Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?

Vierailija
20.08.2020 |

MitÀs sanotte?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
12.07.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SinisilmÀiset, vaaleat suomalaisnaiset ovat nÀköjÀÀn erittÀin suosittuja ulkomaalaisten miesten keskuudessa, vaikka kyllÀ afrotyylisen mustan peruukinkin kÀyttÀjillÀ on omat harvat suosijansa.

Vierailija
62/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pitkÀ, hoikka ja kaunis kasvoista niin toki. Useimmat taviksen nÀköiset suomiblondit ei ole mitenkÀÀn erityisen haluttuja. Itse ole siis sellainen tavisblondi, lyhyt ja persjalkainen, naama tavis mutta vaaleat pitkÀt hiukset ja siniset silmÀt. Mulla on kaveri jonka kansssa on usein matkailtu, ja hÀn on luonnonkauniimpana ja pidempÀnÀ saanut aina paljon enemmÀn miesten huomiota, vaikka hÀnellÀ on ruskeat hiukset ja vihreÀt silmÀt.

Ei pituus ole mitenkÀÀn olennaista. Ei naisen tarvitse olla pitkÀ ollakseen kaunis, vaan ainoastaan sopusuhtainen mitoiltaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleilla naisilla on korkeampi estrogeenitaso ja hedelmÀllisyys mikÀ vetoaa miehiin.

Lopeta paskan levittÀminen. Tuosta ei ole yksinkertaisesti olemassa minkÀÀnlaisia todisteita.

Vierailija
64/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleilla naisilla on korkeampi estrogeenitaso ja hedelmÀllisyys mikÀ vetoaa miehiin.

Lopeta paskan levittÀminen. Tuosta ei ole yksinkertaisesti olemassa minkÀÀnlaisia todisteita.

Ahaa, kylmien maiden miehillÀ on ainaki korkeampi testosteronitaso.

Vierailija
65/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On ,siis kauniit ei lyllerö tatuoidut l ÀskilÀjÀt punaisine hiuksineen

Vierailija
66/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kylmien maiden miehillÀ on ainaki korkeampi testosteronitaso.

Ei pidĂ€ paikkaansa. Kaikilla miehillĂ€ ja naisilla etnisyydestĂ€ riippumatta on suurin piirtein sama testosteroni- ja estrogeenitaso. 

Vierailija
67/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kovasti nuo tummatukkaiset akatkin, joiden isÀ esim. Jostain Turkista, koittavat hiuksiaan vaalenemaan ja olla VAALEAMPIA kuin ovat

vaikka kun olivat pikkupentuja niin oli perheilleeen ÀÀrimmÀisen tÀrkeÀÀ ettÀ se mukula on tummatukkainen ettÀ saisi enemmÀn huomiota, nyt kun aikuisia, kaikki onkin toisinpÀin

omalla tummalla tukalaan ja luomuna olisivat aika tylsiÀ hahhaahhahahahahaaaahahahaaa esim derya derska dincer.

Vierailija
68/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti nuo tummatukkaiset akatkin, joiden isÀ esim. Jostain Turkista, koittavat hiuksiaan vaalenemaan ja olla VAALEAMPIA kuin ovat

vaikka kun olivat pikkupentuja niin oli perheilleeen ÀÀrimmÀisen tÀrkeÀÀ ettÀ se mukula on tummatukkainen ettÀ saisi enemmÀn huomiota, nyt kun aikuisia, kaikki onkin toisinpÀin

omalla tummalla tukalaan ja luomuna olisivat aika tylsiÀ hahhaahhahahahahaaaahahahaaa esim derya derska dincer.

Niin, "tylsiÀ" siellÀ omassa maassaan, niin kuin taas vaaleat ovat "tylsiÀ" tÀÀllÀ.

Vierailija
69/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihon vaaleus ja virheettömyys on aina kaunista, vaikkapa Kiira Korven tai monen missin kohdalla. Vaalea iho ei kestÀ aurinkoa, joten se vaatii aurinkosuojaa jopa puoli vuotta tÀÀllÀkin pohjoisessa.

Vierailija
70/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihon vaaleus ja virheettömyys on aina kaunista, vaikkapa Kiira Korven tai monen missin kohdalla. Vaalea iho ei kestÀ aurinkoa, joten se vaatii aurinkosuojaa jopa puoli vuotta tÀÀllÀkin pohjoisessa.

Ei kyseessÀ ole mikÀÀn objektiivinen totuus, vaan pelkÀstÀÀn sinun henkilökohtainen mielipiteesi. MikÀ tahansa ihonvÀri voi olla kaunis.

Vierailija
71/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti usean mielestĂ€ kyllĂ€, mutta esim. itse en tykkÀÀ yhtÀÀn sellaisesta ÀÀrimmĂ€isen vaaleasta ihosta mikĂ€ ei rusketu lainkaan ja josta verisuonet kuultaa. 

Vierailija
72/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No khylla mine tykata tosi paljo. Soominaine tosi halal. Minu vaimo muslim ja siksi musta kapu.

T. Mahmud

Vierailija
73/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ.

Vaan siinÀ on yksi mutta.

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset tarkoittaa nuoria naisia. Ensisijaisesti 15-25v.

SitÀ vanhemmissakin on kauniita vaaleita naisia, mutta he ovat vÀhemmistöÀ. Suurin osa suomalaisista naisista on luontaisesti pötkövartaloisia, joten kurvit tulevat lÀhinnÀ "lapsenpyöreydestÀ". Myös ylipainoa kasaantuu selkeÀlle enemmistölle.

