45-55-v. nainen, minkä verran miehesi tietää terveydentilastasi
Kommentit (22)
Erikoinen kysymys. Kaiken mies tietää ja varmasti ymmärtääkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken, sama toisinpäin. Tietysti.
eipä ole kaikilla näin
Kaiken tarpeellisen, tietysti. Ja ymmärtää kysyä, jos ei ymmärrä jotain.
Olenhan mä hänelle kertonut, mutta eri asia mitä on kuunnellut. Pidän listaa esim lääkkeistäni tuossa jääkaapin ovessa, jos jotain sattuis.. en tiedä onko se koskaan miettinyt asiaa pidemmälle. Teinit ovat paremmin perillä mun sairaudesta kuin mies.
Mies taas ei kerro omista jutuistaan. Hänellä on jossain vaiheessa puhjennut kakkosdiabetes, kun metforemeja alkoi ilmestymään hyllyihin ja jääkaappiin Lantusta. Kyselin ja ei kuulemma kuulu mulle.
Että tällä tolalla tämä suhde.
Ymmärtäää kaiken?
Oletteko naimisissa lääkäreiden kanssa kaikki???
Eipä tässä ole mitään erityistä tiedettävää. Ei ole lääkityksiä tms.
Tietää oleellisen. Peräpukamista en ole maininnut.
Vaimo tietää muttei mistään ymmärrä.
On vakuutusyhtiössä töissä. sic
Muutenkin aika kylmä ja tunteeton, ihan tutkitusta.
Vierailija kirjoitti:
Tietää oleellisen. Peräpukamista en ole maininnut.
No jos ne on ulkoisia, niin luulisi tietävän. Siis mikäli teillä mitään seksiä on ollenkaan.
Ei mitään, ei se edes tiedä olevansa mun mies 🤭
Ei ole mitään ihmeellistä raportoitavaa. Terve olen. Menkkakivuista välillä valitan. Tuskin ymmärtää niitä.
Jotain tietää, mutta ei varmasti kaikkia. Yksi sairauksistani on harvinainen eikä sitä tunnu tietävän kuin lääkärit. Hoitajatkin kysyy, miten se kirjoitetaan ja mikä se on.
Tietää saman kuin minäkin, eikä hänen ymmärryksessään ole vikaa.
Ollaan molemmat terveitä ja tuoreita.
Ei kiristä pipo, eikä housut.
Tietäis jos kiinnostais, mutta ei kiinnosta. En viitsi enää kertoakaan, koska se on negatiivista valittamista. Näillä mennään.
Parodontiitti ja optiona sillan vaihto implantteihin. En tiedä ymmärtääkö muuta kuin että sanon illalla huomenna olevan hammaslääkäriajan, en siis ole yksityiskohtia kuvaillut. Ymmärtää ettei hl-päivänä kuljeta töihin kimppakyydillä vaan mennään omilla.
Valitettavaan vähän minun jaksaminen häntä kiinnostaa. Eikä edes kysy miksi otan buranat ja mielialalääkkeet. Olisin kertonut mut herra on niin täynnä itseään.
Tietää kaiken, minkä minäkin ja ymmärtää oikein hyvin (vaihdevuosioireetkin niin hyvin kuin voin kuvitella miehen ylipäätään kykenevän ymmärtämään).
Tietää kaiken, mutta välillä vähättelee.
Kaiken, sama toisinpäin. Tietysti.