Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joiden kohdalla ihmiset kiinnostuvat alussa paljon, mutta kiinnostus lopahtaa viim.2-3 vuoden jälkeen?

Outolintu
19.08.2020 |

Olen mielestäni iloinen ja kannustava, olen suht mukiinmenevän näköinen, pukeudun ihan kivasti jne. Mielestäni huomioin muita, mutta välillä kertoilen omista asioistani ja olen ainakin jollain tapaa huumorintajuinen. Olen rauhallinen mutta välillä värikäskin.

Aluksi ihmiset ovat että "vau", mutta sitten alan tippua porukasta, kun muutkin pääsevät vauhtiin.

Porukasta jää jäljelle jää maksimissaan 1-2 uskollista kaveria jos sitäkään, mutta semmoista koko porukan hyväksyntää en enää ole missään saavuttanut, kuten tuntuu olevan useimmilla muilla.
Iso osa naisista alkaa kokoontua keskenään eikä mua pyydetä enää mihinkään, vaan saan olla itse aloitteentekijänä.

Enkä siis kaipaa ensisijaisesti huomiota tai kehuja. En. Sitä kaipaan, että kelpaisin mukaan porukkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ymmärtäisin jos ihmiset heti alussa olisivat välinpitämättömiä, joten se johtuisi ehkä jostain ulkoisesta jutusta.

Mutta kun ovat mua kohtaan tosi mukavia ja sitten alkavat tympääntyä, niin tässä hommassa on jotain mitä itse teen väärin.

Vierailija
2/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos itse olet pettynyt tai kyllästynyt johonkin ihmiseen joka ensin vaikutti kivalta, niin mitä ne asiat on olleet? Onko se ihminen vaikuttanu tylsältä tms?

Jos se tyyppi ei ole varsinaisesti tehnyt tai sanonjt mitään todella typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mene noinkaan kauan. Ensin kaikki on kiinnostuneita mutta viimeistään vuoden kuluttua olen pudonnut eli muut on ryhmäytyneet keskenään ja minä jään laitamille, kenen poissaoloa kukaan ei huomaa ja kuka on ihan ulkona sisäpiirin jutuista.

Vierailija
4/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei mene noinkaan kauan. Ensin kaikki on kiinnostuneita mutta viimeistään vuoden kuluttua olen pudonnut eli muut on ryhmäytyneet keskenään ja minä jään laitamille, kenen poissaoloa kukaan ei huomaa ja kuka on ihan ulkona sisäpiirin jutuista.

Niin...olisi mukava joskus tietää että mikä on se tekijä X mikä tämän aiheuttaa - tai en tiedä sinusta, mutta ainakin itse haluaisin tietää.

Kun se tekijä voi olla mikä tahansa, ja aina se ei edes ole jollakulla toisella se määräävä tekijä.

Ja sitten: mikä saa ihmisten kiinnostuksen säilymään jossain ihmisessä?

Jonkin verran olen huomannut, että jos onnistuu säilyttämään porukassa vaikka pari kaveria, niin se suojaa porukasta ulosheittämiseltä. Ihmiset katsovat vähän toisiaan että huoliiko nuo muut ton toisen jne.