Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allekirjoita adressi kotihoidontuen uudistusta vastaan

Vierailija
31.08.2013 |

http://www.adressit.com/kodinhoidontuen_jakaminen_perheiden_paatettavaksi

Allekirjoita ja nosta ketjua, jotta pysyy ylhäällä. Perheillä on oltava oikeus päättää sisäisesti kumpi vanhempi haluaa/pystyy työtilanteen tai muun vuoksi hoitamaan alle kolmevuotiaita lapsia kotona. Pakkotasa-arvo isän ja äidin välille hoitovapaan jakamisessa ei ota huomioon yksilöllisiä perhetilanteita.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitettu!!!

Vierailija
42/44 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä allekirjoitin.

Niin ja meillä mies on ollut enemmän kotona lasten kanssa kuin minä joten oma lehmä ei ole ojassa (siltäkään osin, että lapsia ei ole tulossa lisää).

Tasa-arvon kanssa tuolla ei ole mitään merkitystä vaan sillä, että lasten kanssa ei olla kotona  -> äidit töihin (jos niitä siis sattuu olemaan, muussa tapauksessa tulee kalliimmaksi valtiolle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan adressin kepulaisia ja tukiaisia vastaan.

Nimim. "kädet pois toisten taskuista"

Vierailija
44/44 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin allekirjoitin ja juuri siksi, että itse en ole ollut päivääkään hoitovapaalla, mutta mies on.  Meillä on kolme lasta ja kotonaolovuosia tuli hänelle noin 4 putkeen.  

Mielestäni on erittäin tärkeää, että perheet saavat itse päättää, kumpi jää kotiin, oikeushan on molemmilla.  Olisi karmeaa, jos Suomen hallitus olisi päättänyt, että minunkin olisi pitänyt jäädä, kaikille se ei vaan sovi.  Ja meillä ei ollut rahasta kiinni, tienaamme miehen kanssa yhtä paljon (tai oikeastaan yhtä vähän...)