Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viime yö

Vierailija
29.08.2013 |

- Klo 22 nukahdin

- Klo 3.18 viesti "Missä olet? Lapsi jää kohta yksin aamuksi. Onko viina vienyt? Sulle ei voi antaa alkoholia, kun lopputulos on aina tämä."

- Klo 3.35 viesti "Tosi kiva, kun valvotat. Herätys 5.10!!!!!!"

- Klo 4.00 viesti "Mä valvon yhä. Haista paska! Ootko mennyt yöksi jonkun toisen sänkyyn?"

- Klo 4.07 viesti "Ei lasta voi jättää tosta noin vain yksin tai kännisen aikuisen suraan. Kannattaisiko miettiä asiaa ennen kuin maksaa elareita joka kuukausi ja tapaa lapsiaan kerran kuussa viikonlopun?"

- Klo 4.52 nousin ylös (kello olisi herättänyt klo 5.10).

Klo 4.56 viesti minulle "Olen selvä ja matkalla Hesasta, 15 min ja kotona."

- Klo 5.15 mies saapuu kotiin ja kiipeää suoraan yläkertaan nukkumaan.

- Klo 5.30 lähtö töihin 

Miltäs kuulostaisi? Analysoikaa minut, mieheni ja parisuhteemme. Tarkennuksena lapsi on 10 v. ja on joskus jäänyt yksin nukkumaan, kun olen lähtenyt töihin klo 5.30. Nyt tietenkin luulin mieheni olevan kotona enkä osannut lapselle kertoa illalla, että jäisi mahdolliseti yksin nukkumaan.

Taustaa myös sen verran, että mieheni ilmoitti eilen aamulla, että pomo on sairastunut ja joutuu viemään ulkomaalaisia vieraita illalliselle klo 17.30.

Mielenkiinnolla tulen lukemaan vastauksia, kun pääsen töistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja molemmat kun jatkatte tuollaista suhdetta. kummankaan käytös ei ole aikuisen käytöstä.

Vierailija
2/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että mies oli puhelimen ääressä jos isännöi asiakastapaamista. Miksi syyttelit miestä alkoholista ja vieraista naisista?

Vierailija
4/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on ollu panemassa jotain horoa. Tää on niiin selvä tapaus. Jätä se. Mielellään heti.

Vierailija
5/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä harppu. Toivottavasti mies älyää erota.

Vierailija
6/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinun olisi paras mennä hoitoon. et arvosta miehesi työtä laisinkaan. Haluat että mies hyppää käskyjesi mukaan kysymättä edes miten korkealle. Kaiken pitää tapahtua sinun ehdoillasi ja sinulle sopivaan aikaan. Uskon, että miehesi jäisi kokonaan koti-isäksi, mutta sinä et kykene elättämään perhettä. Miten pärjäisit yksin, kun jo nyt stressaat ja valvot kun toinen hoitaa työnsä. Asiakkaiden kanssa ei isäntä ryyppää kuten sinä luulet. Ilmeisesti oletat, että miehesi käyttäytyy samoin kuin sinä päästessäsi kodin ulkopuolelle. Olet todella hoidon tarpeessa

Vierailija
7/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä sekopää mustasukkainen. 10 vuotiaan pitäisi pärjätä aamu yksinkin.

Mun mies on muutaman kerrran joutunut viihdyttämään asiakkaita läpi yön. Ei ole herkkua sillekään, aamulla on pitänyt mennä taas töihin. . En soitellut enkä tekstaillut kertaakaan. En muutenkaan kyttää. Onnellisesti yhdessä ollaan oltu yli 20v.

Vierailija
8/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en nyt tajunnut tätä.... Pitää lukea vielä 3:n kerran :D

Vierailija
9/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi auttanut, jos olisi tiennyt, kenen viestit olivat. 

Vierailija
10/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi olisi voinut ilmoittaa, että vieraitten kestitsemisessä menee vähän pitempään, mutta toisaalta olit tietoinen etukäteen, että hän sitä joutuu tekemään joten ehkä olisit voinut ajatella jo illalla - kun mies ei siihen kymmeneen mennessä ollut palannut - että siellä menee pitempään kuin oli alunperin suunnitelmissa.

jos olisi ollut ihan välttämätöntä saada tietää miehen olinpaikka olisin sinuna laittanut tekstarin, jossa kysyn, että missä viivyt, muistathan, että olen aamulla menossa töihin ja jättänyt asian siihen. ja tämän olisin tehnyt jo ennen kuin olisin mennyt itse vuoteeseen.

kymmenvuotias pärjää aamulla itsekseenkin ja vaikket illalla ehtinyt hänelle tällaisesta mahdollisuudesta kertoa, olisit voinut aamulla käydä kuiskaamassa asian hänelle ja käskenyt hänen sitten jatkaa uniaan, tai jättää keittiön pöydälle lapun tai vaihtoehtoisesti vaikkapa soittaa, kun lapsen oli aika herätä.

elämästä ei kannata tehdä liian vaikeaa.

Vierailija
11/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mennyt 22:00 nukkumaan ja herännyt 5:10. En ole mieheni lapsenvahti, että yötä myöten hänen peräänsä kyselisin.

Ja pitäisikö sille kymppi veelle antaa jo vähän vastuuta omista aamuheräämistään...

Vierailija
12/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yhteiskuntaluokka tuli harvinaisen selväksi, ainoastaan lähiö jää arvailujen varaan. Miehestä on vaikea sanoa paljoa kirjoittamasi perusteella, mutta itse olet täysin sekaisin.

Miksi ihmeessä 10v ei voi herätä herätyskelloon ja mennä omatoimisesti kouluun? Olettaen siis että kyseessä on ns. normaalin rajoissa kehittyvä lapsi.

Vierailija
13/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiaa ja empatiaa miehet. Kaikkea te kanssa joudutte kestämään. Ja lapsen mielestä on varmaan tosi söpöä, kun kuljet hänen kanssa käsi kädessä vielä, kun hän on 30v.

Vierailija
14/14 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin tän, jos mies on alkoholisti, jolla on taipumusta sarjapettämiseen ja lapsi on esimerkiksi kehitysvammainen, tai epileptikko, joka ei saa olla hetkeäkään yksin. Muuten en.