Onko olemassa nuoria naisia, jotka tyytyvät pääsääntöisesti edulliseen vapaa-ajan viettoon?
Ei siis kahvila- tai ravintolakäyntejä paitsi ulkomailla. Ajellaan vain pyörällä ja ostetaan eri kaupoista lonkero tai siideri ja jatketaan matkaa eteenpäin. Rannalle otetaan omat eväät mukaan.
Kommentit (21)
Kyllä se kahvila tai ravintola maksaa ulkomailla paljon enemmän, kun huomioi matkakulut :D
Itse olen vähään tyytyväinen, mutta kyllä silti joskus tykkään myös käydä jossain.
Miksi ei olisi? Ei tarvita edes lonkeroa ja siideriä, että voi viettää vapaa-aikaa edullisesti.
No jos kahvilalle tai matkustamiselle vaihtoehto on pussikalja, niin en nyt hirveästi lämpene. Mutta tykkään käydä vaeltamassa, liikkua ihan lähiluonnossa pyöräillen, kävellen, juosten tai miksei vaikka kanootilla tai matkauinnilla, sellainen kiinnostaa kyllä eikä maksa paljoa.
Siinä kohden, jos ainoa (tai se pääasiallinen) viihdyke on mahdollisimman halpa kalja, niin olen mieluummin itsekseni.
On, mutta tuo "pyöräillään eri kauppoihin ostamaan siideriä ja lonkeroa" kuulostaa lähinnä spurgujen harrastukselta.
Tottakai. Tosin lonkeroa tai siideriä, ylipäätään alkoholia, en juo.
Huoh. Koitat vieläkin pokata minimalismiin uskovaa naista. Toki minimalisteissa on perheellisiä ja perheellistymisestä kiinnostuneita. Uskaltaisin silti väittää enemmistön viihtyvän sinkkuna. Miehissä sama. Periaatteessa ääriminimalismi ei anna hirveesti joustoa tavisten hamuamille jutuille. Se on elämäntapa
Valtaenemmistö nuorista naisista (kuten miehistäkin) on opiskelijoita, jotka luonnollisesti noudattavat edullista elämäntapaa myös vapaa-aikanaan.
Muuten olen sitä mieltä, että lonkeroiden tai siidereiden osteleminen ei kuulosta ollenkaan mukavalta vapaa-ajanviettotavalta. Sitä paitsi paljon edullisemmaksi tulee, kun jättää ne ostamatta.
On. Sitä sanotaan persaukisuudeksi. T. työtön nuori nainen
Kuinka monta kertaa vielä teet saman aloituksen? Onko ap jotenkin jälkeenjäänyt?
Vierailija kirjoitti:
Valtaenemmistö nuorista naisista (kuten miehistäkin) on opiskelijoita, jotka luonnollisesti noudattavat edullista elämäntapaa myös vapaa-aikanaan.
Muuten olen sitä mieltä, että lonkeroiden tai siidereiden osteleminen ei kuulosta ollenkaan mukavalta vapaa-ajanviettotavalta. Sitä paitsi paljon edullisemmaksi tulee, kun jättää ne ostamatta.
Täällä opiskelijakaupungissa vaikuttaa siltä, että valtaosalle opiskelijoista "edullinen vapaa-aika"=ryypätään, ryypätään, ryypätään
Vierailija kirjoitti:
On, mutta tuo "pyöräillään eri kauppoihin ostamaan siideriä ja lonkeroa" kuulostaa lähinnä spurgujen harrastukselta.
Tärkeintä on tietenkin pyöräily eri paikkoihin, mutta jotain juomista pitää kuitenkin olla. On hyvä idea poiketa matkalla jossain kaupassa ja ostaa joku kylmä virvoke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on tietenkin pyöräily eri paikkoihin, mutta jotain juomista pitää kuitenkin olla. On hyvä idea poiketa matkalla jossain kaupassa ja ostaa joku kylmä virvoke.
Alkoholistille toki mahdoton ajatus, että virvoke olisi esim. vichy? Ymmärrän hyvin, miksi sinulla ei ole naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kahvila tai ravintola maksaa ulkomailla paljon enemmän, kun huomioi matkakulut :D
Itse olen vähään tyytyväinen, mutta kyllä silti joskus tykkään myös käydä jossain.
Ulkomailla lomalla on perusteltua käydä kahvilassa tai ravintolassa syömässä, koska mahdollisuudet tehdä itse ruokaa tai keittää kahvia hotellihuoneessa ovat rajoitetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen virvokkeen pitää olla alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla lomalla on perusteltua käydä kahvilassa tai ravintolassa syömässä, koska mahdollisuudet tehdä itse ruokaa tai keittää kahvia hotellihuoneessa ovat rajoitetut.
Ei ole, kun valitsee hotellin oikein. Eikä muuten ole edes pakko majoittua hotellissa. Muitakin vaihtoehtoja on. Tietäisit, jos olisit joskus käynyt ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ulkomailla voi muutenkin majoittua kuin hotellissa. Varsinkin jos tykkää valita edullisempia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ulkomailla voi muutenkin majoittua kuin hotellissa. Varsinkin jos tykkää valita edullisempia vaihtoehtoja.
Viimeksi majoituin guest housessa. Siellä ei ollut kuin pieni jääkaappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi majoituin guest housessa. Siellä ei ollut kuin pieni jääkaappi.
Meillä ei ole mökilläkään kuin pieni jääkaappi. Silti ei käydä ravintoloissa syömässä siellä ollessa.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistille toki mahdoton ajatus, että virvoke olisi esim. vichy? Ymmärrän hyvin, miksi sinulla ei ole naisseuraa.
Tässä oletetaan, että tehtäisiin niin kuin minä haluaisin. Todellisuudessa ostaisin vichyn tai Coca-cola zeron, jos nainen ei itse juo ollenkaan alkoholia tai ei pitäisi alkoholin ostamista hyvänä ideana pyöräilyreissulla.
Toki on.