Jotakin tapahtui työpaikan saunaillassa
Miehen työpaikalla oli viikonloppuna saunailta, kun viimeiset kesälomalaiset palasivat töihin. Mies on töissä niin miesvaltaisella alalla, että kaikki alueen työntekijät ovat miehiä. Mies tuli kotiin saunaillasta keskellä yötä ja oli selvästi poissa tolaltaan. Olen koittanut saada häntä puhumaan yön tapahtumista, mutta hän ei oikein pysty. Hän saa sanottua "Pena" (nimi muutettu) ja sauna, ei muuta. Mies on hermostunut, levoton ja nukkuu huonosti. Mies ei mene lääkäriin, ei halua puhua pomolle eikä saa puhuttua minulle. Mitä teen? Olen yrittänyt ajatella muita vaihtoehtoja, mutta en keksi muuta kuin sen, että saunassa on tapahtunut jotain seksuaalista. Pahimmillaan raiskaus, parhaimmillaan vahinkoerektio. En todellakaan voi puhua tästä kenellekään tutulle ihmiselle, siksi kysyn neuvoa täällä. Miten voin auttaa miestäni? Pidän häntä sylissä ja silitän selkää sekä kerron olevani aina valmis kuuntelemaan, jos hän haluaa puhua. Se ei tunnu olevan tarpeeksi. Sydän särkyy.
Kommentit (25)
Pena taas saunaillassa. On se hurja tuo Pena.
Vois olla vähän vaihtelua välillä jos tää asetelma olis nainen eikä mies. Penan tilalla vois olla vaikka Ritu tms.
Siellä nussittiin, tyhjät pussit on niin.
Tarkista sen peppureikä miten pahasti se on tuhottu. Puhalla sitten pipa pois ja laita laastari sinne.