Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi epäilee kolmen alle 18-vuotiaan nuoren yrittäneen hukuttaa alle 15-vuotiaan nuoren yleisen uimarannan laiturin alle

Vierailija
20.08.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11503755

Jahtaamiselle ei selvinnyt esitutkinnassa mitään erityistä syytä, vaikka poliisi kuulusteli suuren määrän tapahtumaan osallistuneita ja muita paikalla olleita ihmisiä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että murhayrityksen kohde on tyttö.

Olet ymmärtänyt väärin.

Vantaalta.

Lopeta päteminen kun et mistään mitään tiedä

Päteminen?

Vierestä kun seuraa tätä pelleilyä täällä ja tragediaa kotona.. pikkasen eri mietteet kuin teillä harakoilla.

Vierailija
22/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savion raitti kirjoitti:

Muistan vuonna 93-

Olin kartsalla kamujen kanssa. Vastaan tuli parkkiksella vieraan talojen jengi.

Vaativat tappelua.

Heiluttelin käsiä ja pompin paikallani lämmitelläkseni. Farkut oli jalassa ja otin t-paidan pois päältä.

Käskin jätkiä yksitellen tulemaan ottamaan erää.

Jätkiä putoili kuin omenoita syksyn puusta.

Yksikään ei käynyt laumalla päälle, vaan noudatettiin herrasmiessääntöjä.

Nokat verta vuotavina ne lähti meidän alueelta ja pissanurkilta pois. Loppuaika istuttiin parkkiksen reunalla ja syötiin mikropoppareita ja heiteltiin noppaa.

Olin oman jengini sankari. Se joka osasi myös kiivetä puuhun ja hypätä nurmikolla puolivoltin.

Minusta tuli isona talonmies ja nykyään olen lähinnä työtön. Silti muistelen elämäni loistonvuosia parvekkeella keskikaljaa nauttien ja tupakkaa tuprutellen.

Teitkö pari kata-potkua myös? Vieläkö teet vaimon iloksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain tapon yritys, miksei murhan?

No, toivottavasti tekijät karkoitetaan tuomion jälkeen kotimaahansa kärsimään tuomionsa.

Toivottavasti syyttäjä vaatii tuomiossa käytettävän koventamisperustetta ns. viharikoksen vuoksi.

Vierailija
24/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole persu

- Kaljaa

- Makkaraa

- Trollaa netissä

- Katso lätkää

- Kaljaa

- Kaljaa

- Makkaraa

- Lätkää

- Kaljaa

- Ole niin kännissä että luulet olevasi netissä ja hauku tummaa herrasmiestä: saa köniisi karismaattiselta herralta.

- Lisää kaljaa

- Makkaraa

- Lätkää...

Älä jätä mitään muistoja, jos rikosrekisteriä eikä vihapuheviestejä palstoilla lasketa.

Vierailija
25/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
26/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I have reported this topic! Disgusting how people can still blame a group as whole instead of indivuals in 2020???!? You should seek some medical treatment... I'm out.

Vierailija
27/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokseen joka ikinen noista hukuttajista.

Vierailija
28/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vankilaan.

Vierailija
29/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I have reported this topic! Disgusting how people can still blame a group as whole instead of indivuals in 2020???!? You should seek some medical treatment... I'm out.

Olet suomenkielisellä palstalla. Kirjoita siis suomeksi.

Vierailija
30/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet suomenkielisellä palstalla. Kirjoita siis suomeksi.

En ole tämä herra, mutta joille on vain paljon helpompi ilmaista itseään englanniksi, vaikka ymmärtäisi suomea hyvin.

Vierailija
31/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savion raitti kirjoitti:

Muistan vuonna 93-

Vaativat tappelua.

Heiluttelin käsiä ja pompin paikallani lämmitelläkseni. Farkut oli jalassa ja otin t-paidan pois päältä.

Nokat verta vuotavina ne lähti meidän alueelta ja pissanurkilta pois. Loppuaika istuttiin parkkiksen reunalla ja syötiin mikropoppareita ja heiteltiin noppaa.

Olin oman jengini sankari. Se joka osasi myös kiivetä puuhun ja hypätä nurmikolla puolivoltin.

Minusta tuli isona talonmies ja nykyään olen lähinnä työtön. Silti muistelen elämäni loistonvuosia parvekkeella keskikaljaa nauttien ja tupakkaa tuprutellen.

Kait tiedät että se savun haju tunkeutuu naapuriasuntoihin?

Kai sinäkin ymmärrät sen että jos tässä maassa pidettäisi kansalaisten puolta, niin tuokin ex-talkkari olisi töissä ja ei polttaisi tupakkaa parvekkeella keskellä päivää ja olisi humalassa.

Ymmärrät kai sen että täällä ei myöskään käytäisi päälle joukolla. Vaan kai porukka sentään noudattaisi reilua peliä.

Miksei ex-talkkari lähtenyt koulutukseen ja hankkinut uutta työpaikkaa. Onko yhteiskunnan syy se, että kalja maistuu ex-talkkarille? 

Vierailija
32/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toivottavasti tekijät karkoitetaan tuomion jälkeen kotimaahansa kärsimään tuomionsa.

No Suomessahan nuo on varmaan syntyneitä. Varmaan jo isovanhemmat tulivat 90-luvulla tänne, jos nämä tekijät 15 paikkeilla.

Vierailija
33/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savion raitti kirjoitti:

Muistan vuonna 93-

Vaativat tappelua.

Kait tiedät että se savun haju tunkeutuu naapuriasuntoihin?

Ei siinä sellaisia kerkeä miettimään 

Muziikkia

Vierailija
34/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savion raitti kirjoitti:

Muistan vuonna 93-

Vaativat tappelua.

Nauratti, koska vaikka oli keksitty trollaus, voisi olla tosikin. Kyllä näitä sankareita on, eivät vaan kirjoittele tällaisille palstoille. Muistan itse miten joskus lapsena, ehkä vuonna -90, naapurin kovanaama joutui urheilukentällä riitaan joidenkin tyyppien kanssa ja veteli kiertopotkuilla näitä päähän niin että ne lenteli kuin jauhosäkit. Kaveri oli ilman paitaa, jalassa Levis501 ja kenkinä buutsit. Tukkamalli oli jenkkisiili. Ihailin kaveria, pokkaa oli eikä kukaan tullut sen jälkeen silmille. Itsekin sain krediittiä kun olin sen naapuri ja se soi minulle vastaan tullessaan silloin tällöin nyökkäyksen. "Vttu tunnetstä ton hullun.."

Vierailija
35/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savion raitti kirjoitti:

Muistan vuonna 93-

Vaativat tappelua.

Höpöhöpö, jos mikropopparit ollu kehissä, niin 80-luvun loppupuolta ja silloin vanhat fabut tarinoi, miten maailma on hullu kun nykyään käydään porukalla kimppuun ennen oli toisin kun rehdisti painittiin mies miestä vastaan...

Vierailija
36/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni työkaverin poika oli tämä ketä yritettiin hukuttaa. Eli siis poika kyseessä, oli ollut kaverinsa kanssa rannalla, ja alunperin tämä kaveri oli kohteena, pääsi karkuun ja uhri ikäänkuin jäi jalkoihin ja päätyi kohteeksi.

Ja eivät olleet tekijät suomalaisia.

Vierailija
37/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa nämä "ennen sentään tapeltiin reilusti yksi yhtä vastaan" -huutelijat 😂 Jotenkin huvittavaa tuo yritys löytää väkivallasta ja huvikseen tappelusta jotain kunniaa tai reiluutta.

Vierailija
38/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Kymmenisen vuotta sitten ihan kantispojat "kiusasivat" minua fyysisesti yläasteella. Potkuja päähän, tönimistä mm. liikkuvan bussin alle ym. Opettajat näkivät mutta yrittivät olla näkemättä. Olen pienikokoinen kantisnainen. En puolustele ketään, mutta kerronpahan kokemuksiani.

Vierailija
39/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

¨'

...karkotetaan... Älä unta näe, nehän on kulttuurinrikastajia. Toivat uuden uimarantakulttuurinkin Suomeen.

Vierailija
40/43 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole persu

- Kaljaa

- Makkaraa

- Trollaa netissä

- Katso lätkää

- Kaljaa

- Kaljaa

- Makkaraa

- Lätkää

- Kaljaa

- Ole niin kännissä että luulet olevasi netissä ja hauku tummaa herrasmiestä: saa köniisi karismaattiselta herralta.

- Lisää kaljaa

- Makkaraa

- Lätkää...

Älä jätä mitään muistoja, jos rikosrekisteriä eikä vihapuheviestejä palstoilla lasketa.

Ole kiljuripulirasmussilakka ja kirjoita tuollaisia idioottimaisuuksia,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi