Suomalaiset kauniit vaaleat naiset - onko maailmalla haluttua ainesta?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kauniit vaaleat naiset ovat maailmalla haluttua "ainesta" ihan kansallisuudesta riippumatta.
Tuosta lauseesta voisi poistaa vielä sanan vaalea, koska kaunis nainen on aina kaunis nainen ja siten haluttu vaikka olisi mikä väritys.
Toki vaaleus on harvinaista maailmalla ja siten itsessään haluttua. Pitkä vaalea tukka tekee keskiverrosta naisesta kaunottaren jossain jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on pitkä ja kaunis vaalea nainen. Seurusteli italialaisen komean miehen kanssa kunnes kyllästyi tämän mustasukkaisuuteen. Mies on jaksanut vinkua ystävääni takaisin kolme vuotta, saa nähdä koska kyllästyy.
Ihan normi italiaano käytöstä. Ei edes tarvii olla kaunis nainen.
Jos sun ystävä ei olisi niin sinisilmäinen niin se olis huomannut että se lipevä latino piti sivunarttuja ja vinkui niillekin.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit vaaleat naiset ovat maailmalla haluttua "ainesta" ihan kansallisuudesta riippumatta.
Mutta kauniit naiset ovat halutumpia kuin vaaleat suomalaiset kauniit naiset.
Eli se suomentyylinen vaaleus on miinusta.
Joskus hyvin kauan sitten oltiin serkun ja mummon kanssa Italiassa. Minä ja serkku ollaan molemmat ihan tavisnättejä, maantienväriset hiukset jne., ja pukeuduttiinkin silloin aika normiteinin lailla. Huomiota saatiin joo, ja meitä se lähinnä huvitti / ällötti. Keskenämme naureskeltiin epäuskoisina, että pelkällä vaalealla tukalla & iholla on näin suuri vaikutus 😆.
Minä olen kuullut, että suomalainen blondi, eli tyypillisesti myös vaalean siniset silmät, vaaleat ripset ja kulmat, on liiankin eksoottinen etelän ja aasian suunnalla. Esim Aasiassa kauneusihanteeseen kuuluu tummat hiukset, tummat silmät, tummat ripset ja kulmakarvat, mutta vaalea iho. Mitä vaaleampi iho, sitä parempi.
Yksi konkreettinen kokemuskin tästä on Dubain matkalta kauniin ja erittäin vaalean ystäväni kanssa. Etukäteen kaveriporukassa kuvittelemme, että tämä blondi kaveri olisi se joka olisi huomion kohteena. Vaan toisinpa kävikin, minä joka olen ruskeahiuksinen, tummanvihreäsilmänen ja omaan mustat ripset ja kulmat luonnostaan, mutta iho on erittäin vaalea (itse asiassa vaaleampi kuin tuolla kaverilla, joka ruskettuu helposti) olinkin se joka sai paljon enemmän huomiota ja ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Niitä halutuimpia. Vaaleus on eksoottista suurimmassa osassa maailmaa ja länsimainen kauneusihanne, joka juontaa juurensa antiikista. Roomattaret vaalensi omia hiuksiaan sitruunalla ja teki pohjoismaisten naisten vaaleista hiuksista itselleen peruukkeja. Myös kauneuden jumalatar Afrodite/Venus kuvattiin vaaleana.
Ja pohjoismaalaiset naiset taas tummentavat hiuksiaan. Vaaleat ovat haluttuja siellä missä he ovat harvinaisia, eivät mitenkään yleisesti ottaen "halutuimpia".
Jos on pitkä, hoikka ja kaunis kasvoista niin toki. Useimmat taviksen näköiset suomiblondit ei ole mitenkään erityisen haluttuja. Itse ole siis sellainen tavisblondi, lyhyt ja persjalkainen, naama tavis mutta vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät. Mulla on kaveri jonka kansssa on usein matkailtu, ja hän on luonnonkauniimpana ja pidempänä saanut aina paljon enemmän miesten huomiota, vaikka hänellä on ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus yhdistetään nuoruuteen ja sitä kautta hedelmällisyyteen. Varsinkin vaaleat naiset ovat tästä syystä aina olleet haluttuja. Siksi tämä väistyvä geeni on pitänyt pintansa niinkin pitkään.
Eli vastaus on kyllä.
Ei pidä paikkaansa. Ainoastaan vaaleilla naisilla itsellään hiukset tummuvat ajan mittaan, ei tummilla naisilla. Joten vaaleus yhdistetään nuoruuteen vain VAALEILLA. Tummat naiset syntyvät jo valmiiksi tummina, tummuus on heille synnynnäinen ominaisuus eikä mikään vanhenemisesta kertova merkki. Tummahiuksisilla naisilla hiukset ovat jo valmiiksi niin tummat, etteivät mitenkään entisestään tummu. Tästä syystä tuo koko väite että on aivan epälooginen, ihmetyttää kun ihmiset nielevät kaiken mitään kyseenalaistamatta. Normaali mies ei ole niin tyhmä että luulee naisen olevan vanha jos ei tällä ole vaaleita hiuksia. Näin ollen vaaleus ei mitenkään "kerro" hedelmällisyydestä. Toki vaaleasta väristä voi viehättyä aivan sen itsensä takia. Se on valoisa, iloinen, energiaa antava ja sitä katsoessa tulee kevyt olo. Tämä on varmasti se todellinen syy miksi toiset pitävät vaaleista, väri yksinkertaisesti viehättää. Mutta mistään nuoruudesta se ei "kerro". Ihmisen iän näkee nimenomaan ihon kimmoisuudesta, ja pyöreät lapsenomaiset kasvot ja tyttömäinen vartalo lisäävät vaikutelmaa. Vaaleat naiset ovat olleet haluttuja harvinaisuutensa takia, eivät siksi näyttäisivät nuoremmilta.
Tässä on hyvin ja tiiviisti selitetty.
https://i.pinimg.com/564x/1b/f0/6f/1bf06f866bf3f9cf9af70cfa2b93d9f9.jpg
Itse blondaan nykyään ja miesten päät kääntyy aina.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun italialainen tuttavamies on ihan hullaantunut minusta. Ja kehuu kavereillensa, että hänellä on kaunis vaalea suomalainen nainen ystävänä. 😀 Se kai liittyy Italiassa myös uskontoon... vaaleita pidetään jotenkin pyhinä, sellaisina ave Maria -tyyppisinä.
Ei liity, vaan Rooman valtakunnan alueella portot blondasivat hiuksensa. Siitä heidät tunnisti kadulla seksiä etsivä mies.
Vierailija kirjoitti:
Olin lomalla Ranskan Nizzassa kaverini kanssa, jolla on pitkä ja luonnonvaalea tukka. Hänelle tarjottiin baarissa ilmaiset juomat joka. ikinen. kerta ja kun kaivoi tupakka-askin kadulla esiin, aina löytyi joku tarjoamaan tulta. Se oli melkein absurdia. Toki hän on kaunis myös kasvoiltaan, mutta niin olen minäkin enkä todellakaan saanut samanlaista huomiota.
Missään ei ole niin kauniita naisia kuin täällä mammojen oma-arvioinnissa. Pettäjämiehen partneritkin on toisessa ketjussa kaiklo ihan örkin näköisiä ja petetty on maailman kaunein ja täydellisin ihminen - omasta mielestään.
Suomessa on paljon todella kauniita naisia. Ja blondeja enemmän kuin missään muualla. No, monet värjäävät tummemmiksi mikä on uniikki ilmiö. Vuodet Suomesta poissa tekivät tehtävänsä.Kun joku ulkomaalainen frendi tulee moikkaamaan minua ja istutaan vaikka jossakin aurajoen ravintolalaivassa, niin hyvä kun ei niska katkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on pitkä ja kaunis vaalea nainen. Seurusteli italialaisen komean miehen kanssa kunnes kyllästyi tämän mustasukkaisuuteen. Mies on jaksanut vinkua ystävääni takaisin kolme vuotta, saa nähdä koska kyllästyy.
Ihan normi italiaano käytöstä. Ei edes tarvii olla kaunis nainen.
Jos sun ystävä ei olisi niin sinisilmäinen niin se olis huomannut että se lipevä latino piti sivunarttuja ja vinkui niillekin.
Tämä nyt on ihan keksittyä tuubaa. Ei Italialainen ole sen mustasukkaisempi kun muutkaan miehet.
Näitä perässävinkujia on joka maassa. Suomessakin on jopa tuomion saaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvin ja tiiviisti selitetty.
https://i.pinimg.com/564x/1b/f0/6f/1bf06f866bf3f9cf9af70cfa2b93d9f9.jpg
Kuvottavia negroja 🤢🤮
Ei kiitos tänne mitään mustasukkaisten miesten asiattomia kommentteja. Itse olen blondi ja todellakin noi kuvatekstit on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vaimoni on kaunis, luonnonvaalea nainen ja etenkin Etelä-Euroopassa - Italiassa, Ranskassa, Espanjassa, Kreikassa - miehet toljottavat häntä kaulat kenossa. Vaaleus on eksoottista missä tahansa muualla kuin Suomessa, missä on eniten blondeja maailmassa. Ei muissakaan pohjoismaissa ihmiset värjää vaaleaa tukkaansa niin paljon kuin täällä. Mutta sanoisin, että kauniit naiset huomataan joka paikassa tukan väristä riippumatta.
Blondattuja, vaalennettuja hiuksia näkyy etelä- euroopassa valtavasti; englantilaisilla, hollantilaisilla belgialaisilla, saksalaisilla, pohjoismaalaisia...Tumma juurikasvu; loppu hiuksista eri vaaleankirjavan sävyinä. Paikalliset miehet ovat enemmän kuin tottuneita näihin "blondeihin"; kaula menossa toljottaminen ; ehkä silloin 1960 - luvulla, turismin alkuvuosina.
Vaaleilla naisilla on korkeampi estrogeenitaso ja hedelmällisyys mikä vetoaa miehiin.
Suominainen etelässä vetää puoleensa nappisilmiä, jotka tietävät että lirkuttelemalla pusi-pusi-fuki-fuki ja tarjoamalla eksoottisen juoman saa blondin selälleen hetkessä.
Yleensä esiiim ruotsalaiiset ovat hyvin kilttejä. En tiedä liittyykö se johonkin dominointi geeniiin kuten joku napoleoon.