Tajusin juuri miksi en ole ikinä välittänyt ns. hyvännäköisistä miehistä.
Ne tykkää itsestään aivan liikaa että suhteeseen mahtuisi toista.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on todella erityisen hyvännäköinen, mutta ei tajua sitä ollenkaan. Tapasimme teini-ikäisinä pizzanaamoina, joten ulkonäkö ei ollut se kaikista ratkaisevin seikka. Yleisesti hyvännäköisiin miehiin pätee musta sama kuin naisiinkin. Joillain se ei ole niin viehättävää kuiteskaan, tiedättekö, sellaisilla jotka ovat casuaalisti tälläytyneet esittelemään kauneuttaan liikennevaloihin/Prismaan tms julkiselle paikalle ja kulkevat nyrpeännäköisinä laskemassa kääntyykö päät. Surkean näköistä... Sitten on niitä hyvännäköisiä, joissa sädehtii ystävällisyys, hymy ja positiivinen energia, se säväyttää.
Ikää jo 45 vuotta, enkä ole vielä ikinä Prismassa tai liikennevaloissa nähnyt ketään nyrpeännäköistä hyvännäköistä ihmistä laskemassa kääntyykö päät. Ehkä tämä ei ole pirkanmaalainen ilmiö? Olen kyllä asunut maailman metropoleissakin, enkä sielläkään ikinä törmännyt tällaisiin tyyppeihin. Hmm. Mistä te näette, jos joku laskee kääntyykö päät?
Kyllä mä näen joka päivä tällasia poseeraajia.
Meni taas lainaus miten sattuu. Eli:
Missä, ja miltä ne näyttää? Kävelin tänäänkin 3 km Tampereen keskustassa, enkä kyllä nähnyt yhtäkään ihmistä, joka osuisi kuvaukseesi. Kiinnitin itse asiassa huomiota siihen, että ihmiset olivat keskimäärin hyväntuulisen oloisia, hymyilivät vastaantulijoille (eli minulle). Toki sää oli upea. Nyrpeännäköisiä en nähnyt yhtään.
Näin muuten myös yhden tosi hyvännäköisen miehen, vaikka oli hyvin lyhyt. Mutta jos olisi poseerannut ilman pituustietoa, olisin pitänyt aivan upeannäköisenä. Eikä ollut hänkään yhtään nyrpeä, naama oli peruspositiivisen näköinen kun tuli liikennevaloihin odottamaan vierelleni.
Minä en koskaan huolisi ilkeää ihmistä parisuhteeseen.
Ilkeydelle ei ole olemasa tekosyytä.
Ahaa. Tajusin juuri, miksi olen ikuisesti sinkku: naiset kuvittelevat joko, että olen itseäni täynnä tai, että minulla on naisia joka sormelle.
Mikä on hyvännäköinen. Yksi katsoo hampaita, toinen nenää, kolmas sääriä, neljäs sormia, viides niskaa, kuudes hiuksia, seitsemäs silmiå, kahdeksas leukaa ja kymmenes rintaa etc...
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Tajusin juuri, miksi olen ikuisesti sinkku: naiset kuvittelevat joko, että olen itseäni täynnä tai, että minulla on naisia joka sormelle.
Jos olisi naisia tarjolle joka sormelle käyttäisitkö tilaisuutta hyväksesi vaikka joutuisit pettämään jonkun naisen luottamuksen ?
Ap:n logiikka ek päde, kpska tutkimusten mukaannhyvännökliset miehet pitävät itseäön rumempina kuin ovat. Vastaavasyäti mitä rumempi mies on muiden ihmisten mielestä, sitä komeammaksi hän arvioi itsensä. Tämä uskomaton tulos on totta, mutten osa selittää sitä. Joka tapauksessa nimenomaan ruma mies todennäköisesti pitää itseään parempana kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi naisia tarjolle joka sormelle käyttäisitkö tilaisuutta hyväksesi vaikka joutuisit pettämään jonkun naisen luottamuksen ?
En. Yksi riittäisi minulle. Ilmankin pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n logiikka ek päde, kpska tutkimusten mukaannhyvännökliset miehet pitävät itseäön rumempina kuin ovat. Vastaavasyäti mitä rumempi mies on muiden ihmisten mielestä, sitä komeammaksi hän arvioi itsensä. Tämä uskomaton tulos on totta, mutten osa selittää sitä. Joka tapauksessa nimenomaan ruma mies todennäköisesti pitää itseään parempana kuin onkaan.
Linkkiä tutkimukseen?
Uskon kyllä ja olen itse huomannut saman.
Vierailija kirjoitti:
Yleisen mittapuun mukaan hyvännäköiset miehet samoin kuin varakkaat harvoin ovat uskollisia. Se on vaan niin, että kun jatkuvasti on tilaisuuksia niin niitä tulee käytetyksi, ainakin jos uskoo ettei jää kiinni.
Sen vuoksi en koskaan itse ryhtyisi vakavaan suhteeseen todella hyvännäköisen tai rikkaan miehen kanssa.
Ei ne rahakkaiden miesten perässä juoksevat naiset yleensä itsekään mitään siveyden sipuleita ole. Kyllä ne itsekin on pettäneet, olleet kakkosnaisia ja vaikka mitä. Vakka kantensa valitsee.
Mä olen aina ihastunut epätäydellisiin ns"rumiin" miehiin, sellasiin oman näkösiinsä. Kiiltokuvapojat eivät edes nuorena herättäneet minussa mitään värähtelyjä, sen näköiset ovat aina olleet minulle ilmaa, koska en tunne sen näkösiä kohtaan mitään tuttuustunteita, perheeni miehet eivät ole yksikään näyttäneet kiiltokuvapojilta, niin en kai osaa sellaisia oikein huomioida edes, koska minusta miehen pitää olla jotenkin vain sellanen rosoinen ja epätäydellinen.
Mitä lytymmässä nenä ja arpinen iho, sen kauniimpaa minun silmään. Jos noin esimerkin antais. Nyt keski-ikäisenä eniten silmääni viehättävät isomahaiset parrakkaat miehet.
Älykkyys, koulutus ja varallisuus riittävät oikein hyvin.
Mummini sanoi aikanaan, että "pärstästä ei monta velliä keitetä".
Suurin osa vanhenevista miehistä alkaa näyttää jossakin vaiheessa kollikissalta!
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä uskottavaa, sillä miehet näyttää ihan aidosti uskovan vain komistuvansa vanhetessaan. Ja sitten ovat ihan ihmeissään ja kiukkuisia kun eivät kelpaa parikymppisille tytönheitukoille.
Minuun taas vetoavat. Yksi syy (tietysti sen komeuden lisäksi) on siinä, että hyvännäköisellä miehellä on todennäköisesti valinnanvaraa kumppaneiden suhteen. Jos adonis valitsee olla juuri minun kanssani, se ei ainakaan johdu siitä ettei hän saa ketään muuta ja joutuu tyytymään.
Niin ei ole olemassa ihmistä joka olisi kaikkien mielestä hyvännäköinen. Otsikossa pitäisi lukea että omasta mielestäni hyvännäköisistä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun taas vetoavat. Yksi syy (tietysti sen komeuden lisäksi) on siinä, että hyvännäköisellä miehellä on todennäköisesti valinnanvaraa kumppaneiden suhteen. Jos adonis valitsee olla juuri minun kanssani, se ei ainakaan johdu siitä ettei hän saa ketään muuta ja joutuu tyytymään.
Tää on kyllä totta :)
Aloitus on rumien propagandaa.
Noin yleensä sanotaan siksi, koska se on täysin kestämätön ajatus että kaunis ihminen on kaunis myös sisäisesti. Mitä saumaa sillä rumalla on enää minkään osa-alueen suhteen tämän kauniin rinnalla sitten jos näin on? Jos se ulkoisesti kauniimpi on myös sisäisesti kauniimpi?
Todellisuudessa ne kauniit ja komeat ihmiset ovat usein myös samanlaisia sisältäkin.
Ihan karu fakta.
Ja ne ulkoisesti rumat ovat samaa rumaa myös sisältäkin aivan yhtä usein.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on rumien propagandaa.
Noin yleensä sanotaan siksi, koska se on täysin kestämätön ajatus että kaunis ihminen on kaunis myös sisäisesti. Mitä saumaa sillä rumalla on enää minkään osa-alueen suhteen tämän kauniin rinnalla sitten jos näin on? Jos se ulkoisesti kauniimpi on myös sisäisesti kauniimpi?
Todellisuudessa ne kauniit ja komeat ihmiset ovat usein myös samanlaisia sisältäkin.
Ihan karu fakta.Ja ne ulkoisesti rumat ovat samaa rumaa myös sisältäkin aivan yhtä usein.
Aivan totta
Naisten suuret tajuamiset, osa 313
En nyt halua järkyttää ap:n maailmankuvaa, mutta en ole koskaan pettänyt vaimoani 29 vuoden parisuhteemme aikana. Näin vaikka puolilla kerroista tullaan yrittämään silloin kun olen kavereiden tai työporukan kanssa viihteellä.
Toivottavasti ap ei ole 50v hapankorppu, joka nuorena hoki itselleen jätetyn äidin opettamaa katkeraa mantraansa poskien hehkuessa punaisena. Osanottoni, jos näin oli. Vielä ehdit elää, koskaan ei ole myöhäistä.
Niinkö!
Minusta on melkein todennäköisempää että se mulkku on ihan joku muu.
Kuten sinä, tai varsinkin moni muu tällä palstalla hrrrr miten kamalia ja ilkeitä ihmisiä ilman minkäänlaista syyllisyydentuntoa. Vika on aina muissa.