Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mielettömän kokosia mahoja jo esikoista odottavilla!!

Vierailija
01.08.2008 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään liian isoja, vaan juuri sopivia. Mitä vikaa??

Käykää katsomassa amerikkalaisilla bellygallerian sivuilla. (kuka laittaa linkin?) Siellä on ISOJA amerikan mallin mahoja. Ne on sit ISOJA!

Vierailija
22/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ensimmäisessä raskaudessa maha oli olematon puoleen väliin ja sen jälkeen ihan normaali, mutta jatkuvasti joku oli jotain kommentoimassa. Kolmas raskaus neljässä vuodessa - tietäähän sen miten iso maha on jo alusta lähtien. Mulla meni ihan oikeasti hermot siinä vaiheessa kun kaikkien oli pakko kommentoida puolessa välissä raskautta, että joko se syntyy ensi viikolla. Pitäkää hyvät ihmiset suunne kiinni toisten vauvamahojen koosta, se päivittely on niiiin rasittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pregnancy.about.com/od/pregnancyphotos/ig/2005-Pregnant-Belly-Ga…

..ei ole kyllä ollenkaan sellanen nätti ja selkeä vauvamasu, itseasiassa toi on kuin normaali läskivatsa vain. =/

Vierailija
24/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hirveästi kattonut mitä söin ja vatsalihakset olivat varmasti aika olemattomattomat.

Silti muutama ei huomannut rv 34 että olin raskaana. Vauva oli tehtnyt pesän jonnekkin selkarangan viereen luultavasti. =)

Vierailija
25/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mulla on hurjat 160cm pituutta ja selkä on aivan älyttömän lyhyt...painoa tuli 10kg raskausaikana ja tarkkailin syömisiäni...maha oli silti aivan valtava."

Vierailija
26/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä tulee tunne, kuin kyseessä olisi jotakin epänormaalia. "Odotatko kaksosia?", "Milloin se laskettu aika olikaan?", "Onpas iiiiso maha!" ja tähän perään mahani taputtelu lupaa kysymättä.

Muiden päivittelyjen ja kommenttien vuoksi maha koko on alkanut vaivaamaan ja kysyin asiasta lääkäriltä. Hän totesi, että sirosta rakenteestani johtuen kohdulla ei ole muuta paikkaa kuin pullahtaa ulos. Siitä koko. Raskautta ei huomaa takaa päin ja edestäkin päin mulla on vielä omaa vyötäröä jäljellä, symmetrisesti keskellä on sitten se jalkapallo.

Maha mulla tuli näkyviin aikaisin ja se on alusta asti ollut ylimmällä käyrällä. Muuten olen ollut hoikka ja ensimmäinen raskauskilo taisi tulla viikon 20 kieppeillä.

Vierailija
27/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä sokeri/hiilihydraattipitoinen ruokavalio ja huonot vatsalihakset/heikko keskivartalon "pito" = jättiläismaha

Kyllä siihen mahan kokoon vaikuttaa vielä ihan muutkin asiat!

Esim. se, kuinka iso lapsi on ja myös minkä mallinen ja kokoinen äiti on.

Itse olen esim. 158cm, lapsi oli syntyessään 59cm ja 5070g, lisää painoakaan ei raskauden aikana minulle tullut kuin 8kg - mutta kyllä maha oli todella iso alusta asti, kylkiluista lantionpohjaan ei tällä mitalla yksinkertasesti ole paljon tilaa, eli vauvaa kannetaan "edessä".

Pientä mahaa ei minulla tu

Vierailija
28/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä kiloja ei tullut raskauden aikana kuin 1-2, eli sairaalasta kotiin tullessa painoin kilon enemmän kuin lähtöpaino. Paino nousi 17 kg raskausaikana... Lapsi oli iso ja lapsivettä paljon. Harrastan (harrastin myös silloin) liikuntaa 4-5 kertaa viikossa, siis salia ja jumppaa eli tuskin vatsalihasten kunnostakaan oli kiinni.

Vierailija
29/29 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kuin mitkä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän