Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YleensÀ esiiim ruotsalaiiset ovat hyvin kilttejÀ. En tiedÀ liittyykö se johonkin dominointi geeniiin kuten joku napoleoon.
KÀytÀnnössÀhÀn ne on historia saatossa kertyneiitÀ traumoja joita ei ole esim terapioiissa kÀsitelty ja mitkÀ kulkee sukupolvellta toiselle.
Elii tieolla, ymmÀrrykselllÀ ja sivistyksellÀ ja oppineisuudellla ehkÀistÀÀn niitÀ kulkemasta sukupolvelta toisellle.
Ei ole. Olen asunut 12 vuotta ulkomailla, olen normaalipainoinen ja on vaaleat pitkÀt hiukset, ja ihan olen rauhassa saanut olla. Kertaakaan ei olla tultu iskemÀÀn ja olen siis ikisinkku edelleen. MikÀ on ihan ok, kun en aktiivisesti halua seuraa. Myös Italiassa jne saan olla yksin, kukaan mies ei ole siellÀ tuppautunut seuraan.
Naiset eivĂ€t ole kauppatavaraađ
KyllÀ mielestÀni on. EnemmÀn saan huomiota tummilta miehiltÀ. EhkÀ erilaisuus vetÀÀ puoleensa.
Suomessakin enemmÀn lÀhestyy tummat miehet baarissa.
Samoin toimii toisinpÀin. Suomessa ihan tavallisen nÀköinen italialainen mies herÀttÀÀ huomiota.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen kuullut, ettÀ suomalainen blondi, eli tyypillisesti myös vaalean siniset silmÀt, vaaleat ripset ja kulmat, on liiankin eksoottinen etelÀn ja aasian suunnalla. Esim Aasiassa kauneusihanteeseen kuuluu tummat hiukset, tummat silmÀt, tummat ripset ja kulmakarvat, mutta vaalea iho. MitÀ vaaleampi iho, sitÀ parempi.
Yksi konkreettinen kokemuskin tÀstÀ on Dubain matkalta kauniin ja erittÀin vaalean ystÀvÀni kanssa. EtukÀteen kaveriporukassa kuvittelemme, ettÀ tÀmÀ blondi kaveri olisi se joka olisi huomion kohteena. Vaan toisinpa kÀvikin, minÀ joka olen ruskeahiuksinen, tummanvihreÀsilmÀnen ja omaan mustat ripset ja kulmat luonnostaan, mutta iho on erittÀin vaalea (itse asiassa vaaleampi kuin tuolla kaverilla, joka ruskettuu helposti) olinkin se joka sai paljon enemmÀn huomiota ja ihailua.
Jep, Intiassa minÀ suomalainen blondi sain muutamia katseita mutta muuten sain olla rauhassa. YstÀvÀni taas jolla on pikimustat hiukset, kulmat ja ripset mutta maidonvalkoinen iho oli kuin rocktÀhti. HÀntÀ pysÀyteltiin kadulla, kosittiin, pyydettiin kuviin jne aivan jatkuvasti. Blondi taas sai olla rauhassa (olin kyllÀ siitÀ kiitollinen).
No olin 8-vuotias kun oltiin lomalla Kreikassa ja aikuinen mies yritti iskeÀ minua ja halusi minusta vaimonsa. Ranskassa minut meinattiin napata pakettiautoon, tai siltÀ se tilanne tuntui. Oltiin Ranskalaisessa vuoristossa hotelissa ja lÀhdin siellÀ lenkille. PysÀhdyin ihastelemaan maisemia erÀÀn sillan kohdalle ja pakettiauto pysÀhtyi kohdalleni. Minulla oli kuulokkeet enkÀ kuullut ettÀ mies oli jo kÀvellyt taakseni. Tunsin vain ettÀ hÀn tarttui minua kÀdestÀ. Onneksi reagointikykyni pelasti minut. Ja juoksuvauhtini.
Kaikenlaista on kokenut ulkomailla, ja saanut paljon huomiota, tosin ei koskaan mitÀÀn positiivista... Olen vaalea, sinisilmÀinen ja hyvÀkroppainen nainen.
Varmasti ensin vaikuttaa, onko nainen muuten kaunis. Oli sitten tumma tai vaalea. PelkkÀ vaaleus ei tee kenestÀkÀÀn kaunista.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen kuullut, ettÀ suomalainen blondi, eli tyypillisesti myös vaalean siniset silmÀt, vaaleat ripset ja kulmat, on liiankin eksoottinen etelÀn ja aasian suunnalla. Esim Aasiassa kauneusihanteeseen kuuluu tummat hiukset, tummat silmÀt, tummat ripset ja kulmakarvat, mutta vaalea iho. MitÀ vaaleampi iho, sitÀ parempi.
Yksi konkreettinen kokemuskin tÀstÀ on Dubain matkalta kauniin ja erittÀin vaalean ystÀvÀni kanssa. EtukÀteen kaveriporukassa kuvittelemme, ettÀ tÀmÀ blondi kaveri olisi se joka olisi huomion kohteena. Vaan toisinpa kÀvikin, minÀ joka olen ruskeahiuksinen, tummanvihreÀsilmÀnen ja omaan mustat ripset ja kulmat luonnostaan, mutta iho on erittÀin vaalea (itse asiassa vaaleampi kuin tuolla kaverilla, joka ruskettuu helposti) olinkin se joka sai paljon enemmÀn huomiota ja ihailua.
Just tuollasesta tykkÀÀn kuten kuvailit itseÀsi. Ns raven look.
Vierailija kirjoitti:
No olin 8-vuotias kun oltiin lomalla Kreikassa ja aikuinen mies yritti iskeÀ minua ja halusi minusta vaimonsa. Ranskassa minut meinattiin napata pakettiautoon, tai siltÀ se tilanne tuntui. Oltiin Ranskalaisessa vuoristossa hotelissa ja lÀhdin siellÀ lenkille. PysÀhdyin ihastelemaan maisemia erÀÀn sillan kohdalle ja pakettiauto pysÀhtyi kohdalleni. Minulla oli kuulokkeet enkÀ kuullut ettÀ mies oli jo kÀvellyt taakseni. Tunsin vain ettÀ hÀn tarttui minua kÀdestÀ. Onneksi reagointikykyni pelasti minut. Ja juoksuvauhtini.
Kaikenlaista on kokenut ulkomailla, ja saanut paljon huomiota, tosin ei koskaan mitÀÀn positiivista... Olen vaalea, sinisilmÀinen ja hyvÀkroppainen nainen.
Minuakin on kosittu ulkomailla, ei tosin noin agressiivisesti. Suomalainen tapa osoittaa huomiota tuntuu laimealta. Vaikuttaa varmaan se, ettÀ tummat ovat muutenkin tulisia. Nainen on ihan kuin jokin esine. Siirtyy isÀltÀ aviomiehelle.
Kauniilla naisilla on aina kysyntÀÀ. Ei siinÀ hiusvÀri, ihonvÀri tai kansalaisuus merkkaa mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
A. Naiset eivÀt ole tavaroita.
B. Terve heteromies haluaa naisen.
C. Rakkaudessa on kyse enemmÀstÀ kuin ulkonÀöstÀ.
D. Ap on pinnallinen (tyhmÀ).
A ja b on ristiriidassa naisen logiikan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
EtelÀ-Eurooppalaiset miehet ovat mustasukkaisia ja omistushaluisia.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisilla on aina kysyntÀÀ. Ei siinÀ hiusvÀri, ihonvÀri tai kansalaisuus merkkaa mitÀÀn.
Tosi usein minua luultiin puolalaiseksi, kun olin nuorempi. Rahaa ei ollut paljon, joten vaatteetkin oli halvat.
YksinÀinen nainen herÀttÀÀ aina huomiota. Jossain kulttuureissa se on tavatonta. Naiset kulkevat ryhmÀssÀ tai vÀhintÀÀn naispuolisen kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista on kokenut ulkomailla, ja saanut paljon huomiota, tosin ei koskaan mitÀÀn positiivista... Olen vaalea, sinisilmÀinen ja hyvÀkroppainen nainen.Minuakin on kosittu ulkomailla, ei tosin noin agressiivisesti. Suomalainen tapa osoittaa huomiota tuntuu laimealta. Vaikuttaa varmaan se, ettÀ tummat ovat muutenkin tulisia. Nainen on ihan kuin jokin esine. Siirtyy isÀltÀ aviomiehelle.
Ilmeisesti ulkomailla ollaan myös pedareita ihan avoimesti. Minulle jÀi kauheat traumat noista tapahtumista. Mutta joo, nainen on Euroopankin maissa enemmÀn esine/omaisuutta miehille. Pohjoismaalainen mies kuulostaa ja tuntuu aika mukavalta kaiken jÀlkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Suominainen etelÀssÀ vetÀÀ puoleensa nappisilmiÀ, jotka tietÀvÀt ettÀ lirkuttelemalla pusi-pusi-fuki-fuki ja tarjoamalla eksoottisen juoman saa blondin selÀlleen hetkessÀ.
Ilmeisesti sulla ihan henk koht kokemusta? Vai pitÀÀkö taas vaan louskuttaa leukoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi usein minua luultiin puolalaiseksi, kun olin nuorempi. Rahaa ei ollut paljon, joten vaatteetkin oli halvat.
YksinÀinen nainen herÀttÀÀ aina huomiota. Jossain kulttuureissa se on tavatonta. Naiset kulkevat ryhmÀssÀ tai vÀhintÀÀn naispuolisen kaverin kanssa.
Liikun jonkin verran yksin lomilla. Vaikka olisi tosi tavallinen paikka, ihan vaistomaisesti tulee pukeuduttua shortseihin, T-paitaan ja lippikseen, jos lÀhden jonnekin yksin kÀvelemÀÀn.
Ihan se, ettÀ nainen on yksin, herÀttÀÀ paljon huomiota. MitÀ etelÀmmÀs mennÀÀn, sen vÀhemmÀn naiset kulkevat yksin missÀÀn.
Meksikossa kun nÀytin kuvia suominaisista niin ihmettelivÀt missÀ kaikki kauniit naiset ovat. Ja kuvat olivat parikymppisistÀ naisista mitÀ suomessa pidetÀÀn kauniina.
Joten ap, sinÀnsÀ en osaa vastata, kun kyselit nimenomaan kauniista suomalaista naisista.
Kaikille naisille on noissa etelÀn maissa kysyntÀÀ. Varsinkin jos on ilmaisen porton maine kuten joittenkin maitten naisilla on.
KÀytÀnnössÀhÀn ne on historia saatossa kertyneiitÀ traumoja joita ei ole esim terapioiissa kÀsitelty ja mitkÀ kulkee sukupolvellta toiselle.