Vanhemmillekin voidaan tarjota sitÀ ja tÀtÀ, flirttiÀ ainakin. Mutta on eri asia mikÀ tÀssÀ on tarkoitusperÀnÀ. Haluttuja naisia ovat nuoret naiset, ja se pieni vÀhemmistö joka nÀyttÀÀ kuumilta vanhempinakin.

Vierailija
74/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominainen etelÀssÀ vetÀÀ puoleensa nappisilmiÀ, jotka tietÀvÀt ettÀ lirkuttelemalla pusi-pusi-fuki-fuki ja tarjoamalla eksoottisen juoman saa blondin selÀlleen hetkessÀ.

Ja se blondi saa munaa komealta tummalta mieheltÀ, mikÀ on myös ihan kiva juttu!

Vierailija
75/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ.

Vaan siinÀ on yksi mutta.

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset tarkoittaa nuoria naisia. Ensisijaisesti 15-25v.

SitÀ vanhemmissakin on kauniita vaaleita naisia, mutta he ovat vÀhemmistöÀ. Suurin osa suomalaisista naisista on luontaisesti pötkövartaloisia, joten kurvit tulevat lÀhinnÀ "lapsenpyöreydestÀ". Myös ylipainoa kasaantuu selkeÀlle enemmistölle.

Vanhemmillekin voidaan tarjota sitÀ ja tÀtÀ, flirttiÀ ainakin. Mutta on eri asia mikÀ tÀssÀ on tarkoitusperÀnÀ. Haluttuja naisia ovat nuoret naiset, ja se pieni vÀhemmistö joka nÀyttÀÀ kuumilta vanhempinakin.

Ei se mitÀÀn. Samanlaisiksi harmaiksi pötkylöiksi ne miehetkin ikÀÀntyessÀÀn muuttuvat. Sellaista se on.

Vierailija
76/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus yhdistetÀÀn nuoruuteen ja sitĂ€ kautta hedelmĂ€llisyyteen. Varsinkin vaaleat naiset ovat tĂ€stĂ€ syystĂ€ aina olleet haluttuja. Siksi tĂ€mĂ€ vĂ€istyvĂ€ geeni on pitĂ€nyt pintansa niinkin pitkÀÀn. 

Eli vastaus on kyllÀ.

Vaaleat on harvinaisia maailman mittakaavassa, siihen se perustuu

Vierailija
77/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietyissÀ piireissÀ, kun ne ovat niin helppoja ulkomaalaisille miehille.

Et montaa vastausta jaksanut odottaa, kun pÀÀsit siihen varsinaiseen asiaasi, solvaamaan suomalaisnaisia, joille olet niinniin katkera aamusta iltaan kuvitellessasi heistÀ kaikenlaista ikÀvÀÀ.

Olit ilmeisesti varannut ne naiset itsellesi. Huom. Naiset ovat ihmisiÀ.

Onneksi on kunnon miehiÀ, jotka arvostavat naisiaan ja muitakin naisia ihan sellaisina, kuin he ovat eivÀtkÀ alituiseen mieti tuollaisia.

Vierailija
78/123 |
24.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koko maailman tilanteesta en tiedÀ, mutta norjalaisilla miehillÀ on heikkous suomalaisiin naisiin.

Vierailija
79/123 |
25.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu eipÀ ole muualla vaaleita naisia. Kaikki suomalaiset naiset on feministejÀ siinÀ mielessÀ ainutlaatuisia ja jos on ulkolainen ukko kainalossa aina kehitysmaalainen reppana.

Vierailija
80/123 |
25.11.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaaleus on harvinaista, joten todellakin on. Kun olin pieni ja asuin maissa, missÀ ei ollut blondeja (keskiruskeat hiukset olivat blondeja heille), niin minua kierrÀtettiin sylistÀ syliin ihmettelemÀssÀ hopeanvalkoisia hiuksiani ja vihreitÀ silmiÀni. Olin kuin elÀvÀ huutomerkki ja muutenkin erittÀin nÀtti pikkutyttö. Samoin teininÀ olin ÀÀrimmÀisen suosittu, mutta sama kyllÀ jatkui Suomeen muutettuani eli olin aika nÀtti nuori nainen.

Luulen, ettÀ noilla kokemuksilla on ollut merkitystÀ siihen, ettÀ minulle ei ole tullut ulkonÀköpaineita. En ole ulkonÀkökeskeinen koskaan, vaan minulla on sisÀinen tunne, ettÀ kelpaan ja riitÀn ja olen nÀtti. Moni asia ihmiselÀmÀssÀ on perÀisin lapsuudesta. Olin siis myös isÀni prinsessa ja olen vielÀkin. Se auttoi avioitumaan hienon ja upean miehen kanssa myös eli valitsemaan oikein.

Ulkomailla asumisesta ja siihen liittyvÀstÀ elÀmÀntavasta on tietysti ollut haittaakin, mutta ei siitÀ sen enempÀÀ. Vaaleus on kuitenkin globaalisti se kaikkein huomiotaherÀttÀvin ja halutuin piirre naisessa, jos hÀn vielÀ sattuu olemaan hyvÀnnÀköinen. Siksi, ettÀ poikkeaa massasta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yhdeksÀn kuusi