Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi voi miksi otatte itse itsestänne profiilikuvat faceen?

Vierailija
28.08.2013 |

Aivan kamalia otoksia! Kamera liian lähellä naamataulua ja kuva otettu vielä alhaalta päin, niin että näkyy se kaksoisleuka ja pää näyttää v-a-l-t-a-v-a-l-t-a.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ketään muuta joka ottaisi. Tosin en laita noita ei-imartelevia sinne kylläkään.

Vierailija
2/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä otin vähän ruman otoksen tahallaan. Vastapainoksi sille, kun niin monella naispuolisella tutulla oli viimeisen päälle harkittuja otoksia ja toisinaan vielä photoshopattujakin. Minä sitten laitoin semmoisen missä hiukset ei ole kovin hyvin, valaistus on mitä sattuu olemaan ja kaksoisleukakin pursuaa :) Siltä minä nyt vaan näytän eikä minulla ole mitään halua facebookissa yrittää esittää kauniimpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne on otettu silleen ylhäältä päin että pää on kurottautunu silleen ylös, kaulaa ei näy mutta kamerakäsi kyllä näkyy!

Vierailija
4/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan etukameralla joskus. Onnistuu ihan hyvin. Ihan kuin oikein joku kaveri olisi ottanut. Todellisuudessa ei ole kavereita.

Vierailija
5/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on muutama kaveri, jotka selkeesti laittamalla laittautuu fb-kuviaan varten (valtava ero arkiseen ulkomuotoonsa) ja sitten ottavat itse kuvan likaisessa kylpyhuoneessa likaisen peilin kautta. Siinä ei paljon duck lipsit enää auta. :D Mielummin olisin vaikka ilman valokuvaa, kuin painisin kameran kanssa sängyllä sillä seurauksella, että kuvassa on ylivalottunut hylkeennaama. Otan mielelläni itse kuvia ja kerron kyllä kavereilleni, mikäli asennossa tai vaatteissa on jokin hassusti, jotta saavat olla tyytyväisiä kuviinsa. Monesti noita kuvia on päätynyt profiilikuviksikin. Mitäpä jos siis alkaisimme keskitetysti taistella yksinäisiä glamourkuvasessioita vastaan ottamalla enemmän kuvia ystävistämme? :)

Vierailija
6/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen selvinnyt samalla kuvalla jo kohta 4 vuotta.

Vierailija
7/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni pahempia ovat juurikin nämä yläviistosta otetut keikistelykuvat, jossa tukka roikkuu "viehkeästi" toisella puolella naamaa ja pää  - ah - niin muka-seksikäs ja arvoituksellinen hymyntapainen. Teini-ikäisellä kummitytölläni nämä kuvat vielä ymmärrän. Mutta mitä pitäisi ajatella, kun nelikymppiset perheenäidit vetää samat poseraaukset.

Vierailija
8/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni pahempia ovat juurikin nämä yläviistosta otetut keikistelykuvat, jossa tukka roikkuu "viehkeästi" toisella puolella naamaa ja pää  - ah - niin muka-seksikäs ja arvoituksellinen hymyntapainen. Teini-ikäisellä kummitytölläni nämä kuvat vielä ymmärrän. Mutta mitä pitäisi ajatella, kun nelikymppiset perheenäidit vetää samat poseraaukset.

Vierailija
9/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin otattamassa omat profiilikuvani ammattilaisella. Samalla otettiin pari lavastettua tilanne kuvaa.

Vierailija
10/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua esittää mitään. Kirjoitan faceen myös noloja asioita. Elämää ystävä hyvä, ei ketään kiinnosta muovinen kiiltokuva ja esittäminen. Kuka tahansa voisi brändätä itsessään verkossa tosi makean ja kiiltävän kuvan. Se on minusta tylsää. Vähän kuin lukisi käsilaukkublogia. Olen facessa ystävieni seurassa, en esitä niille livenäkään mitään vaan mieluummin olen ihana, kaheli, sydämellinen, syvällinen ja tohelo itseni, johon voi samaistua.

Hush barbit pois esittämästä kiiltokuvia.

Vierailija
11/11 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka osaisi ottaa parempia kuvia kuin minä itse. Yleensä jos joku muu ottaa, niin niissä on vähintään sommittelu ja valotus pielessä tai ne on epäteräviä. Toisekseen, kukaan tuttu ei jaksaisi räpsiä mun naamasta niin montaa kuvaa, että jokin onnistuisi edes sinne päin. Yleensä kun on aika vaihtaa fb:n profiilikuva, joudun ensin laittamaan meikit ja hiukset tiptop ja sitten kuvaamaan itse käsivaralta montakymmentä ruutua, että saan yhden sellaisen kuvan, johon olen edes vähän tyytyväinen. Olisihan se kiva, jos joskus saisi fb:n sellaisen kuvan, joka ei olisi liian läheltä otettu naamakuva, mutta tällä on nyt pakko mennä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan