Olenko "huono nainen"?
Olen eronnut keväällä, minulla on pieniä lapsia. Eron syynä oli mm. miehen pettäminen, ja eroa tehtiin pitkään, yritettiin korjata asioita, mutta mies oli täysin kylmä. Erottiin siis.
Nyt eron jälkeen olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa. Toinen on tuttava pidemmältä ajalta, ja toinen nettituttavuus parin kk:n ajalta. Molempien kanssa olen ollut kerran. Molemmilla kerroilla luulin, että mies todella pitää minusta ja veto oli molemminpuolinen. Ei näistä jutuista sen kummempaa tullut, mutta olemme nähneet myös jälkeenpäin molempien kanssa.
Ystäväni tuomitsi minut kuitenkin täysin, kun kerroin menneeni sänkyyn. Hänen mielestään tämmöinen seksi, jossa ei olla rakastuneita on likaista. Seksuaalisen halun tunteminen toisen läsnäollessa on outoa, halut pitäisi tyydyttää yksin ellei ole suhteessa.
Tuli kamala olo. Olen ollut lähes 20 vuotta uskollinen yhdelle, joka ei ollut uskollinen minulle. Halusin kokeilla ja rohkaistua seksiin, jota en ollut saanut tämän vuoden puolella. En pokannut ketään yökerhosta, vaan luulin että tunne näiden miesten kanssa oli molemminpuoleinen kun tunnetaan jo jotenkin. Onko tämä ihan tavatonta toimintaa? Sanon kyllä, että panetti. Onko se väärin?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:19"]
Et ole tietenkään huono nainen!
Mutta ymmärräthän, että teoilla on aina seurauksensa tässä maailmassa. Hutsuilemalla vaikeutat tosi paljon mahdollisuuksiasi päästä tulevaisuudessa taas vakaaseen, oikeaan parisuhteeseen. Mies rakastaa niin paljon helpommin moraalisesti puhtaaseen naiseen, vaikka mitä muuten väitettäisiin.
[/quote]
nykypäivänä ei miehelle ole väliä vaikka nainen olisi kokenut. lassukat sitten erikseen, nyt oli puhe miehistä :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:56"]
Mutta ymmärräthän, että teoilla on aina seurauksensa tässä maailmassa. Hutsuilemalla vaikeutat tosi paljon mahdollisuuksiasi päästä tulevaisuudessa taas vakaaseen, oikeaan parisuhteeseen. Mies rakastaa niin paljon helpommin moraalisesti puhtaaseen naiseen, vaikka mitä muuten väitettäisiin.
[/quote]
nykypäivänä ei miehelle ole väliä vaikka nainen olisi kokenut. lassukat sitten erikseen, nyt oli puhe miehistä :)
[/quote]
Ei kylläkään pidä paikkaansa.
Ei ole helppoa. Pitäisi olla himokas, mutta sitä ei saa osoittaa.
Kuka kyseenalaistaa miehen vastaavassa tilanteessa?
ap
Jaa tää olikin tän lassukka-maanikon provo.
Jatkakaa.
Et ole huono. Ystäväsi on outo. Tuollainen läheisyyden ja hyväksytyksi tulemisen kaipuu on normaalia, miten sen nyt sanoisi, kompensaatiota, eron ja pitkäaikaisen huonon liiton jälkeen.
En suosittele jatkamaan tuota ihan kauhean pitkään, mutta tarvitset sen verran kun tarvitset. Varovainen pitää tietysti olla, pahoja miehiäkin kun kuitenkin on (esim. palstalassukat).
Ja tee nuo hommat lapsilta ja naapureilta salassa, vaikka se onkin naurettavaa. Mutta kun paheksuvia naapureita on, ja lapsille nuo nyt eivät kuulu muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 19:02"]
Jaa tää olikin tän lassukka-maanikon provo.
Jatkakaa.
[/quote]
Ap onkin lassukka
Ei ole. Tämä on ihan vilpitön tositarina.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:56"]
[/quote]
[/quote]
Ei kylläkään pidä paikkaansa.
[/quote]
pitää paikkansa :) kellekään tapaamistani miehistä ei ole ollut väliä montako panoa naisella on menneisyydessään :)
Et ole. Kaverisi on vaan kateellinen tai sitten yltiösiveellinen. Mulla on ollut vaan yksi seksikumppani, jonka kanssa olen edelleen yhdessä, mutten silti kavahda sinkkuystäviäni, joista osa harrastaa jopa yhden illan juttuja. Kyllä tapaillessa voi mennä sänkyyn eikä se ole mikään ongelma jos se ei ole sulle itselle ongelma. Sitten tietysti hankalaa jos rakastut korviasi myöten ja mies ei olekaan kiinnostunut muusta kuin seksistä.. jos taas sulle pelkkä seksikin ok niin turhaan siitä kukaan ulkopuolinen vetää hernettä nenään. Kunhan muistat käyttää kumia!
Nyt minulla ei ole mitään. Tuon nettikaverin kanssa ollaan yhteydessä eikä seuraavasta näkemisestä ole tietoa. Olen seikkailuni seikkaillut tältä erää, poistin kaikki deittiprofiilitkin, ei vain jaksa.
Myönnän, että tässä oli paljon kokeilunhalua ja uteliaisuutta. En ole nuorenakaan harrastanut yhden yön juttuja, muutenkin minulla on ollut kaksi seksikumppania ennen eksää. Ja nyt kaksi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 20:16"]
Myönnän, että tässä oli paljon kokeilunhalua ja uteliaisuutta. En ole nuorenakaan harrastanut yhden yön juttuja, muutenkin minulla on ollut kaksi seksikumppania ennen eksää. Ja nyt kaksi.
[/quote]
Ajattele asiaa näin:
Miehelle tuo viisi kumppania olisi jo aika hyvähkö määrä, jos tilaisuudet on käytetty hyvin. Naiselle tietysti ei mitään, koska tilaisuutta olisi ollut vaikka kolmeensataan. Et siis ole mikään helppo!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:39"]
Nainen on haluttu, palvottu ja arvostettu, mutta vain niin kauan kun hän älyää olla antamatta kaikille.
"Paljon maailmaa nähnyttä" eli niin sanottua "yleistä naista" taas ei oikein arvosta juuri kukaan.
Maailman realiteetit muuttuvat vain vähän, vaikka me haluaisimmekin muuta uskoa ruusunpunaiset lasit silmillämme. Pitäkää jalat ristissä, seksiä vasta esim. kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Takaan, että kokemuksenne miehistä ja seurustelusta on tällä metodilla todella paljon parempi.
[/quote]
What??? Mikä ihmeen hiekkapillu siellä kirjottelee?
Ehkä jossain uskisten toisessa todellisuudessa on noin tai teinien keskuudessa. Aikuisten suhteessa tuollainen tekosiveellisyys tuntuu lähinnä oudolta. Minkä ihmeen takia pitäisi odottaa 3 kk ennen seksiä? Pahimmassa tapauksessa huomata että meni sekin 3kk hukkaan kun sängyssä ei natsaakaan.
Minä olen tavannut ihanan miehen ja me ei olisi ikinä löydetty toisiamme ilman järjetöntä fyysistä vetovoimaa. Mies ei ollut edes "tyyppiäni" ja olin tavannut ja jutellutkin kanssaan useasti eikä kummallakaan ollut kiinnostusta toiseen. Sitten erään kaveriporukan baari-illan jälkeen menin hetkeksi tän miehen luo, koska oli useampi tunti ennenkuin pääsisin julkisilla kotiin. Siinä sitten nukuttiin miehen sängyllä viattomasti kunnes vaan yhtäkkiä huomattiin olevamme toisissamme kiinni. Loppuun asti ei menty koska jarruttelin, mutta mieletön fyysinen vetovoima jäi. Toinen samanlainen tapaaminen vielä jossa ei menty loppuun asti, mutta kolmannella sitten... Ja mitä tapahtui, rakastuttiin enemmän kuin kumpikaan koskaan elämässään ja tuo mies onkin yhtäkkiä aivan täydellinen vaikkei ollutkaan tyyppiäni. Huomattiin olevamme todella samanlaisia ja kaikki tämä tapahtui koska ensin oli kemia ja fyysinen vetovoima ja annettiin mennä. Molemmat tunsi että tässä on elämäni rakkaus. Se fyysinen suhde vapautti ja toi toisen lähemmäs, rakastelun lomassa puhuttiin kaikki asiat Jumalasta ja eri uskonnoista ja elämäntarkoituksesta lähtien. Niinkuin se fyysinen yhteys olisi jotenkin avannut portin toisen sieluun.
Älä ap kuuntele katkeria ämmiä jotka ei uskalla elää omaa elämäänsä. Kyllä aikuisten suhteet useimmiten alkaa seksillä tai se tulee mukaan kuvioihin hyvin pian. Ja on seksiä ilman muuta suhdetta. Nuo menneisyyden tekosiveellisyyteen (kyllä niitä yhdenillanjuttuja oli ennenkin) jämähtäneet uskikset voi jättää omaan arvoonsa.
Kiitos vastauksista! Näin minäkin olen ajatellut, ettei seksi ole noin paha asia. En tosiaan "jaa" kelle sattuu, vaan tässä nyt on ollut kaksi mukavaa miestä, joiden kanssa olisin ollut valmis tiiviimpäänkin suhteeseen mutta valitettavasti näin ei tainnut käydä.
Seuraavaa kertaa mietin kyllä tarkkaan, mutta lähinnä itseni kannalta. Toki toivon, että kumppani pitäisi minusta kokonaisvaltaisesti ja haluaisi tavata myös seksin jälkeen. Jos joku jaksaa jallittaa kolme kuukautta, niin mikäs siinä, mutta jaksanko minä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, jos oikeasti on mukavaa yhdessä? Mutta kuten sanottu, mitään ei ole meneillään, joten "hutsuiluni" on tältä erää ohi :).
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:44"]
Olen eronnut keväällä, minulla on pieniä lapsia. Eron syynä oli mm. miehen pettäminen, ja eroa tehtiin pitkään, yritettiin korjata asioita, mutta mies oli täysin kylmä. Erottiin siis.
Nyt eron jälkeen olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa. Toinen on tuttava pidemmältä ajalta, ja toinen nettituttavuus parin kk:n ajalta. Molempien kanssa olen ollut kerran. Molemmilla kerroilla luulin, että mies todella pitää minusta ja veto oli molemminpuolinen. Ei näistä jutuista sen kummempaa tullut, mutta olemme nähneet myös jälkeenpäin molempien kanssa.
Ystäväni tuomitsi minut kuitenkin täysin, kun kerroin menneeni sänkyyn. Hänen mielestään tämmöinen seksi, jossa ei olla rakastuneita on likaista. Seksuaalisen halun tunteminen toisen läsnäollessa on outoa, halut pitäisi tyydyttää yksin ellei ole suhteessa.
Tuli kamala olo. Olen ollut lähes 20 vuotta uskollinen yhdelle, joka ei ollut uskollinen minulle. Halusin kokeilla ja rohkaistua seksiin, jota en ollut saanut tämän vuoden puolella. En pokannut ketään yökerhosta, vaan luulin että tunne näiden miesten kanssa oli molemminpuoleinen kun tunnetaan jo jotenkin. Onko tämä ihan tavatonta toimintaa? Sanon kyllä, että panetti. Onko se väärin?
[/quote]
Et ole huono nainen,ystäväsi vain tuntuu olevan tiukkapipoinen moraalinvartia.
Jos ei loukkaa ketään,saa sinkku paneskella niin paljon kuin sielu sietää,älä suotta tunne huonoa omatuntoa tuollaisesta.
Nainen on haluttu, palvottu ja arvostettu, mutta vain niin kauan kun hän älyää olla antamatta kaikille.
"Paljon maailmaa nähnyttä" eli niin sanottua "yleistä naista" taas ei oikein arvosta juuri kukaan.
Maailman realiteetit muuttuvat vain vähän, vaikka me haluaisimmekin muuta uskoa ruusunpunaiset lasit silmillämme. Pitäkää jalat ristissä, seksiä vasta esim. kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Takaan, että kokemuksenne miehistä ja seurustelusta on tällä metodilla todella paljon parempi.
[/quote]
Mita valia talla on, kun ei kukaan itseaan kunnioittava nainen kuitenkaan ota kumppanikseen miesta, jonka suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen on jostain viktoriaaniselta ajalta.
[/quote]
Tämä on kertakaikkiaan täydellistä paskaa.
Elämme sairaassa yhteiskunnassa, jos keskustelun aloittaneen naisen ylipäänsä täytyy edes miettiä tällaisia olenko hutsu -asioita! HEI HALOO, PÄIVÄÄ!
Onko joku kuullut, että jonkun miehen moraali olisi kyseenalaistettu sen tähden, että hän on eron jälkeen mennyt sänkyyn naisen/naisten kanssa?
Aikuiset jos haluavat harrastaa sekisä, siihen ei kuulu yhtään "mutta..":aa.
okei! Kerrohan, milloin on oikea aika mennä sänkyyn? Mistä sen tietää? Jos on tuntenut useita kuukausia, tavannut monesti, on ollut flirttiä..pari kertaa annoin pakitkin tälle toiselle. Aidosti luulin että hän ihastunut vähintään.
Ap
Ei ole naisella mitään aikarajaa edellisen suhteen päättymisen jälkeen. Sinä menet sänkyyn sillion kun sitä itse haluat ja ihan kenen kanssa mielesi tekee. Se asia on aivan sinun omasi eikä kuulu kellekään toiselle. Kel onni on se Onnin kätkeköön, eli älä kerro ees sille kateelliselle ystävättärellesi
Jep jep. Miehen kanssa oleminen likaa naisen. Kaikki miehet haluaa sellasen puhtaan naisen, jonka ne sitten likaa?
Onko tässä nyt sellanen juttu, että omassa paskassa voi istua muttei kaverin paskassa? Miten paljon miehet vihaa itteään, että ne kuvittelee pilaavansa naiset peniksellään?
[/quote]
en mä pysty oleen kolmea kuukautta panematta! jos kyrpää tarjotaan, niin kyllä otan! :)