Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mielettömän kokosia mahoja jo esikoista odottavilla!!

Vierailija
01.08.2008 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei näkynyt juuri mitään rv 20..

Vierailija
2/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi lapsi ja tais olla yli rv20 kun rupes ne huomaa ketkä ei tienny :D Ei todellakaan rv12 kukaan muu huomannu mitää masua kuin minä itse. Jä'rkyttävän kokoisia nuo esim kolmannen lapsen lyhyellä' aikavälillä synnyttävien masut! Ei siinä mitään pahaa ole, mutta kyllä järkyttyisin jos jollain tutulla olisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totean vain, että siihen kokoon ei kai kukaan voi itse vaikuttaa

Vierailija
4/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden aikana. Arvatkaa millanen maha oli kolmannen raskauden lopussa, meni laskettuun aikaan asti. Aivan uskomattoman järkyttävän iso!! :)

Vierailija
5/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä sokeri/hiilihydraattipitoinen ruokavalio ja huonot vatsalihakset/heikko keskivartalon "pito" = jättiläismaha

Vierailija
6/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kokoinen kuin olisin 4-5kk raskaana. Nyt olen rv9 ja maha on jo kuin puolivälissä raskautta. En kuitenkaan sanoisi sitä raskausmahaksi, sillä tämä on ihan normaali maha.

Olen aina ollut hoikka, mutta maha on ollut pömppö. Vatsalihakset ovat ihan olemattomat. Liikun paljon, mutta en tee vatsalihasliikkeitä.

Minusta nuo olivat ihan normaalinkokoisia mahoja.

Vierailija
7/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyvät vatsalihakset, en myöskään mässäillyt miten sattuu. 5

Yhdistelmä sokeri/hiilihydraattipitoinen ruokavalio ja huonot vatsalihakset/heikko keskivartalon "pito" = jättiläismaha

Vierailija
8/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikean kokoinen vauvamasu vain sellainen, kuin itselläsi tai tutullasi on ollut.

Vierailija
9/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi näkyä vasta joskus v 20 tienoilla. Ja silti nyt viikolla 29 maha on ihan keskikäyrällä. Tosin sitä kommentoidaan jatkuvasti pieneksi, että en sitten tiedä... Harrastan kyllä edelleen aktiivisesti liikuntaa, joten ehkä nuo keskivartalon lihakset kannattelevat eri tavalla mahaa. Painoa tullut ihan normaalisti.

Vierailija
10/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiken kateeksi käy. Oma maha ei näy vielä ollenkaan, ja rv 22 menossa. Ei siis minkään näköstä vauvamahaa vielä:( Viides raskaus on. Edellinen vauva syntyi keskosena rv 30, eikä silloinkaan tutut olleet huomanneet että olin raskaana, koska mahaa ei juuri ollut. Olisi ihanaa, jos saisi nauttia raskaudesta masun kera.

Lisäksi en ole ylipainoinen, vaan täsyin normaalipainoinen.

Vierailija
11/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian kanssa. Hoikalla ja pienelläkin ihmisellä voi olla tilava luinen lantio, jolloin masu pysyy pitkään piilossa ja päinvastoin. Yhdistelmällä lyhyt selkä, valmiiksi jo mahaa ja ahtaahko lantio saa valtavan vatsan! Ja jos lapset lyhyellä välillä, ei vatsalihaksetkaan ole ehtineet toipua/niitä ei ole ehtinyt harjoittaa.

Summa summarum: sf-mittakaan/vatsan koko ei kerro toisten mittoihin verrattuna mitään lapsen koosta. pumput omalla käyrällä kertovat kasvun muutoksista.

matte, joka on pieni, hoikka, lyhytselkäinen ja ahtaahko lantio: sf-mitta kulki yli käyrien mol. raskauksissa, lapset kuitenkin 3200g ja 3220 g...

Vierailija
12/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hurjat 160cm pituutta ja selkä on aivan älyttömän lyhyt...painoa tuli 10kg raskausaikana ja tarkkailin syömisiäni...maha oli silti aivan valtava..kuten oli äidilläni ja siskoillanikin aikoinaan joten eiköhän se ole ihan vauvan koosta ja äidin vartalotyypistä kiinni. Kuka määrää minkä kokonen on oikeen kokonen maha. sinä vai??joku alipainoinen anorektikko haukut täällä muiden mahoja. taidat olla kateellinen kun et saanut ihanaa isoa vauvamahaa..hermot menee tälläsiin alotuksiin..prkl. ja kyllä..minä inhosin isoa mahaani josta kysyttiin jo viikolla 30 että joko ne kaksoset syntyvät..vaan eipä mikään auttanut...sf mitta oli 39 ennen synnytystä vaikka kaikkeni tein etten isommaksi kasvaisi.

Vierailija
13/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se maha minkäkokoinen vain, aina sitä joku katsoo asiakseen kommentoida...

Vierailija
14/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut molemmissa raskauksissa valtava maha, vaikka etenkin ennen esikoista olin todella timmissä BMI 18 kunnossa (harrastin aktiviiurheilua). Enkä ole erityisemmin mässäillyt sokereita tms. Lyhyt olen (161 cm) ja pitkillä kavereilla järjestäen olleet pienemmät mahat.

Vierailija
15/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sunnuntaina pyöräytti tiettävästi vain yhden lapsen.

Vierailija
16/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajista on sitten varmaan ollut Nicole Kidman -raskausmaha, kommenteista päätellen.

On tämä kyllä jo kummaa, raskaana olevien naisten vartaloitakin arvostellaan. Itse olen aina luullut, että ihanaa kun on raskaana, ei tarvi pelätä että kukaan haukkuu läskiksi. Mutta näemmä jotkut sitten ottaa asiakseen määritellä myös sen minkä kokoinen raskausmaha saisi olla.

Vierailija
17/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on notko selkä ja se saa jo ihan perusmahan näyttämään pömpöltä, vaikka olen 174cm ja 64kg. Ihmiset ihan oikeesti vissiin olettaa, että mahan pitäis olla joku silityslauta. Sitten jos pieni pömppö, heti kysytään, että oletko raskaana? Multa jo monta kertaa kysytty, vaikka en ole.

Vierailija
18/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on iso maha jo ilman raskauttakin

Vierailija
19/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista mahoista, kun itellä ei näy vielä mitään..

ap

Vierailija
20/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin monella yli puoliväliin yltäneillä. :D Mulla pitkä selkä ja tietääkseni suht tilava lantio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi