Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?
Kommentit (123)
Olin ekaa kertaa reissussa ulkomailla kauniin vaaleahiuksisen kaverini kanssa ja voi jösses sitÀ miesten tuijotuksen mÀÀrÀÀ! KyllÀ todella tajusin millainen rumilus olen kun itse en saa koskaan miesten katseita. Olen toki myös brune.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen kuullut, ettÀ suomalainen blondi, eli tyypillisesti myös vaalean siniset silmÀt, vaaleat ripset ja kulmat, on liiankin eksoottinen etelÀn ja aasian suunnalla. Esim Aasiassa kauneusihanteeseen kuuluu tummat hiukset, tummat silmÀt, tummat ripset ja kulmakarvat, mutta vaalea iho. MitÀ vaaleampi iho, sitÀ parempi.
Yksi konkreettinen kokemuskin tÀstÀ on Dubain matkalta kauniin ja erittÀin vaalean ystÀvÀni kanssa. EtukÀteen kaveriporukassa kuvittelemme, ettÀ tÀmÀ blondi kaveri olisi se joka olisi huomion kohteena. Vaan toisinpa kÀvikin, minÀ joka olen ruskeahiuksinen, tummanvihreÀsilmÀnen ja omaan mustat ripset ja kulmat luonnostaan, mutta iho on erittÀin vaalea (itse asiassa vaaleampi kuin tuolla kaverilla, joka ruskettuu helposti) olinkin se joka sai paljon enemmÀn huomiota ja ihailua.
Ei ole totta. Nytkin twitterissÀ japanilaiset ihastelivat sitÀ komeaa ruotsalais jalkapalloilijaa (unohdin nimen, en seuraa urheilua, nÀin vain niin monta postausta). Kutsuivat "prinssiksi" mutta "kaunis vaalea pannukakku" oli minusta hauskin ilmaus. Fluffy pancake on Japanissa pidetty herkku.
Kukaan ei ole kiinnostunut suomalaisista femceleistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kiinnostunut suomalaisista femceleistÀ.
tÀmÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun italialainen tuttavamies on ihan hullaantunut minusta. Ja kehuu kavereillensa, ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on kaunis vaalea suomalainen nainen ystĂ€vĂ€nĂ€. đ Se kai liittyy Italiassa myös uskontoon... vaaleita pidetÀÀn jotenkin pyhinĂ€, sellaisina ave Maria -tyyppisinĂ€.
Ei liity, vaan Rooman valtakunnan alueella portot blondasivat hiuksensa. SiitÀ heidÀt tunnisti kadulla seksiÀ etsivÀ mies.
Ei vaan todellakin gallialaisten ja germaanien vaaleista hiuksista tehtiin peruukkeja. Oli siellÀ vÀlimeren alueella jonkun verran blondeja, harvinaisempaa toki (esim. Homeros kuvaa Troijan Helenaa vaaleahiuksisena).
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Vaimoni on kaunis, luonnonvaalea nainen ja etenkin EtelÀ-Euroopassa - Italiassa, Ranskassa, Espanjassa, Kreikassa - miehet toljottavat hÀntÀ kaulat kenossa. Vaaleus on eksoottista missÀ tahansa muualla kuin Suomessa, missÀ on eniten blondeja maailmassa. Ei muissakaan pohjoismaissa ihmiset vÀrjÀÀ vaaleaa tukkaansa niin paljon kuin tÀÀllÀ. Mutta sanoisin, ettÀ kauniit naiset huomataan joka paikassa tukan vÀristÀ riippumatta.
EtelÀn naiset tykkÀÀvÀt myös vaaleista miehistÀ, olen omakohtaisesti usein huomannut. Ihmislajille on luontaista pyrkiÀ mahdollisimman vaaleaan ulkonÀköön. Universaali ilmiö. Suomalaistenkin kannattaa muistaa tÀmÀ ja osata arvostaa rodullista ylivertaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
No olin 8-vuotias kun oltiin lomalla Kreikassa ja aikuinen mies yritti iskeÀ minua ja halusi minusta vaimonsa. Ranskassa minut meinattiin napata pakettiautoon, tai siltÀ se tilanne tuntui. Oltiin Ranskalaisessa vuoristossa hotelissa ja lÀhdin siellÀ lenkille. PysÀhdyin ihastelemaan maisemia erÀÀn sillan kohdalle ja pakettiauto pysÀhtyi kohdalleni. Minulla oli kuulokkeet enkÀ kuullut ettÀ mies oli jo kÀvellyt taakseni. Tunsin vain ettÀ hÀn tarttui minua kÀdestÀ. Onneksi reagointikykyni pelasti minut. Ja juoksuvauhtini.
Kaikenlaista on kokenut ulkomailla, ja saanut paljon huomiota, tosin ei koskaan mitÀÀn positiivista... Olen vaalea, sinisilmÀinen ja hyvÀkroppainen nainen.
Itse olen saanut myös huomiota luonnostaan vaaleana. VÀlillÀ ihan positiivista ja vÀlillÀ ahdistavampaa...
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus ei ole enÀÀ pitkÀÀn aikaa ollut mielestÀni mikÀÀn meriitti, pÀinvastoin. Nyt tykÀtÀÀn paljon enemmÀn tummista hiuksista naisella. TÀmÀ on siis vaan minun kokemus asiasta. Olen itse vaaleahiuksinen ja rauhassa saan olla kaikkialla. Suomessa olen tietenkin miehille kuin ilmaa, mutta myös muissa maissa.
MinÀ taas olen vaalea enkÀ saa olla rauhassa. NÀin ne on kokemukset erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Vaimoni on kaunis, luonnonvaalea nainen ja etenkin EtelÀ-Euroopassa - Italiassa, Ranskassa, Espanjassa, Kreikassa - miehet toljottavat hÀntÀ kaulat kenossa. Vaaleus on eksoottista missÀ tahansa muualla kuin Suomessa, missÀ on eniten blondeja maailmassa. Ei muissakaan pohjoismaissa ihmiset vÀrjÀÀ vaaleaa tukkaansa niin paljon kuin tÀÀllÀ. Mutta sanoisin, ettÀ kauniit naiset huomataan joka paikassa tukan vÀristÀ riippumatta.
EtelÀn naiset tykkÀÀvÀt myös vaaleista miehistÀ, olen omakohtaisesti usein huomannut. Ihmislajille on luontaista pyrkiÀ mahdollisimman vaaleaan ulkonÀköön. Universaali ilmiö. Suomalaistenkin kannattaa muistaa tÀmÀ ja osata arvostaa rodullista ylivertaisuuttaan.
Esim. espanjalaiset miehet....monet heistÀ tykkÀÀvÀt etelÀ Amerikasta kotoisin olevista tytöistÀ ja lÀhinnÀ heidÀn kÀyttÀytymistyylistÀÀn.
Ainakin Kairon sivukaduilla. Ja Istanbulinkin.
Suomessa on aika vÀhÀn blondeja, ystÀvissÀni siis naisissa ei melkein koskaan ole ollut blondeja. Kaikki vÀrjÀÀvÀt muilla vÀreillÀ. Ruotsalaiset sen sijaan on kaikki blondeja, varsinkin Tukholmassa. SillÀ viestitÀÀn hyvinvoinnista. Suomalaiset viestii enemmÀn antipatiaa ja vastustusta.
KyllÀ. Maailman halutuin ihmistyyppi on vaalea, pitkÀ, hoikka ja kaunis. Koska tÀllainen on katoava luonnovara maapallolla.
Ei, paitsi jossain Ghanassa jossa heitÀ pidetÀÀn hyvÀnÀ turvapaikkamateriaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivÀt laadukkaille suomimiehille kelpaa.
Laadukas suomalainen mies ja Lochnessin hirviö, yhtÀ todennÀköistÀ, ettÀ jommankumman kohtaa.
Ne onkin ne hoikat ja kauniit naiset jotka kohtaamiaan laadukkaita miehiÀ tapailevat, ei tavalliset pulskat.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset vaaleat naiset on yleensÀ luokiteltu joka maassa kauneimmiksi. Ja niinhÀn se on.
Ruotsissa tosiaankin nÀkee katukuvassa kauniita nÀtisti pukeutuneita naisia. EivÀt ole harvinaisia siellÀ. Hoikkia pitkiÀ kauniita naisia.
Skandinaavit ovat maailmankuuluja kauneudestaan, saksalaiset samoin. Suomalainen on yleensÀ hiiri, ei niinkÀÀn ulkonÀön vaan vaatimattoman kÀytöksen vuoksi. MeidÀn pitÀisi olla ylpeitÀ maastamme ja itsestÀmme, terveellÀ tavalla.
Miksi puhutte historiasta, jolloin vaaleat naiset ovat olleet suosittuja.
Se on mennyttÀ aikaa.
NykypÀivÀnÀ brunetit pitÀvÀt vallankahvaa kauneudessa varsinkin bunetit joilla ei ole ruskeita silmiÀ.MennyttÀ aikaa on tuo vaaleiden naisten maailman kauneimpana pitÀminen, lisÀksi kun nykypÀivÀnÀ niin monet vaalentavat hiuksensa, varsinkin vanhemmat daamit.Katsokaapa maailmalla suosituimpia malleja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhutte historiasta, jolloin vaaleat naiset ovat olleet suosittuja.
Se on mennyttÀ aikaa.
NykypÀivÀnÀ brunetit pitÀvÀt vallankahvaa kauneudessa varsinkin bunetit joilla ei ole ruskeita silmiÀ.MennyttÀ aikaa on tuo vaaleiden naisten maailman kauneimpana pitÀminen, lisÀksi kun nykypÀivÀnÀ niin monet vaalentavat hiuksensa, varsinkin vanhemmat daamit.Katsokaapa maailmalla suosituimpia malleja.
Vaaleat tulevat aina olemaan esteettisen ja rodullisen hierarkian huipulla jo yksinkertaisesti siksi, ettÀ ovat harvinaisimpia maailmassa.
Ruotsalaiset vaaleat naiset on yleensÀ luokiteltu joka maassa kauneimmiksi. Ja niinhÀn se on.