Ylisuuret t-paidat taas muotia
Enää ei pintaa pitkin menevät paidat ole muotia, vaan palataan 80-luvun muotiin.
Kommentit (10)
Terävä havainto, olisivatko joskus 2006-07 tehneet paluun nuorisomuotiin? :-D Toki ihan kiva juttu näin raskaana ollessa, itselläni nyt menossa rv 36+2, vyötärön ympärys on kasvanut yli 40 senttiä, mutta silti voin ostaa ihan niitä samoja M-koon yläosia kuin ennen raskauttakin.
Taisi joskus 90-luvun puolivälissä olla tuo muoti. Juurin olen saanut viimeisetkin sen ajan paidat heitettyä pois nurkista kiepomasta...
Historia toistaa itseään ja ihan karmeat 70-luvun napapaidat olivat muotia 90-luvun lopulla. toivottavasti ylisuuret paidat olkatoppauksineen ei palaa.
JESS!!!
Olen taas muodissa mukana :D :D
Tiimalasivartaloisen painajainen. Harvalla AV-mammalla tietysti tätä ongelmaa.....
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 01:00"]
Historia toistaa itseään ja ihan karmeat 70-luvun napapaidat olivat muotia 90-luvun lopulla. toivottavasti ylisuuret paidat olkatoppauksineen ei palaa.
[/quote]
Napapaidathan on olleet muotia jo tänä kesänä...
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 00:11"]
Enää ei pintaa pitkin menevät paidat ole muotia, vaan palataan 80-luvun muotiin.
[/quote]
Oho, sinähän taidatkin olla oikein muodin edelläkävijä...Olisko noita jättipaitoja ollut kaupoissa nyt jotain 5-6 vuotta?
ja se on hyvä, kun olen lihonu 20kg