Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa?

Vierailija
16.07.2006 |

Ollaan vajaa kaksi vuotta seurusteltu. Suhteemme alkoi hyvin, mutta nyt kaikki on muuttunut. Naistani ei kiinnosta omat ystäväni ja hänen ystäviään en ole koskaannähnyt, vaikka haluaisin. Yhteisiä asioita harrastuksiksi ei ole löytynyt ja muutenkin arvomaailma tuntuu hyvin erilaiselta nykyään. Seksikin on aina sitä samaa saarnaamista, ettei sekään enää sytytä. Naiseni ei näe mitään vaivaa viihdyttääkseni minua, itse olen ehdotellut ja yrittänyt keksiä uusia asentoja mutta turhaan. Suuseksi on kuin kielletty sana vaikka miehenä pidän siitä erittäin paljon molemmin päin. Onko suhde tullut tiensä päähän vai kannattaako vielä yrittää? Tuntuu, että olemme kuin ystävät emmekä pari. Naisesta meillä menee loistavasti ja olen turhaan turhautunut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi