Tuttu painostaa ja ahdistaa tapaamaan
Outo juttu on, että tapaisin paljon mieluummin kyseistä henkilöä, jos en kokisi, että hän painostaa niin paljon. Lähettelee jatkuvasti viestejä joissa kyselee tapaamista ja suuttuu jos en lähde. Ja tekee suuttumuksensa tiettäväksi.
Tapaisin häntä joskus ihan mielelläni, mutta en tällä tavalla painostettuna ja joutuen pelkäämään suuttumista, jos hän ei ole tyytyväinen.
Tyhmä tilanne. Mitä ihmettä tässä voisi tehdä? Nyt lähinnä vain välttelen tapaamisia.
Kommentit (7)
Sano suoraan. Ehkä hän haluaa intensiivisemmän ystävyyden ja sinä et. Parempi lähteä sitten eri teille. Ihme juttu ettei sitä suuta voi saada auki.
Kerro tuo sama sille minkä juuri vuodatit meille.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan. Ehkä hän haluaa intensiivisemmän ystävyyden ja sinä et. Parempi lähteä sitten eri teille. Ihme juttu ettei sitä suuta voi saada auki.
Ja sanoa mitä? Mitä tuossa voi sanoa mikä olisi mitenkään toimivaa?
Ongelma on siinä, että sanon melkein mitä vain mistä hän ei pidä, niin suuttuu. Ollaan siis ihan aikuisia, haluaisin itse olla jonkinlaisissa väleissä ja ehkä joskus kevyesti tavata, mutta en jaksa häntä kovin pitkään, sillä odottaa vain minun viihdyttävän häntä. Siksi tapaamiset ovat väsyttäviä. Joskus silti voisin tavata, mutta kun hän vaatii sitä niin paljon ja sitten suuttuu, etten edes koe voivani puhua kovin avoimesti koska suuttuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sanoa mitä? Mitä tuossa voi sanoa mikä olisi mitenkään toimivaa?
Sanoa että koen painostuksena sen että laittelet noin usein viestiä ja suutut jos en voi tavata, voitaisiinko tehdä niin että minä ensi kerran ehdottaisin tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että sanon melkein mitä vain mistä hän ei pidä, niin suuttuu. Ollaan siis ihan aikuisia, haluaisin itse olla jonkinlaisissa väleissä ja ehkä joskus kevyesti tavata, mutta en jaksa häntä kovin pitkään, sillä odottaa vain minun viihdyttävän häntä. Siksi tapaamiset ovat väsyttäviä. Joskus silti voisin tavata, mutta kun hän vaatii sitä niin paljon ja sitten suuttuu, etten edes koe voivani puhua kovin avoimesti koska suuttuu.
Ap
Mitä väliä sillä on, jos hän suuttuu jos et halua olla hänen kanssaan ystävä vaan tuttava?
Enpä osaa sanoa mitään, mutta ei tuo kovin mukavalta kuulosta.