Olenko "huono nainen"?
Olen eronnut keväällä, minulla on pieniä lapsia. Eron syynä oli mm. miehen pettäminen, ja eroa tehtiin pitkään, yritettiin korjata asioita, mutta mies oli täysin kylmä. Erottiin siis.
Nyt eron jälkeen olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa. Toinen on tuttava pidemmältä ajalta, ja toinen nettituttavuus parin kk:n ajalta. Molempien kanssa olen ollut kerran. Molemmilla kerroilla luulin, että mies todella pitää minusta ja veto oli molemminpuolinen. Ei näistä jutuista sen kummempaa tullut, mutta olemme nähneet myös jälkeenpäin molempien kanssa.
Ystäväni tuomitsi minut kuitenkin täysin, kun kerroin menneeni sänkyyn. Hänen mielestään tämmöinen seksi, jossa ei olla rakastuneita on likaista. Seksuaalisen halun tunteminen toisen läsnäollessa on outoa, halut pitäisi tyydyttää yksin ellei ole suhteessa.
Tuli kamala olo. Olen ollut lähes 20 vuotta uskollinen yhdelle, joka ei ollut uskollinen minulle. Halusin kokeilla ja rohkaistua seksiin, jota en ollut saanut tämän vuoden puolella. En pokannut ketään yökerhosta, vaan luulin että tunne näiden miesten kanssa oli molemminpuoleinen kun tunnetaan jo jotenkin. Onko tämä ihan tavatonta toimintaa? Sanon kyllä, että panetti. Onko se väärin?
Kommentit (42)
ei ole väärin. ystävättäresi on outo. ja vaikka olisit pokannutkin, so what?
Ei ole väärin.
Toimit oman moraalisi mukaan, et kenenkään muun.
Ystävä saa sanoa mielipiteensä, mutta se on HÄNEN mielipiteensä.
Teet niinkuin hyvältä tuntuu ja annat muiden kauhistella ;)
Ystäväni reaktiosta päättelin, että olen jotenkin todella outo, kun tunnen vetoa näihin miehiin - ja joskus jopa johonkin muuhunkin. En silti hyppää petiin kenen tahansa kanssa, olisin toivonut että näistäkin olisi kehittynyt jotain, mutta ylläri, miesten kiinnostus laimeni seksin jälkeen.
Ystäväni palopuheen jälkeen olen miettinyt paljon, että olenko tosiaan ihan hutsu. En voi sanoa, että olisin rakastunut, mutta ihastunut olin kyllä. Ystäväni itse on ollut elämässään huomattavasti useamman kanssa suhteessa ja sängyssä kuin minä, mutta on silti ilmeisesti paljon puhtoisempi...
No, korkeintaan olet nyt ns. "huolimaton nainen", et huono. Miesten keskuudessa tulet olemaan suosittu yhden illan viihdyke, kun jatkat tuolla menolla. Mutta onhan ainakin hauskaa!
No sanotaanko nyt näin, että on sitä mukavampiakin naisia olemassa.
Ei siinä silti, jokainen tekee elämässään omat valintansa.
ei ole outoa eikä väärin :) seksi on tarkoitettu nautittavaksi :)
No hyvää päivää.. tottakai sulla on oikeus harrastaa seksiä kenen kanssa haluat. Olethan vapaa nainen. Et ole kenellekään tilivelvollinen. Kyllähän hyvä seksi tekee hyvää kenelle tahansa. Lopettakaa jo tuo moralisointi.
Et ole tietenkään huono nainen!
Mutta ymmärräthän, että teoilla on aina seurauksensa tässä maailmassa. Hutsuilemalla vaikeutat tosi paljon mahdollisuuksiasi päästä tulevaisuudessa taas vakaaseen, oikeaan parisuhteeseen. Mies rakastaa niin paljon helpommin moraalisesti puhtaaseen naiseen, vaikka mitä muuten väitettäisiin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:11"]
No, korkeintaan olet nyt ns. "huolimaton nainen", et huono. Miesten keskuudessa tulet olemaan suosittu yhden illan viihdyke, kun jatkat tuolla menolla. Mutta onhan ainakin hauskaa!
[/quote]
okei! Kerrohan, milloin on oikea aika mennä sänkyyn? Mistä sen tietää? Jos on tuntenut useita kuukausia, tavannut monesti, on ollut flirttiä..pari kertaa annoin pakitkin tälle toiselle. Aidosti luulin että hän ihastunut vähintään.
Ap
Huh, huh... hutsuilemalla :D... ei kai kahden vapaan ihmisen välinen seksi tee naisesta hutsua. Sehän vaan osoittaa, että naisella on haluja. Sehän on loistava juttu. Älä vaan suostu pystyyn kuolemaan!!!
Jos joku pystyy tuntemattomaan panemiseen niin kai se on ihan ok.
Itse en vaan jotenkin kykene harrastamaan seksiä ilman ihastumisen tunnetta.
En voisi edes kuvitella meneväni jonkun randomin miehen kanssa sänkyyn. En pystyisi nauttimaan siitä tippaakaan.
Vaikea ajatella miten maineeni leviäisi "miesten keskuudessa". Nämä miehet eivät tunne toisiaan eivätkä ole edes kotipaikkakunnaltani. Ja kuten sanottu, olen ollut uskollisesti avioliitossa lähes 20 v. Jännä miten ihmiset tosiaan ajattelevat noin, että olen hutsu. Ajatuksia herättävää.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:30"]
Jos joku pystyy tuntemattomaan panemiseen niin kai se on ihan ok.
Itse en vaan jotenkin kykene harrastamaan seksiä ilman ihastumisen tunnetta.
En voisi edes kuvitella meneväni jonkun randomin miehen kanssa sänkyyn. En pystyisi nauttimaan siitä tippaakaan.
[/quote]
Mitä mä just kirjoitin? Että olen tuntenut nämä kyllä, toisen tosin lyhyemmän aikaa mutta tiiviimmin.
ap
Joo ole huoletta. Olet vain varovaisempi tulevaisuudessa. Tosin siinäkin vaara että jäät yksin. Menee liian vaikeaksi nykypäivänä jos pitää kaikki laskelmoida. Pitäisi opettaa jo koulussa miten käyttäytyä miesten ja myös naisten ja kuin monensilla treffeillä tai tutustumisella vasta sänkyyn. Naurettavia nuo kommentit mitä olet saanut. Taatusti yhden ja saman vanhanpiian laittamia.
äläkä laita tänne mitään kyselyjä olenko sellainen tai sellainen. Se provosoi sairaita vastaamaan sinulle sinua provosoivasti. Olet mikä olet ja usko että löydät sen oman helmesi joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet.
t:edellinen
Nainen on haluttu, palvottu ja arvostettu, mutta vain niin kauan kun hän älyää olla antamatta kaikille.
"Paljon maailmaa nähnyttä" eli niin sanottua "yleistä naista" taas ei oikein arvosta juuri kukaan.
Maailman realiteetit muuttuvat vain vähän, vaikka me haluaisimmekin muuta uskoa ruusunpunaiset lasit silmillämme. Pitäkää jalat ristissä, seksiä vasta esim. kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Takaan, että kokemuksenne miehistä ja seurustelusta on tällä metodilla todella paljon parempi.
Ei ole väärin. Olet vapaa ja saat panna ketä tahansa vapaata ihmistä, joka haluaa seksiä kanssasi. Ystäväsi on hiukan ahdasmielinen.