Ootko tai tunnetko ketään joka on tullut raskaaksi pettäessään puolisoaan
Kommentit (69)
Varmaan rikkaita ne omat miehet kun ei pysty jättämään vaikka nussii muita
No yhden tiedän niin päin että miehen avovaimo tuli raskaaksi samoihin aikoihin kun miehen salarakas työpaikalta.
Raskauksien keskellä mies vielä jätti avovaimonsa ja muutti yhteen työkaverinsa kanssa. Lapset syntyivät max muutaman kuukauden välillä, ensin alkuperäisen avokin ja sitten uuden avokin.
Mikäs siinä jos sydän vie, mutta itse ajattelen että en tiedä miten olisin edes kehdannut käydä tollasen prosessin läpi. Lapset nykyään noin 10 vuotiaita ja tulevat erinomaisesti toimeen keskenään.
Jep, boomereissa on paljonkin näitä ja se kyllä näkyi kasvatuksessa. Milloin kukaan ei ollut kenenkään lapsi, milloin jätettiin osa lapsista ilman harrastuksia ja syyteltiin kaikesta. Kun aikanaan kasvoimme ja vertailimme, niin tajusimme että käenpojiksi kutsuttuja hyyssättiin tai varjeltiin liikaa ja niitä omia sorsittiin, koska ne muistuttivat omista huonoista puolista - tai sitten päinvastoin.
Olen onnistunut kaksi kertaa seurustelemaan miehen kanssa, jonka isä oli joku muu kuin väitetty. Kun toin teininä poikkikseni kotiini ensimmäistä kertaa, niin äitini kysyi heti onko tyyppi "Ilkan" poika koska yhdennäköisyys oli niin ilmeinen - Ilkaksi kutsuttu oli siis äitini entinen koulukaveri ja kuin kopio py:stäni. Ei kuulemma ollut, mutta pian rankka totuus alkoi selvitä siinä kuukausien kuluessa. Kaikesta paistoi läpi äidin tekopyhä käyttäytyminen ja isänsä inho poikaansa kohtaan. Kotonakin oli todella epäterve ilmapiiri, vanhemmat olivat jakaneet lapset jne. Pianhan pienellä rivien välistä räknäämisellä ja matematiikalla pystyi päättelemään juttuja kuunnellessa, miten asiat oikeasti olivat menneet ja nämä vanhemmat vielä kuvittelivat etteivät ole riitoineen läpinäkyviä. Taustalla oli klassinen tarina veljeksistä, jotka vaihtoivat lennosta tyttöystävää.
Toinen tapaus tuli ilmi hieman samalla kaavalla. Ex-mieheni sukulaiset, joita hän ei kovin usein nähnyt, sanoivat usein tapahtumissa, että "hei, ihana nähdä Ernonkin poikaa välillä" eli miestäni luultiin serkukseen. Usein seurasi vaivaantunut hiljaisuus ja selittelyiden tulva, mutta monet näistä tädeistä ja sedistä vetivät konseptinsa sekaisin kuultuaan, että olivat sekoittaneet tyypit keskenään ja jäivät otsa kurtussa pohtimaan tilannetta. Mieheni äiti oli kuollut jo vuosia sitten, mutta mitä enemmän kuulin naisen luonteesta ja mieheni varhaislapsuudesta, niin sen tiukemmin näytti siltä, että isä olikin setä. Hänellä oli useampi sisarus jotka olivat aivan erilaisia luonteeltaan, ja mieheni oli ainoa jolla oli luonteessa erikoisia ailahtelevia piirteitä ja sellaisia ominaisuuksia, joita ei muista sisaruksista löytynyt mutta löytyi kyllä miehen sedästä. Klassisesti ex-mieheni äiti kuulemma avoimesti inhosi tätä setää, auttoi tämän vaimoa ja julisti miten inhoaa alkoholisteja, mutta otti kuitenkin exäni isästä eron pettämisen jälkeen. Exäni oli kuulemma vasta viiden, kun hänkin alkoi käymään isän luona isompien sisaruksien mukana ja vasta silloin hänelle valkeni, että hänelläkin on isä.
Kyllä on kuvottavaa. Tämä takia pysyn erossa ihmisistä.
Vähän off topic, mutta mulla oli noin 15 vuotta sitten tilanne, että oli kolme naista yhtäaikaa raskaana. Yhden vakiosäädön kanssa repesi kortsu, toinen oli sellainen skitso yhden illan säätö (tästä en ole varma oliko mulle raskaana) ja kolmas oli avovaimo. Vakiosäätö sanoi heti, että jos tulee raskaaksi tekee abortin ja näin myös teki. Tää skitso ilmoitti, että pitää lapsen, jos se on terve ja tyttö. Halusi kromosomitutkimukseen heti kun mahdollista. Se tehtiin viikolla 11 yksityisellä ja laskun maksoin minä. En tiedä tuloksia, mutta hänkin päätyi seuraavalla viikolla aborttiin. Avovaimo sai keskenmenon viikolla 15. Eli yhtään lasta ei onneksi tämmöiselle hunsvotille syntynyt. Parin vuoden päästä päädyttiin muista syistä eroon avovaimon kanssa.
Sen verran opettavainen kesä oli tuo, etten ole säätänyt kenenkään kanssa ja kävin laittamassa piuhat poikki. Eron jälkeen olen pysynyt sinkkuna selibaatissa, vaikka en ketään voi enää raskaaksi saadakkaan.
Minäkin tiedän tällaisen tapauksen, jossa mies sai vaimonsa ja sivusuhteensa (siitä en tiedä oliko kyseessä pidempi suhde vai kerta) raskaaksi kuukauden sisällä. Lapset syntyivät ihan jokusen viikon sisällä toisistaan.
Tälle pariskunnalle tuli ero myöhemmin, ja rouva puolestaan ottii salarakkaan roolin toisen miehen kanssa ja tuli raskaaksi, perinteinen kuvio jossa "jätän vaimon heti kun mahdollista mutta kun lapset... " mutta yksin jäi raiskausaikana, ei pystynyt aborttiin. Näille lapsille mukavia yllätyksiä tiedossa aikanaan kun isukeista aika jättää, eivät käsittääkseni kumpikaan tiedä puolisisaruksistaan mitään.
Sellaista naista joka olisi pettäessä tullut raskaaksi en ole tavannut, mutta toisaalta nämä tapaukset pysyvät varmaan useammin salaisuuksina...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kuvottavaa. Tämä takia pysyn erossa ihmisistä.
no tuskin kukaan siitä ylpeä on, että pettää.
8 - 10 % lapsista ei ole oman puolison siittämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta mulla oli noin 15 vuotta sitten tilanne, että oli kolme naista yhtäaikaa raskaana. Yhden vakiosäädön kanssa repesi kortsu, toinen oli sellainen skitso yhden illan säätö (tästä en ole varma oliko mulle raskaana) ja kolmas oli avovaimo. Vakiosäätö sanoi heti, että jos tulee raskaaksi tekee abortin ja näin myös teki. Tää skitso ilmoitti, että pitää lapsen, jos se on terve ja tyttö. Halusi kromosomitutkimukseen heti kun mahdollista. Se tehtiin viikolla 11 yksityisellä ja laskun maksoin minä. En tiedä tuloksia, mutta hänkin päätyi seuraavalla viikolla aborttiin. Avovaimo sai keskenmenon viikolla 15. Eli yhtään lasta ei onneksi tämmöiselle hunsvotille syntynyt. Parin vuoden päästä päädyttiin muista syistä eroon avovaimon kanssa.
Sen verran opettavainen kesä oli tuo, etten ole säätänyt kenenkään kanssa ja kävin laittamassa piuhat poikki. Eron jälkeen olen pysynyt sinkkuna selibaatissa, vaikka en ketään voi enää raskaaksi saadakkaan.
Heräsi kiinnostus, miksi selibaatissa? Etkö osaa olla uskollinen?
Varma en ole, mutta tiedän muutaman naisen pettäneen miestään useasti ja heillä lapset ovat keskenään hyvin erilaisia (ulkoisesti ja luonteeltaan).
Vähän off topic, mutta mun kaksi lastani on aivan erinäköisiä niin kasvoiltaan (no silmät on saman väriset) kuin ruumiinrakenteeltaankin, ja eriluonteisia, että jopa isänsä on joskus epäillyt isyyttään. Ihan ne on kuitenkin viralliselle isälleen tehtyjä molemmat :)
Jep, miehen ex pyöräytti salasuhteen lapsen ja isyystestin tuloksia odotellessa tuli raskaaksi ”vahingossa” miehelle. No tuosta mies saa syyttää itseään mutta vaimoa kummastutti kun mies kuitenkin halusi erota.
Itse tiedän tapauksen, jossa yksi poika on setänsä kanssa sukunsa ainoat vasenkätiset. What are the odds?
Kauniit ja komeat ihmiset haluaa jakaa täydellistä vartaloaan myös muille. Mitä sitä vaan yhdelle näyttämään kun on niin seksipommi ;)
Kyllä on niissäkin miehissä vikaa jotka tietoisesti panevat toisen miehen naista. Luuserit
En tiennyt että pettäminen on näin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että pettäminen on näin yleistä.
Oletpa naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran opettavainen kesä oli tuo, etten ole säätänyt kenenkään kanssa ja kävin laittamassa piuhat poikki. Eron jälkeen olen pysynyt sinkkuna selibaatissa, vaikka en ketään voi enää raskaaksi saadakkaan.Heräsi kiinnostus, miksi selibaatissa? Etkö osaa olla uskollinen?
Sellaiset traumat jäi tuosta kesästä. Haudoin jo aika synkkiä ajatuksia. Melkein lupasin itselleni, että leikkaan koko vehkeen pois, jos tuosta sotkusta selviän. Parempi näin, on ollut paljon seesteisempää ja draamatonta elämää. Sen verran olen itselleni antanut armoa, että jos oikein tiukka paikka tulee, käytän maksullista.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän tapauksen, jossa yksi poika on setänsä kanssa sukunsa ainoat vasenkätiset. What are the odds?
Muistaakseni 2-6%, en muista mistä aikanaan luin. Luotettavampi lähde kuitenkin ku av. Itse kuulun tuohon ryhmään myös. Setäni ja minä olemme vasenkätisiä, ei muita. Ei kummankaan lapset eivätkä hänen lapsenlapset.
Isäni on biologinen isäni.
Missä sanoin että toivon lasta? En todellakaan halua lasta näin nuorena. Ei aina ajattele järjellä, varsinkaa jos on kiihottunut. Tekeehän monet ihan typeriä juttuja tunteiden sokasemana