Olen laihtunut kolmessa kuukaudessa bmi 47stä bmi 42een
Olen 45 vuotias ja huomaan että tiukassa on. Tavoitteena on laihtua ensi kesään vielä 45 kiloa. Laihdutusleikkausta ei kukaan ole ehdottanut, ihme kyllä, mutta toivottavasti onnistun luomusti. Olen pätkäpaastonnut ja hyväkarpannut. Tätä voisin jatkaa loppu elämäni. Nyt ovat mielihalut kadonneet ja joudun muistuttamaan itseäni ruoka-ajasta. Onko muita sairaalloisen lihavia paikalla, jotka olisivat onnistuneet laihduttamaan ilman leikkausta?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, ap. Pystyt siihen, vaikka siihen sitten menisikin kauemmin kuin vuosi.
Voi miten ihana tsemppiviesti!
Kiitos!
Ap
Kiva lukea täältä(kin) näitä onnistumiskertomuksia. Huippua, että oot noin paljon jo pudottanu! Samaan malliin vaan
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea täältä(kin) näitä onnistumiskertomuksia. Huippua, että oot noin paljon jo pudottanu! Samaan malliin vaan
Kiitos tsemppauksesta! Varmaan hakeudun heti terveydenhuollon piiriin, mikäli paino alkaa junnaamaan tai nousemaan, mutta nyt tuntuu hyvältä elämänmuutokselta. Ihanaa kun täälläkin on näin hyvä henki, että toivotaan toiselle onnistumista. Tippa tuli linssiin.
Munkin pitäisi laihtua 20 kiloa ja tänään päätin että onnistun.
Täällä toveri. BMI olisko ollut 32 varmaan käynyt korkeammalakin, nyt 29 eli enää "vain" ylipainoinen. Kuukausi tähän on mennyt, yllättävän vähän kun löysin sen oman jutun ja oikean syömisen. mulla ADF eli 36h paasto ja sit syön seuraavana päivänä. Tosi luontevaa mulle ja oon löytänyt oikean syömisen ilon ja älyn.
Ja tosiaan, kilot tuli mulle ehkä parissa vuodessa. Sitä ennen olin oikeesti hoikka. Sitähän sanotaan että laihdutukseen varattava aikaa tuplat sen mitä meni lihotukseen. "It's a marathon not a race". Tsemppiä:)Pystytään tähän.
Upea saavutus! Tsemppiä jatkoon 😊
Minun pitäisi laihduttaa 5 kiloa normaaliin painoon ja 10 kiloa hyvänolon painoon. Vaikeaa on.
Hienoa, ap. Pystyt siihen, vaikka siihen sitten menisikin kauemmin kuin vuosi.