Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?
Kommentit (123)
Vaaleus ei ole enÀÀ pitkÀÀn aikaa ollut mielestÀni mikÀÀn meriitti, pÀinvastoin. Nyt tykÀtÀÀn paljon enemmÀn tummista hiuksista naisella. TÀmÀ on siis vaan minun kokemus asiasta. Olen itse vaaleahiuksinen ja rauhassa saan olla kaikkialla. Suomessa olen tietenkin miehille kuin ilmaa, mutta myös muissa maissa.
Saattaa olla, jos ei ole amatsoni 180 cm. On niillekin ottajansa.
No minua ei katso edes arabi, joten teoriasi on vÀÀrÀ. EnkÀ ole edes hirveÀn ruma. T.vaaleahiuksinen
Vierailija kirjoitti:
YstÀvÀni on pitkÀ ja kaunis vaalea nainen. Seurusteli italialaisen komean miehen kanssa kunnes kyllÀstyi tÀmÀn mustasukkaisuuteen. Mies on jaksanut vinkua ystÀvÀÀni takaisin kolme vuotta, saa nÀhdÀ koska kyllÀstyy.
Ne muuten jaksaa joo, ja yleensÀkin kaikki vuosia perÀÀn jumittaneet on olleet muita kuin suomalaisia.
Esim. juurikin italialainen jaksanut vuosikaudet yrittÀÀ, samoin ukrainalainen ja venÀlÀinen. Suomalaiset ei ole tuollaisia oikein koskaan, paitsi yksi suomalainennkin mies on tuollainen ollut mutta hÀn oli kasvanut muualla kuin Suomessa.
Olen ihan tavallisen nÀköinen enkÀ ns. kaunis, mutta italialaisittain vaalea ja pitkÀhkö.
Sellaiset oikeasti kauniit tai edes nÀtit ja sievÀt, vaaleat keskipituiset ja pitkÀt naiset on tietyisti maailmalla haluttuja, ja saavat helposti halutessaan jonkun komean rikkaan ulkkarimiehen puolisoksi JOS haluavat. Ja jos on luonne kunnossa ja naisellinen, tosin tuttu vaalea nÀtti nainen on rikkaan perheen pakistanilaispojan kanssa vaikka onkin vÀhÀn ÀijÀmÀinen, mutta kÀsittÀÀkseni se mies just tykkÀÀ siitÀ kun on vÀhÀn sellainen ja ns. itsenÀinen. Ja tuo nainen on vl-perheestÀ joten ei voi liian sellainen luonne olla ettei ulkkarit tykkÀisi. Suomessa melkein vaikeampaa jos tuo tausta.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus ei ole enÀÀ pitkÀÀn aikaa ollut mielestÀni mikÀÀn meriitti, pÀinvastoin. Nyt tykÀtÀÀn paljon enemmÀn tummista hiuksista naisella. TÀmÀ on siis vaan minun kokemus asiasta. Olen itse vaaleahiuksinen ja rauhassa saan olla kaikkialla. Suomessa olen tietenkin miehille kuin ilmaa, mutta myös muissa maissa.
Olen huomannut saman. Kai se menee niin ettÀ eri aikoina ja aikakausina on vallalla erilaiset ihanteet. Nyt nÀyttÀÀ brunettien suosio olevan huipussaan. Ja punapÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus on harvinaista, joten todellakin on. Kun olin pieni ja asuin maissa, missÀ ei ollut blondeja (keskiruskeat hiukset olivat blondeja heille), niin minua kierrÀtettiin sylistÀ syliin ihmettelemÀssÀ hopeanvalkoisia hiuksiani ja vihreitÀ silmiÀni. Olin kuin elÀvÀ huutomerkki ja muutenkin erittÀin nÀtti pikkutyttö. Samoin teininÀ olin ÀÀrimmÀisen suosittu, mutta sama kyllÀ jatkui Suomeen muutettuani eli olin aika nÀtti nuori nainen.
Luulen, ettÀ noilla kokemuksilla on ollut merkitystÀ siihen, ettÀ minulle ei ole tullut ulkonÀköpaineita. En ole ulkonÀkökeskeinen koskaan, vaan minulla on sisÀinen tunne, ettÀ kelpaan ja riitÀn ja olen nÀtti. Moni asia ihmiselÀmÀssÀ on perÀisin lapsuudesta. Olin siis myös isÀni prinsessa ja olen vielÀkin. Se auttoi avioitumaan hienon ja upean miehen kanssa myös eli valitsemaan oikein.
Ulkomailla asumisesta ja siihen liittyvÀstÀ elÀmÀntavasta on tietysti ollut haittaakin, mutta ei siitÀ sen
Minusta kuulostat puheinesi itseriittoiselta, juurikin sellaiselta hemmotellulta prinsessalta. Monen tutkimuksen mukaan joita löytyy ihan googlettamalla, ovat brunetit naiset globaalistikin eniten miesten mieleen tÀllÀ aikakaudella. Vaalea on monessa paikassa liiankin eksoottinen, ja vaikka sitÀ pidetÀÀn kiinnostavana sen erilaisuuden takia, nÀissÀ maissa kauneusihanne on kuitenkin edelleen naisella mustat hiukset.
Aika monet miehet eri puolilla maailmaa haluaa brunetteja enemmÀn kuin blondeja. Koittakaa lukea aiheesta esim. Redditin keskusteluista. Aika ÀkkiÀ kÀy selvÀksi, ettÀ tummat (ja punaiset) hiukset ovat naisella niitÀ halutuimpia.
200 vuoden pÀÀstÀ ei maapallolla ole ensimmÀistÀkÀÀn vaaleahiuksista ihmistÀ.artikkeli löytyy tiedelehdestÀ
No onhan vaaleita naisia muuallakin kuin Suomessa. Ex vaimo oli brunette ja syntyperÀinen suomalainen, nykyinen on aito blondi ja syntyisin keski-euroopasta. Naiset on naisia, ja loppujen lopuksi aika samanlaisia. Olipa syntyneet missÀ tahansa. EipÀ juuri eroa.
Jos sellaseen naiseen sais paljasta isoa kullia työnnellÀ, niin olisi se kyllÀ ihan mahtavata!
Avainsana on KAUNIIT. Kauniit on suosittuja, olivatpa suomalaisia tai jotain muuta kansallisuutta, tummia, vaaleita, punapÀitÀ tai maantienvÀrisiÀ. PelkkÀ blondius ei tee suosittua eikÀ kaunista.
Itse olen harmaasilmÀinen blondi, mutta kun on mitÀÀnsanomattoman nÀköinen pyöreÀ taikinanaama ja kroppakin on ollut teinistÀ asti semmoinen persjalkainen emÀntÀmalli leveine lanteineen, niin ei ole kyllÀ missÀÀn maassa erityistÀ suosiota ollut :D Kerran kÀvin Kyproksella opiskelukaverin kanssa, ja meistÀ hÀn oli se suosittu, vaikka oli tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmÀt, olisi melkein paikallisesta mennyt ulkonÀön puolesta - koska hÀn oli piirteiltÀÀn paljon kauniimpi.
Ei tarvitse olla edes kaunis, kunhan on vaalea, ja eiköhÀn joku saharan prinssi ole tarjoamassa 100 kamelia vaihtokaupoista.
Mielenkiintoinen video. Kannattaa katsoa vÀhintÀÀn 1,5 nopeudella.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus yhdistetÀÀn nuoruuteen ja sitÀ kautta hedelmÀllisyyteen. Varsinkin vaaleat naiset ovat tÀstÀ syystÀ aina olleet haluttuja. Siksi tÀmÀ vÀistyvÀ geeni on pitÀnyt pintansa niinkin pitkÀÀn.
Eli vastaus on kyllÀ.
PöljĂ€ đ€Ąđ€Ąđ€Ą EivĂ€thĂ€n tummat ole edes syntyessÀÀn olleet vaaleita, joten kyllĂ€ se tummuus on tummille vaan se nuoruuden merkki, eikĂ€ mikÀÀn vaaleus. Tuo mitĂ€ vĂ€itit pĂ€tee AINOASTAAN VAALEISIIN ITSEENSĂ, ei muihin. Yksinkertainen olet. Taidat uskoa kaiken muunkin mitĂ€ joku "asiantuntija" sanoo.
TÀmÀ video trendaa Kongossa, vÀitetÀön ettÀ ne olis tuon ukkelin nÀnnit, mutta oikeasti se on tÀmÀ nainen tÀssÀ https://luolasto.org/m/53701/
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus yhdistetÀÀn nuoruuteen ja sitÀ kautta hedelmÀllisyyteen. Varsinkin vaaleat naiset ovat tÀstÀ syystÀ aina olleet haluttuja. Siksi tÀmÀ vÀistyvÀ geeni on pitÀnyt pintansa niinkin pitkÀÀn.
Eli vastaus on kyllÀ.
Ei mikÀÀn vÀri ole sellainen mikÀ yhdisterÀÀn nuoruuteen, tai kaikki vÀrit ovat, kodka jokainen vÀri harmaata lukuunottsmatta ON nuoruuden merkki, ja tÀmÀn tuetÀÀ JOKAINEN
Ei nuoruus muutenkaa ole mikÀÀn asia, joka pitĂ€isi PĂĂTELLĂ jostain hiustenvĂ€ristĂ€, tai tĂ€asĂ€ tapauksessa se on kyllĂ€ kaikki vĂ€rit harmaata lukuunottamatta, siitĂ€ jokainen tietÀÀ ettĂ€ on todennĂ€köisemmin nuorempi ihminen kyseessĂ€. NĂ€mö teoriat ovat pelkkÀÀ lĂ€nsimaalaista aivopesua kum yritetÀÀn saada vaalea nöyttĂ€mÀÀn kaikella tavalla ylivertaiseöta. Ja hölmöt uskovat, kun se pönkittÀÀ heidĂ€n itsetuntoaan...
Vierailija kirjoitti:
NiitÀ halutuimpia. Vaaleus on eksoottista suurimmassa osassa maailmaa ja lÀnsimainen kauneusihanne, joka juontaa juurensa antiikista. Roomattaret vaalensi omia hiuksiaan sitruunalla ja teki pohjoismaisten naisten vaaleista hiuksista itselleen peruukkeja. Myös kauneuden jumalatar Afrodite/Venus kuvattiin vaaleana.
Troijan Helena kuvattiin myös vaaleahiuksisena.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivÀt laadukkaille suomimiehille kelpaa.
Laadukas suomalainen mies ja Lochnessin hirviö, yhtÀ todennÀköistÀ, ettÀ jommankumman kohtaa.
"PitkÀ vaalea tukka tekee keskiverrosta naisesta kaunottaren jossain jenkeissÀ."
Californian girl on perinteinen kaunotar jenkeissÀ.