olekaan.
[/quote]
Paitsi silloin , kun miehen pitäisi jäädä kotiin kotihoidontuella hoitamaan omia lapsiaan :P
Automyyjä