Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?

Vierailija
20.08.2020 |

Mitäs sanotte?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä esiiim ruotsalaiiset ovat hyvin kilttejä. En tiedä liittyykö se johonkin dominointi geeniiin kuten joku napoleoon.

Käytännössähän ne on historia saatossa kertyneiitä traumoja joita ei ole esim terapioiissa käsitelty ja mitkä kulkee sukupolvellta toiselle.

Vierailija
42/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä esiiim ruotsalaiiset ovat hyvin kilttejä. En tiedä liittyykö se johonkin dominointi geeniiin kuten joku napoleoon.

Käytännössähän ne on historia saatossa kertyneiitä traumoja joita ei ole esim terapioiissa käsitelty ja mitkä kulkee sukupolvellta toiselle.

Elii tieolla, ymmärrykselllä ja sivistyksellä ja oppineisuudellla ehkäistään niitä kulkemasta sukupolvelta toisellle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen asunut 12 vuotta ulkomailla, olen normaalipainoinen ja on vaaleat pitkät hiukset, ja ihan olen rauhassa saanut olla. Kertaakaan ei olla tultu iskemään ja olen siis ikisinkku edelleen. Mikä on ihan ok, kun en aktiivisesti halua seuraa. Myös Italiassa jne saan olla yksin, kukaan mies ei ole siellä tuppautunut seuraan.

Vierailija
44/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole kauppatavaraa😅

Vierailija
45/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni on. Enemmän saan huomiota tummilta miehiltä. Ehkä erilaisuus vetää puoleensa.

Suomessakin enemmän lähestyy tummat miehet baarissa.

Samoin toimii toisinpäin. Suomessa ihan tavallisen näköinen italialainen mies herättää huomiota.

Vierailija
46/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut, että suomalainen blondi, eli tyypillisesti myös vaalean siniset silmät, vaaleat ripset ja kulmat, on liiankin eksoottinen etelän ja aasian suunnalla. Esim Aasiassa kauneusihanteeseen kuuluu tummat hiukset, tummat silmät, tummat ripset ja kulmakarvat, mutta vaalea iho. Mitä vaaleampi iho, sitä parempi.

Yksi konkreettinen kokemuskin tästä on Dubain matkalta kauniin ja erittäin vaalean ystäväni kanssa. Etukäteen kaveriporukassa kuvittelemme, että tämä blondi kaveri olisi se joka olisi huomion kohteena. Vaan toisinpa kävikin, minä joka olen ruskeahiuksinen, tummanvihreäsilmänen ja omaan mustat ripset ja kulmat luonnostaan, mutta iho on erittäin vaalea (itse asiassa vaaleampi kuin tuolla kaverilla, joka ruskettuu helposti) olinkin se joka sai paljon enemmän huomiota ja ihailua.

Jep, Intiassa minä suomalainen blondi sain muutamia katseita mutta muuten sain olla rauhassa. Ystäväni taas jolla on pikimustat hiukset, kulmat ja ripset mutta maidonvalkoinen iho oli kuin rocktähti. Häntä pysäyteltiin kadulla, kosittiin, pyydettiin kuviin jne aivan jatkuvasti. Blondi taas sai olla rauhassa (olin kyllä siitä kiitollinen).

Vierailija
47/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin 8-vuotias kun oltiin lomalla Kreikassa ja aikuinen mies yritti iskeä minua ja halusi minusta vaimonsa. Ranskassa minut meinattiin napata pakettiautoon, tai siltä se tilanne tuntui. Oltiin Ranskalaisessa vuoristossa hotelissa ja lähdin siellä lenkille. Pysähdyin ihastelemaan maisemia erään sillan kohdalle ja pakettiauto pysähtyi kohdalleni. Minulla oli kuulokkeet enkä kuullut että mies oli jo kävellyt taakseni. Tunsin vain että hän tarttui minua kädestä. Onneksi reagointikykyni pelasti minut. Ja juoksuvauhtini.

Kaikenlaista on kokenut ulkomailla, ja saanut paljon huomiota, tosin ei koskaan mitään positiivista... Olen vaalea, sinisilmäinen ja hyväkroppainen nainen.

Vierailija
48/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ensin vaikuttaa, onko nainen muuten kaunis. Oli sitten tumma tai vaalea. Pelkkä vaaleus ei tee kenestäkään kaunista.

Vierailija
49/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut, että suomalainen blondi, eli tyypillisesti myös vaalean siniset silmät, vaaleat ripset ja kulmat, on liiankin eksoottinen etelän ja aasian suunnalla. Esim Aasiassa kauneusihanteeseen kuuluu tummat hiukset, tummat silmät, tummat ripset ja kulmakarvat, mutta vaalea iho. Mitä vaaleampi iho, sitä parempi.

