Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?

Vierailija
20.08.2020 |

Mitäs sanotte?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäiset, vaaleat suomalaisnaiset ovat näköjään erittäin suosittuja ulkomaalaisten miesten keskuudessa, vaikka kyllä afrotyylisen mustan peruukinkin käyttäjillä on omat harvat suosijansa.

Vierailija
62/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pitkä, hoikka ja kaunis kasvoista niin toki. Useimmat taviksen näköiset suomiblondit ei ole mitenkään erityisen haluttuja. Itse ole siis sellainen tavisblondi, lyhyt ja persjalkainen, naama tavis mutta vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät. Mulla on kaveri jonka kansssa on usein matkailtu, ja hän on luonnonkauniimpana ja pidempänä saanut aina paljon enemmän miesten huomiota, vaikka hänellä on ruskeat hiukset ja vihreät silmät.

Ei pituus ole mitenkään olennaista. Ei naisen tarvitse olla pitkä ollakseen kaunis, vaan ainoastaan sopusuhtainen mitoiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleilla naisilla on korkeampi estrogeenitaso ja hedelmällisyys mikä vetoaa miehiin.

Lopeta paskan levittäminen. Tuosta ei ole yksinkertaisesti olemassa minkäänlaisia todisteita.

Vierailija
64/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleilla naisilla on korkeampi estrogeenitaso ja hedelmällisyys mikä vetoaa miehiin.

Lopeta paskan levittäminen. Tuosta ei ole yksinkertaisesti olemassa minkäänlaisia todisteita.

Ahaa, kylmien maiden miehillä on ainaki korkeampi testosteronitaso.

Vierailija
65/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ,siis kauniit ei lyllerö tatuoidut l äskiläjät punaisine hiuksineen

Vierailija
66/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kylmien maiden miehillä on ainaki korkeampi testosteronitaso.

Ei pidä paikkaansa. Kaikilla miehillä ja naisilla etnisyydestä riippumatta on suurin piirtein sama testosteroni- ja estrogeenitaso. 

Vierailija
67/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti nuo tummatukkaiset akatkin, joiden isä esim. Jostain Turkista, koittavat hiuksiaan vaalenemaan ja olla VAALEAMPIA kuin ovat

vaikka kun olivat pikkupentuja niin oli perheilleeen äärimmäisen tärkeää että se mukula on tummatukkainen että saisi enemmän huomiota, nyt kun aikuisia, kaikki onkin toisinpäin

omalla tummalla tukalaan ja luomuna olisivat aika tylsiä hahhaahhahahahahaaaahahahaaa esim derya derska dincer.

Vierailija
68/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti nuo tummatukkaiset akatkin, joiden isä esim. Jostain Turkista, koittavat hiuksiaan vaalenemaan ja olla VAALEAMPIA kuin ovat

vaikka kun olivat pikkupentuja niin oli perheilleeen äärimmäisen tärkeää että se mukula on tummatukkainen että saisi enemmän huomiota, nyt kun aikuisia, kaikki onkin toisinpäin

omalla tummalla tukalaan ja luomuna olisivat aika tylsiä hahhaahhahahahahaaaahahahaaa esim derya derska dincer.

Niin, "tylsiä" siellä omassa maassaan, niin kuin taas vaaleat ovat "tylsiä" täällä.

Vierailija
69/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon vaaleus ja virheettömyys on aina kaunista, vaikkapa Kiira Korven tai monen missin kohdalla. Vaalea iho ei kestä aurinkoa, joten se vaatii aurinkosuojaa jopa puoli vuotta täälläkin pohjoisessa.

Vierailija
70/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihon vaaleus ja virheettömyys on aina kaunista, vaikkapa Kiira Korven tai monen missin kohdalla. Vaalea iho ei kestä aurinkoa, joten se vaatii aurinkosuojaa jopa puoli vuotta täälläkin pohjoisessa.

Ei kyseessä ole mikään objektiivinen totuus, vaan pelkästään sinun henkilökohtainen mielipiteesi. Mikä tahansa ihonväri voi olla kaunis.

Vierailija
71/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti usean mielestä kyllä, mutta esim. itse en tykkää yhtään sellaisesta äärimmäisen vaaleasta ihosta mikä ei rusketu lainkaan ja josta verisuonet kuultaa. 

Vierailija
72/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No khylla mine tykata tosi paljo. Soominaine tosi halal. Minu vaimo muslim ja siksi musta kapu.

T. Mahmud

Vierailija
73/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vaan siinä on yksi mutta.

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset tarkoittaa nuoria naisia. Ensisijaisesti 15-25v.

Sitä vanhemmissakin on kauniita vaaleita naisia, mutta he ovat vähemmistöä. Suurin osa suomalaisista naisista on luontaisesti pötkövartaloisia, joten kurvit tulevat lähinnä "lapsenpyöreydestä". Myös ylipainoa kasaantuu selkeälle enemmistölle.

Vanhemmillekin voidaan tarjota sitä ja tätä, flirttiä ainakin. Mutta on eri asia mikä tässä on tarkoitusperänä. Haluttuja naisia ovat nuoret naiset, ja se pieni vähemmistö joka näyttää kuumilta vanhempinakin.

Vierailija
74/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominainen etelässä vetää puoleensa nappisilmiä, jotka tietävät että lirkuttelemalla pusi-pusi-fuki-fuki ja tarjoamalla eksoottisen juoman saa blondin selälleen hetkessä.

Ja se blondi saa munaa komealta tummalta mieheltä, mikä on myös ihan kiva juttu!

Vierailija
75/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vaan siinä on yksi mutta.

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset tarkoittaa nuoria naisia. Ensisijaisesti 15-25v.

Sitä vanhemmissakin on kauniita vaaleita naisia, mutta he ovat vähemmistöä. Suurin osa suomalaisista naisista on luontaisesti pötkövartaloisia, joten kurvit tulevat lähinnä "lapsenpyöreydestä". Myös ylipainoa kasaantuu selkeälle enemmistölle.

Vanhemmillekin voidaan tarjota sitä ja tätä, flirttiä ainakin. Mutta on eri asia mikä tässä on tarkoitusperänä. Haluttuja naisia ovat nuoret naiset, ja se pieni vähemmistö joka näyttää kuumilta vanhempinakin.

Ei se mitään. Samanlaisiksi harmaiksi pötkylöiksi ne miehetkin ikääntyessään muuttuvat. Sellaista se on.

Vierailija
76/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus yhdistetään nuoruuteen ja sitä kautta hedelmällisyyteen. Varsinkin vaaleat naiset ovat tästä syystä aina olleet haluttuja. Siksi tämä väistyvä geeni on pitänyt pintansa niinkin pitkään. 

Eli vastaus on kyllä.

Vaaleat on harvinaisia maailman mittakaavassa, siihen se perustuu

Vierailija
77/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietyissä piireissä, kun ne ovat niin helppoja ulkomaalaisille miehille.

Et montaa vastausta jaksanut odottaa, kun pääsit siihen varsinaiseen asiaasi, solvaamaan suomalaisnaisia, joille olet niinniin katkera aamusta iltaan kuvitellessasi heistä kaikenlaista ikävää.

Olit ilmeisesti varannut ne naiset itsellesi. Huom. Naiset ovat ihmisiä.

Onneksi on kunnon miehiä, jotka arvostavat naisiaan ja muitakin naisia ihan sellaisina, kuin he ovat eivätkä alituiseen mieti tuollaisia.

Vierailija
78/95 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman tilanteesta en tiedä, mutta norjalaisilla miehillä on heikkous suomalaisiin naisiin.

Vierailija
79/95 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä ole muualla vaaleita naisia. Kaikki suomalaiset naiset on feministejä siinä mielessä ainutlaatuisia ja jos on ulkolainen ukko kainalossa aina kehitysmaalainen reppana.

Vierailija
80/95 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleus on harvinaista, joten todellakin on. Kun olin pieni ja asuin maissa, missä ei ollut blondeja (keskiruskeat hiukset olivat blondeja heille), niin minua kierrätettiin sylistä syliin ihmettelemässä hopeanvalkoisia hiuksiani ja vihreitä silmiäni. Olin kuin elävä huutomerkki ja muutenkin erittäin nätti pikkutyttö. Samoin teininä olin äärimmäisen suosittu, mutta sama kyllä jatkui Suomeen muutettuani eli olin aika nätti nuori nainen.

Luulen, että noilla kokemuksilla on ollut merkitystä siihen, että minulle ei ole tullut ulkonäköpaineita. En ole ulkonäkökeskeinen koskaan, vaan minulla on sisäinen tunne, että kelpaan ja riitän ja olen nätti. Moni asia ihmiselämässä on peräisin lapsuudesta. Olin siis myös isäni prinsessa ja olen vieläkin. Se auttoi avioitumaan hienon ja upean miehen kanssa myös eli valitsemaan oikein.

Ulkomailla asumisesta ja siihen liittyvästä elämäntavasta on tietysti ollut haittaakin, mutta ei siitä sen enempää. Vaaleus on kuitenkin globaalisti se kaikkein huomiotaherättävin ja halutuin piirre naisessa, jos hän vielä sattuu olemaan hyvännäköinen. Siksi, että poikkeaa massasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi