Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?
Kommentit (95)
Vaaleus ei ole enää pitkään aikaa ollut mielestäni mikään meriitti, päinvastoin. Nyt tykätään paljon enemmän tummista hiuksista naisella. Tämä on siis vaan minun kokemus asiasta. Olen itse vaaleahiuksinen ja rauhassa saan olla kaikkialla. Suomessa olen tietenkin miehille kuin ilmaa, mutta myös muissa maissa.
Saattaa olla, jos ei ole amatsoni 180 cm. On niillekin ottajansa.
No minua ei katso edes arabi, joten teoriasi on väärä. Enkä ole edes hirveän ruma. T.vaaleahiuksinen
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on pitkä ja kaunis vaalea nainen. Seurusteli italialaisen komean miehen kanssa kunnes kyllästyi tämän mustasukkaisuuteen. Mies on jaksanut vinkua ystävääni takaisin kolme vuotta, saa nähdä koska kyllästyy.
Ne muuten jaksaa joo, ja yleensäkin kaikki vuosia perään jumittaneet on olleet muita kuin suomalaisia.
Esim. juurikin italialainen jaksanut vuosikaudet yrittää, samoin ukrainalainen ja venäläinen. Suomalaiset ei ole tuollaisia oikein koskaan, paitsi yksi suomalainennkin mies on tuollainen ollut mutta hän oli kasvanut muualla kuin Suomessa.
Olen ihan tavallisen näköinen enkä ns. kaunis, mutta italialaisittain vaalea ja pitkähkö.
Sellaiset oikeasti kauniit tai edes nätit ja sievät, vaaleat keskipituiset ja pitkät naiset on tietyisti maailmalla haluttuja, ja saavat helposti halutessaan jonkun komean rikkaan ulkkarimiehen puolisoksi JOS haluavat. Ja jos on luonne kunnossa ja naisellinen, tosin tuttu vaalea nätti nainen on rikkaan perheen pakistanilaispojan kanssa vaikka onkin vähän äijämäinen, mutta käsittääkseni se mies just tykkää siitä kun on vähän sellainen ja ns. itsenäinen. Ja tuo nainen on vl-perheestä joten ei voi liian sellainen luonne olla ettei ulkkarit tykkäisi. Suomessa melkein vaikeampaa jos tuo tausta.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus ei ole enää pitkään aikaa ollut mielestäni mikään meriitti, päinvastoin. Nyt tykätään paljon enemmän tummista hiuksista naisella. Tämä on siis vaan minun kokemus asiasta. Olen itse vaaleahiuksinen ja rauhassa saan olla kaikkialla. Suomessa olen tietenkin miehille kuin ilmaa, mutta myös muissa maissa.
Olen huomannut saman. Kai se menee niin että eri aikoina ja aikakausina on vallalla erilaiset ihanteet. Nyt näyttää brunettien suosio olevan huipussaan. Ja punapäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus on harvinaista, joten todellakin on. Kun olin pieni ja asuin maissa, missä ei ollut blondeja (keskiruskeat hiukset olivat blondeja heille), niin minua kierrätettiin sylistä syliin ihmettelemässä hopeanvalkoisia hiuksiani ja vihreitä silmiäni. Olin kuin elävä huutomerkki ja muutenkin erittäin nätti pikkutyttö. Samoin teininä olin äärimmäisen suosittu, mutta sama kyllä jatkui Suomeen muutettuani eli olin aika nätti nuori nainen.
Luulen, että noilla kokemuksilla on ollut merkitystä siihen, että minulle ei ole tullut ulkonäköpaineita. En ole ulkonäkökeskeinen koskaan, vaan minulla on sisäinen tunne, että kelpaan ja riitän ja olen nätti. Moni asia ihmiselämässä on peräisin lapsuudesta. Olin siis myös isäni prinsessa ja olen vieläkin. Se auttoi avioitumaan hienon ja upean miehen kanssa myös eli valitsemaan oikein.
Ulkomailla asumisesta ja siihen liittyvästä elämäntavasta on tietysti ollut haittaakin, mutta ei siitä sen
Minusta kuulostat puheinesi itseriittoiselta, juurikin sellaiselta hemmotellulta prinsessalta. Monen tutkimuksen mukaan joita löytyy ihan googlettamalla, ovat brunetit naiset globaalistikin eniten miesten mieleen tällä aikakaudella. Vaalea on monessa paikassa liiankin eksoottinen, ja vaikka sitä pidetään kiinnostavana sen erilaisuuden takia, näissä maissa kauneusihanne on kuitenkin edelleen naisella mustat hiukset.
Aika monet miehet eri puolilla maailmaa haluaa brunetteja enemmän kuin blondeja. Koittakaa lukea aiheesta esim. Redditin keskusteluista. Aika äkkiä käy selväksi, että tummat (ja punaiset) hiukset ovat naisella niitä halutuimpia.
200 vuoden päästä ei maapallolla ole ensimmäistäkään vaaleahiuksista ihmistä.artikkeli löytyy tiedelehdestä
No onhan vaaleita naisia muuallakin kuin Suomessa. Ex vaimo oli brunette ja syntyperäinen suomalainen, nykyinen on aito blondi ja syntyisin keski-euroopasta. Naiset on naisia, ja loppujen lopuksi aika samanlaisia. Olipa syntyneet missä tahansa. Eipä juuri eroa.
Jos sellaseen naiseen sais paljasta isoa kullia työnnellä, niin olisi se kyllä ihan mahtavata!
Avainsana on KAUNIIT. Kauniit on suosittuja, olivatpa suomalaisia tai jotain muuta kansallisuutta, tummia, vaaleita, punapäitä tai maantienvärisiä. Pelkkä blondius ei tee suosittua eikä kaunista.
Itse olen harmaasilmäinen blondi, mutta kun on mitäänsanomattoman näköinen pyöreä taikinanaama ja kroppakin on ollut teinistä asti semmoinen persjalkainen emäntämalli leveine lanteineen, niin ei ole kyllä missään maassa erityistä suosiota ollut :D Kerran kävin Kyproksella opiskelukaverin kanssa, ja meistä hän oli se suosittu, vaikka oli tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät, olisi melkein paikallisesta mennyt ulkonäön puolesta - koska hän oli piirteiltään paljon kauniimpi.
Ei tarvitse olla edes kaunis, kunhan on vaalea, ja eiköhän joku saharan prinssi ole tarjoamassa 100 kamelia vaihtokaupoista.
Mielenkiintoinen video. Kannattaa katsoa vähintään 1,5 nopeudella.
"Pitkä vaalea tukka tekee keskiverrosta naisesta kaunottaren jossain jenkeissä."
Californian girl on perinteinen kaunotar jenkeissä.