Olenko "huono nainen"?
Olen eronnut keväällä, minulla on pieniä lapsia. Eron syynä oli mm. miehen pettäminen, ja eroa tehtiin pitkään, yritettiin korjata asioita, mutta mies oli täysin kylmä. Erottiin siis.
Nyt eron jälkeen olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa. Toinen on tuttava pidemmältä ajalta, ja toinen nettituttavuus parin kk:n ajalta. Molempien kanssa olen ollut kerran. Molemmilla kerroilla luulin, että mies todella pitää minusta ja veto oli molemminpuolinen. Ei näistä jutuista sen kummempaa tullut, mutta olemme nähneet myös jälkeenpäin molempien kanssa.
Ystäväni tuomitsi minut kuitenkin täysin, kun kerroin menneeni sänkyyn. Hänen mielestään tämmöinen seksi, jossa ei olla rakastuneita on likaista. Seksuaalisen halun tunteminen toisen läsnäollessa on outoa, halut pitäisi tyydyttää yksin ellei ole suhteessa.
Tuli kamala olo. Olen ollut lähes 20 vuotta uskollinen yhdelle, joka ei ollut uskollinen minulle. Halusin kokeilla ja rohkaistua seksiin, jota en ollut saanut tämän vuoden puolella. En pokannut ketään yökerhosta, vaan luulin että tunne näiden miesten kanssa oli molemminpuoleinen kun tunnetaan jo jotenkin. Onko tämä ihan tavatonta toimintaa? Sanon kyllä, että panetti. Onko se väärin?
Kommentit (42)
Minkä takia maailman luonnollisimmasta ja yhdestä ihanimmasta asiasta pitää tehdä pahuutta ja huonoutta? Ai niin, tietyt uskonnot. Joten: ei, et ole huono. Parin miehen mielestä suorastaan ihana. :-) Vihaajat vihaavat, antaa niiden tukehtua vihaansa. Eivät he ole yhtään parempia ja arvokkaampia ihmisiä kuin sinä.
Kaksi sivua luettuani varsin negatiivisia kommentteja niin tässä mielipiteeni: et ole.
Toivottavasti oli ihanaa kummankin kanssa ja sait sekä sielun- että ruumiinhoitoa!
Seksi on tärkeä osa ihmisenä olemista ja hyvinvointia, joten kiva kuulla että sait kokea tällaista läheisyyttä vaikka oletkin varsin hiljattain eronnut. Tekeekö tämä sitten sinusta huonomman ihmisen? Päinvastoin, paljon vahvemman ja paremminvoivan!
Kaverisi taitaa olla joko kateellinen tai sitten outo, jos ei osaa olla iloinen puolestasi.
Ja tämän kirjoitti siis mies.