Yksi konkreettinen kokemuskin tästä on Dubain matkalta kauniin ja erittäin vaalean ystäväni kanssa. Etukäteen kaveriporukassa kuvittelemme, että tämä blondi kaveri olisi se joka olisi huomion kohteena. Vaan toisinpa kävikin, minä joka olen ruskeahiuksinen, tummanvihreäsilmänen ja omaan mustat ripset ja kulmat luonnostaan, mutta iho on erittäin vaalea (itse asiassa vaaleampi kuin tuolla kaverilla, joka ruskettuu helposti) olinkin se joka sai paljon enemmän huomiota ja ihailua.

Just tuollasesta tykkään kuten kuvailit itseäsi. Ns raven look.

Vierailija
50/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olin 8-vuotias kun oltiin lomalla Kreikassa ja aikuinen mies yritti iskeä minua ja halusi minusta vaimonsa. Ranskassa minut meinattiin napata pakettiautoon, tai siltä se tilanne tuntui. Oltiin Ranskalaisessa vuoristossa hotelissa ja lähdin siellä lenkille. Pysähdyin ihastelemaan maisemia erään sillan kohdalle ja pakettiauto pysähtyi kohdalleni. Minulla oli kuulokkeet enkä kuullut että mies oli jo kävellyt taakseni. Tunsin vain että hän tarttui minua kädestä. Onneksi reagointikykyni pelasti minut. Ja juoksuvauhtini.

Kaikenlaista on kokenut ulkomailla, ja saanut paljon huomiota, tosin ei koskaan mitään positiivista... Olen vaalea, sinisilmäinen ja hyväkroppainen nainen.

Minuakin on kosittu ulkomailla, ei tosin noin agressiivisesti. Suomalainen tapa osoittaa huomiota tuntuu laimealta. Vaikuttaa varmaan se, että tummat ovat muutenkin tulisia. Nainen on ihan kuin jokin esine. Siirtyy isältä aviomiehelle.

Vierailija
51/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisilla on aina kysyntää. Ei siinä hiusväri, ihonväri tai kansalaisuus merkkaa mitään.

Vierailija
52/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Naiset eivät ole tavaroita.

B. Terve heteromies haluaa naisen.

C. Rakkaudessa on kyse enemmästä kuin ulkonäöstä.

D. Ap on pinnallinen (tyhmä).

A ja b on ristiriidassa naisen logiikan mukaan.

Vierailija
53/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Eurooppalaiset miehet ovat mustasukkaisia ja omistushaluisia.

Vierailija
54/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla naisilla on aina kysyntää. Ei siinä hiusväri, ihonväri tai kansalaisuus merkkaa mitään.

Tosi usein minua luultiin puolalaiseksi, kun olin nuorempi. Rahaa ei ollut paljon, joten vaatteetkin oli halvat.

Yksinäinen nainen herättää aina huomiota. Jossain kulttuureissa se on tavatonta. Naiset kulkevat ryhmässä tai vähintään naispuolisen kaverin kanssa.

Vierailija
55/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on kosittu ulkomailla, ei tosin noin agressiivisesti. Suomalainen tapa osoittaa huomiota tuntuu laimealta. Vaikuttaa varmaan se, että tummat ovat muutenkin tulisia. Nainen on ihan kuin jokin esine. Siirtyy isältä aviomiehelle.

Ilmeisesti ulkomailla ollaan myös pedareita ihan avoimesti. Minulle jäi kauheat traumat noista tapahtumista. Mutta joo, nainen on Euroopankin maissa enemmän esine/omaisuutta miehille. Pohjoismaalainen mies kuulostaa ja tuntuu aika mukavalta kaiken jälkeen :D

Vierailija
56/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominainen etelässä vetää puoleensa nappisilmiä, jotka tietävät että lirkuttelemalla pusi-pusi-fuki-fuki ja tarjoamalla eksoottisen juoman saa blondin selälleen hetkessä.

Ilmeisesti sulla ihan henk koht kokemusta? Vai pitääkö taas vaan louskuttaa leukoja..

Vierailija
57/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi usein minua luultiin puolalaiseksi, kun olin nuorempi. Rahaa ei ollut paljon, joten vaatteetkin oli halvat.

Yksinäinen nainen herättää aina huomiota. Jossain kulttuureissa se on tavatonta. Naiset kulkevat ryhmässä tai vähintään naispuolisen kaverin kanssa.

Liikun jonkin verran yksin lomilla. Vaikka olisi tosi tavallinen paikka, ihan vaistomaisesti tulee pukeuduttua shortseihin, T-paitaan ja lippikseen, jos lähden jonnekin yksin kävelemään.

Ihan se, että nainen on yksin, herättää paljon huomiota. Mitä etelämmäs mennään, sen vähemmän naiset kulkevat yksin missään.

Vierailija
58/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikossa kun näytin kuvia suominaisista niin ihmettelivät missä kaikki kauniit naiset ovat. Ja kuvat olivat parikymppisistä naisista mitä suomessa pidetään kauniina.

Joten ap, sinänsä en osaa vastata, kun kyselit nimenomaan kauniista suomalaista naisista.

Vierailija
59/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naisille on noissa etelän maissa kysyntää. Varsinkin jos on ilmaisen porton maine kuten joittenkin maitten naisilla on.

Vierailija
60/95 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi