Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljennättekö tietyömaiden kohdalla?

Vierailija
28.08.2013 |

Vai ajatteko vaan "silleen varovasti" kaheksaakymppiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän. Muutenkin tapanani on ajaa nopeusrajoitusten mukaisesti (toki mittarivirhe huomioiden). 

Vierailija
2/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ajan liikennemerkkien mukaan. Vaikka aika turhauttavaa se on iltaisin kun ei ole työt meneillään.

Vierailija
4/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän rajoituksen mukaiseksi ja jos ei ole rajoitusta, hiljennän silti.

Vierailija
5/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän ja mies vetäytyy penkin alle häpeämään kuinka mä KEHTAAN ajaa 50km/h(eli liikennemerkissä annettu nopeus) moottoritien tietyömaa-alueella... Sitä ei tiedä koskaan etukäteen mitä siellä tietyömaalla on tai jos vaikka yhtäkkiä koko liikenne joutuu pysähtymään. Eri asia pysähtyä kokonaan 50km/h nopeudesta kuin 80km/h-nopeudesta. Hiljennän myös jyrkkiin mutkiin, ja pienennän nopeutta myös "suositeltu nopeus"-liikennemerkin kohdalla...

Mulle ei ole itsetunto-ongelma jos mulle tuolla tööttäillään tai kaahataan keskari pystyssä ohi.

Vierailija
6/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosella on oikea asenne, siellä voi olla edessä esim. kuorma-auto poikittain tulossa pois kippaamasta. Ja jalanhan ne asfalttimiehet siellä menee, ei ne voi tehdä töitään pelkästään siellä penkan puoleisella reunalla...

Tao miehesi päähän sama juttu!

Vierailija
7/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän.

Vierailija
8/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän. Kun ajan työmaan ohi tai läpi, ajan jonkun työpaikalle. Työpaikalle, jossa vaarallisissa olosuhteissa työskentelevät mm. Jonkun Lapsi, Puoliso, Isä, Isoisä, Veli, Kummi sekä Kaveri. Toisinaan myös Äiti ja Sisko.

Heidän turvallisuutensa, henkensä ja terveytensä sekä heidän läheistensä rakkaan hyvinvointi riippuu minusta. Minulla ei ole mitään oikeutta vaarantaa sitä.

Vierailija
9/9 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos tietyömaa on muutenkin 30:n alueella niin en aja 80:ä.. Mutta tuossa motarilla mitä päivittäin tulee sahattua, on tietyömaa, joka on käynnissä vain ei-ruuhka-aikaan, niin harvoin alennan nopeutta. Jos siellä joku heiluu huomioliivissä, sitten tietenkin.