Ootko tai tunnetko ketään joka on tullut raskaaksi pettäessään puolisoaan
Kommentit (69)
Varattua on ihana naida. Siinä on se omanlainen jännityksen maku joka vaan kiihottaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
8 - 10 % lapsista ei ole oman puolison siittämiä.
Jep. Tein ennen genetiikon hommia sairaalassa ja tosissaan näin että noin joka kymmenes leukemialapsen isä ei ollut lapsen oikea isä. Toinen surun murtama kun ei voi toimia donorina lapselleen joka ei edes ole biologisesti hänen..
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Miehet pettävät vaimojaan kaiken aikaa eikä siitä ole mitään haloota. Naisen pitäisikin lisääntyä eri miesten kanssa, tulee parempi geenivaihtelu seuraavalle sukupolvelle.
Niin eli silloin myös miehet lisääntyvät eri naisten kanssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tein ennen genetiikon hommia sairaalassa ja tosissaan näin että noin joka kymmenes leukemialapsen isä ei ollut lapsen oikea isä. Toinen surun murtama kun ei voi toimia donorina lapselleen joka ei edes ole biologisesti hänen..
ootko tosissas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko tosissas
Kyllä. En nyt pitänyt mitään kirjaa mutta 10% on varmasti lähellä totuutta. Nykyinen kollega joka myös teki ennen samanlaisia hommia oli tehnyt vastaavan havainnon
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän tapauksen, jossa yksi poika on setänsä kanssa sukunsa ainoat vasenkätiset. What are the odds?
Vasenkätisyys voi johtua siitä, että raskaana oleva odottaa kaksosia, mutta toinen sikiöistä "kuolee" pois aikaisilla viikoilla ja sitten syntyy vasenkätinen lapsi koska toinen kaksosista on vasenkätinen.
No itse en todellakaan valehtelisi miehelle että ootan hänelle lasta vaikka se on oikeasti toisen. Pettäjä voin olla mutta joku raja silti
Vierailija kirjoitti:
No itse en todellakaan valehtelisi miehelle että ootan hänelle lasta vaikka se on oikeasti toisen. Pettäjä voin olla mutta joku raja silti
Luottamuksen pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Miehet pettävät vaimojaan kaiken aikaa eikä siitä ole mitään haloota. Naisen pitäisikin lisääntyä eri miesten kanssa, tulee parempi geenivaihtelu seuraavalle sukupolvelle.
Kukaan normaali, kumppaniaan arvostava ihminen sukupuolesta riippumatta, ei petä kumppaniaan.
Tämä on kiistatta totta. Mutta kumppanin arvostus voi kyllä kadota normaaliltakin. Sitten alkaa sattua ja tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksen pettäjä.
No mieluummin se kun et laitan miehen kasvattamaan toisen lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin luovuttaja eikä donor täällä Suomessa...
Eli Suomessa puoli miljoonaa lasta, jotka saaneet alkunsa pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta mulla oli noin 15 vuotta sitten tilanne, että oli kolme naista yhtäaikaa raskaana. Yhden vakiosäädön kanssa repesi kortsu, toinen oli sellainen skitso yhden illan säätö (tästä en ole varma oliko mulle raskaana) ja kolmas oli avovaimo. Vakiosäätö sanoi heti, että jos tulee raskaaksi tekee abortin ja näin myös teki. Tää skitso ilmoitti, että pitää lapsen, jos se on terve ja tyttö. Halusi kromosomitutkimukseen heti kun mahdollista. Se tehtiin viikolla 11 yksityisellä ja laskun maksoin minä. En tiedä tuloksia, mutta hänkin päätyi seuraavalla viikolla aborttiin. Avovaimo sai keskenmenon viikolla 15. Eli yhtään lasta ei onneksi tämmöiselle hunsvotille syntynyt. Parin vuoden päästä päädyttiin muista syistä eroon avovaimon kanssa.
Sen verran opettavainen kesä oli tuo, etten ole säätänyt kenenkään kanssa ja kävin laittamassa piuhat poikki. Eron jälkeen olen pysynyt sinkkuna selibaatissa, vaikka en ketään voi enää raskaaksi saadakkaan.
Ok, mutta minusta vähän yliampuvaa laittaa piuhat poikki, elämää tämä vain on. Mutta omahan päätöksesi se on. Tsemppiä!
Tiedän ja lapsen isä kun vielä oli kiinasta tai japanista, niin ei mennyt läpi että olisi muka ollut tämän naisen suomalaisen aviomiehen! Tai ehkä jos mies olisi ollut saamelainen, mutta semmoinen vaalea jukolan jussi .
Mä oon sinkku joten ei omantunnon tuskia. Haluan lapsia ja kiikarissa yksi huippukomea lapseton velamies joka ehdotti että salaa saisi panisi minut paksuksi. Odotamme asian täytäntöönpanoa.
No tiedän tapauksen jossa yhden naisen mies pani naisensa serkkua joka tuli raskaaksi ja piti lapsen. Ihan on isänsä näköinen
Sukulaismiehelle kävi niin, että lapset olivat jo teinejä kun tuli ero ja silloin vaimo kertoi, että toinen lapsista onkin jonkun toisen miehen tekemä. Sattui vielä olemaan kyseessä se "isän tyttö", ehkä siksi vaimo pudotti pommin. Testit otettu, sukulainen ei ole lapsensa isä (toisen lapsen isä on), paitsi että juridisesti on, henkinen yhteys on käytännössä katkaistu lapsen äidin toimesta.
Jos olisin mies ja saisin tietää että meidän 6 v tyttö ei olekkaan minun tuntuisi kyllä kamalalta. Toki rakastaisin edelleen, mutta huh
Tämäkin ketju hyvin todistaa sen että vain miehet olisivat pettäviä sikoja. Ainoa ero taitaa olla se, että pettävät naiset keksivät omalle toiminalleen enemmän tekosyitä ja "järki"perusteluita.