Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni mielestä ylireagoin hänen tyttärensä minuun kohdistamaani ulkonäköarvosteluun

Vierailija
19.08.2020 |

Miehen tytär on alakouluikäinen. Mies pitää häntä viattomana, mutta kun olemme tuon tyttären kanssa kahden kesken, niin hän arvostelee ulkonäköäni. Olen sanonut tästä miehelleni, mutta hänen mielestään ylireagoin ja sanoo vain "lapset nyt ovat sellaisia että ne sanoo kaikkea miettimättä".

Mitä mieltä olette? Ylireagoinko? Pitäisikö vaan kasvattaa ns paksumpi nahka?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kerroin vanhemmille, jotka pitivät puhuttelun heille ja käskivät monesti puhumaan minulle nätimmin. Mutta käytännössä mikään ei muuttunut. Onneksi pesti loppui ja totesin ettei lastenhoito taida olla minun juttuni, koska en jaksa tuollaista testausta ja kiusaamista mitä tuon ikäiset protestoidessaan harrastavat.

Vierailija
42/44 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oma taktiikka oli myös olla kuin en kuulisi koska menin lukkoon. Mutta siis se ei toimi. Panokset vaan kovenee. Tuollaisille pitää varmaan kunnolla ärähtää tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin taputtanut tyytyväisenä röllykkääni ja sanonut, että niin on.

Sama. Olisin sanonut, että tämän eteen on tehty lujasti töitä ja maisteltu paljon erilaisia herkkuja, pullaa, sipsejä, karkkia, tosi hyvää ruokaa, limpparia ja muita herkkuja. Tällaisen sinäkin saat, kun syöt ahkerasti sipsejä ja pullaa.

Vierailija
44/44 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta puhuiko lapsi totta?

Miten se tähän liittyy? Toisen ulkonäköä saa ilkkua jos puhuu omasta mielestään vain totta? oletko vähän vajaa?

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme