Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naisen ikä tai kengän koko on ok asioita, mutta auta armias jos painoa tiedustellaan?

Vierailija
20.08.2020 |

Miksi näin?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paino ei kerro oikein mitään. Samanpituinen ihminen voi olla todella timmi, vatsalihakset näkyä ja olla isot takapuoli ja rinnat, ja painaa 68kg. Tai voi olla 58kg ja olla selluliittiä, pömppö.

Tuntuu että painonihmettelijät ovat sitä mieltä että yli 55kg nainen pituudesta ja kehonkoostumuksesta/muodosta huolimatta on aina lihava.

No juuri tämä. Itse olen sirorankenteinen (pienet rinnat, kapea lantio jne) niin bmi saa olla todella iso luku ja vielä näytän (muiden silmissä) hoikalta. Omissa silmissä oon ollut ryhävalas aina, oli bmi 18 tai 25. 

Vierailija
22/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on salaperäistä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sillä tiedolla tekee?

Vierailija
24/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaikella tiedolla olla hyötynäkökohta?

-ap

25/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengän numeroni oli 38, mutta vanhemmiten jalankoko on kasvanut. Nyt jouduin ostamaan kenkiä kokoa 40. Joillekin jalkaholvin laskeutuminen, nivelsiteiden löystyminen ym aiheuttaa jalan suurenemista. Että häpeän nyt jättilästossujani kokoa 40.

Kaikenlaisia häpeän aiheita sitä ihmisellä onkin. Minun kengännumeroni on nykyisin 43. Olen ylpeä terveistä ja kauniista jaloistani, joita ei ole pilattu liian pienillä jalkineilla. Just tulin pitkältä lenkiltä koiran kanssa. Jalat toimii, muulla ei väliä.

Vierailija
26/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kengän numeroni oli 38, mutta vanhemmiten jalankoko on kasvanut. Nyt jouduin ostamaan kenkiä kokoa 40. Joillekin jalkaholvin laskeutuminen, nivelsiteiden löystyminen ym aiheuttaa jalan suurenemista. Että häpeän nyt jättilästossujani kokoa 40.

Kaikenlaisia häpeän aiheita sitä ihmisellä onkin. Minun kengännumeroni on nykyisin 43. Olen ylpeä terveistä ja kauniista jaloistani, joita ei ole pilattu liian pienillä jalkineilla. Just tulin pitkältä lenkiltä koiran kanssa. Jalat toimii, muulla ei väliä.

Ja paino on?

-ap

Vierailija
27/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minä oletan, että sinä kyselet samaa tietoa kymmeniltä naisilta ja pidät heistä laitonta henkilörekisteriä. Sen lisäksi hyvin harvalla paino pysyy tismalleen samana. Jos Minna painaa kysyessäsi 60 kg, niin onko sillä kovinkin paljon merkitystä, jos hän oli kuukausi sitten 58 kg ja kaksi kuukautta myöhemmin 56 kg?

Vierailija
28/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa mielenkiintoiselta keskustelulta. Ap utelee henkilökohtaisuuksia.

Mikä ap on muuten painosi, pituutesi ja peniksesi paksuus? Ihan vaan huvin vuoksi tässä kyselen.

Itse pidän omituisena myös niitä, jotka utelevat toista nimeä, vanhempien työpaikkoja yms.

Vierailija
29/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minä oletan, että sinä kyselet samaa tietoa kymmeniltä naisilta ja pidät heistä laitonta henkilörekisteriä. Sen lisäksi hyvin harvalla paino pysyy tismalleen samana. Jos Minna painaa kysyessäsi 60 kg, niin onko sillä kovinkin paljon merkitystä, jos hän oli kuukausi sitten 58 kg ja kaksi kuukautta myöhemmin 56 kg?

No ei ole, ja siksi ihmettelenkin miksi se on noin herkkä paikka teille?

-ap

Vierailija
30/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap on muuten painosi, pituutesi ja peniksesi paksuus? Ihan vaan huvin vuoksi tässä kyselen.

Itse pidän omituisena myös niitä, jotka utelevat toista nimeä, vanhempien työpaikkoja yms.

Painoni on viimeksi mitattuna n. 80, pituus 180 ja penikseni paksuutta en, uskomatonta kyllä, ole koskaan mitannut.

-ap

31/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paino on?

-ap

Pitääkö vielä ikäkin kertoa?

Kerroin kengännumeron vain tsempiksi mielestään isojalkaiselle naiselle.

Vierailija
32/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Sinä et ole tarpeeksi läheinen kyseisen naisen kanssa kysyäksesi noin henkilökohtaisia asioita, joten käyttäydyt tökerösti. Varmasti nainen jäätyisi myös, jos kysyisit uteliaisuuttasi vaikka hänen siskonsa osoitetta.

Vierailija
33/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoni on viimeksi mitattuna n. 80, pituus 180 ja penikseni paksuutta en, uskomatonta kyllä, ole koskaan mitannut.

-ap

No mittaapa nyt pituus ja paksuus. ÄO? Seksikumppanien määrä, työpaikka? Varallisuus?

Vierailija
34/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eli itselläsikään ei ole ajantasaista tietoa painostasi, etkä varmaan ole huomioinut iän tuomaa kutistumista, joten armeijapituus ei kelpaa.

Miksi vaadit, että muilla pitäisi ajantasaista tietoa olla?

Vierailija
35/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Ahaa, sinulle riittää siis joku summittainen luku. Minna voi vastata, että jotain alle 70 kiloa, tottahan hän puhuu. Entä sitten, mitä sitten tapahtuu?

Vierailija
36/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No mittaapa nyt pituus ja paksuus. ÄO? Seksikumppanien määrä, työpaikka? Varallisuus?

Ei ole mittanauhaa joten mittaamatta jää. ÄO:ta en tiedä myöskään. Seksikumppanien määrä: 0. Työpaikka: oma firma. Varallisuus: nettona +200000.

Vierailija
37/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei ole mittanauhaa joten mittaamatta jää. ÄO:ta en tiedä myöskään. Seksikumppanien määrä: 0. Työpaikka: oma firma. Varallisuus: nettona +200000.

Ja tämähän oli siis ap.

Vierailija
38/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko avata millaisessa tilanteessa painoa kysyisit ja miksi haluaisit sen tietää?

Vierailija
39/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todella outona kenenkään muun kuin lääkärin kysymänä, en edes tiedä omaa painoani koska en omista vaakaa. Ihmetyttäisi että miksi minun paino kiinnostaa sinua enemmän kuin itseäni. Vai onko niin että kaikki tieto mikä ennen oli yksityistä kuuluu nykyään joidenkin mielestä jakaa koska Iltalehdessäkin jotkut jakaa.

Vierailija
40/48 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noi kaikki ole kiellettyjen listoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän