Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kehui ystävääni, joka käyttää aina vahvaa contour meikkiä, että hän on niin kivan luonnollinen kun ei meikkaa

Vierailija
19.08.2020 |

Jokainen naispuolinen näkee kilometrin päähän, että ystävällä on vahva meikki kasvoilla. Nyt kun viimeksi meikkasin, poikaystävä tuli sanomaan että onko minun pakko meikata niin paljon ja lisäsi "Kato nyt esimerkiksi *Vanessaa, se on nätti ja kivan luonnollinen kun ei meikkaa"

Kerronko hänelle totuuden vai annanko elää omissa pilvilinnoissaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on contour?

Kuulostaa lentokoneelta.

Vierailija
22/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, meikkaako joku muu tai tietääkö aapeen poikaystävä, meikkaako joku muu?

Ei elämä ole mikään meikkaus/meikkaamattomuuskilpailu.

Pointti ei ole siinä meikkaako ap tai hänen kaverinsa, vaan siinä, miltä aapee haluaa näyttää, miltä hänen kaverinsa haluaa näyttää. Aapeen poikaystävä tyytyköön näihin tai valitkoon toisin.

*

Itse en juuri meikkaa, oikeastikaan, en väreillä enkä nudena enkä kontourilla, ihan vain koska elämäntyylini on niin liikkuva, että on helpompi kun meikkejäei tarvi kantaa mukana. Mieheni ei sano tästä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kehuu joitain tosi treenattua lihaksikasta miestä tyyliin 'Tomi on niin timmi ihan luonnostaan, ilman mitään vaivannäköä tai huhkimista. Mikset kulta voi näyttää samalta?'.

Hyvä esimerkki. Monet naiset tosiaan kuvittelevat, että jos mies ei ole överilihaksikas, niin niitä lihaksia ei ole hankittu salilla, vaan ne ovat ihan vain työn ohessa tulleita. "Yök mä en tykkää mistään salilla pumpatuista lihaksista, mutta sellaiset työllä hankitut lihakset on ihanat!"

Vierailija
24/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, oma mieheni ei erota edes ripsipidennyksiä ellei ne ole aivan överit.

Asia erikseen on sitten tuo, miksi miehesi vertaa sinua toisiin naisiin vielä tehden sinusta sen huonomman :/

Mun mies oli pudota tuolilta kun kerroin yhden tutun valittaneen kun hiuset alkoi vihertyä uimahallin kloorivedestä, joka reagoi jotenkin sen hiusvärin  (valkoinen) kanssa: "onks ne värjätty..." :O

Vierailija
25/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies valitti naisten tekokynsistä. Ovat hänestä vastenmielisen ylipitkät, räikeän väriset korppikotkan kynnet. Hän arvostaa luonnollisuutta ja kaikki tekohärpättimet olivat hänestä kauhistus. Ja hän kyllä erottaa, mikä on aitoa ja mikä lisäke. Sanojensa vakuudeksi hän näytti netistä kuvan, millaiset luonnolliset omat kynnet naisilla pitäisi olla. Kuva oli vastaava, kuin tämä. En jaksanut kertoa asian oikeaa laitaa.

https://www.salon-services.com/training/beauty-and-nails-training-cours…

Olimme myös kerran sekaporukalla baarissa ja naiset sitten kommentoivat, että sulle sopii tosi hyvin tollainen nude-meikki. Miehet siinä sitten ihmettelivät, että miten niin joku meikki. Eihän sillä ole kuin vähän ripsiväriä. Tein meikkiä ainakin 20 min.

Minulla oli nuorempana hiustenpidennykset (ihan hyvin tehdyt, mutta kyllä tarkkasilmäinen ne erotti helposti) ja kun poistin ne, sain kuulla miehiltä, että olet sitten leikannut hiukset. Mitä siihen sitten sanoisi.

Muutama vuosi takaperin omiin pitkiin vaaleisiin hiuksiini tehtiin värjäämällä tumma liukuväri tyveen, joka silloin oli muotia. Näin yhtä exääni pitkästä aikaa. Hän tuijotti hiuksiani ja yhtäkkiä joku lamppu syttyi hänen päässään. ”Toi sun tumma osa on VÄRJÄTTY!” Raidoitettu luonnollinen blondaus oli tietysti oma värini.

Vierailija
26/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ekan poikaystävän kanssa oltiin lähdössä kaupungille. Sanoi, että odottaa kyllä kun meikkaan. Olin jo meikannut ja hän aivan ihmeissään.

Vierailija
27/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet eivät tunnista meikattua naista, paitsi jos hänellä on kirkkaan väristä huulipunaa tai vaikkapa tosi räikeää luomiväriä. Luulevat, että se supertasainen, kuulas meikattu iho on vaan sitä luonnonkauneutta jne. 

Tämähän nyt suututtaa teidät naikkoset, mutta minulla on aina ollut hyvä iho, myös teininä. Aina olen saanut kuulla siitä. Normaalitilassa, eli kun en ole tehnyt naamalle mitään moneen tuntiin ja iho on rauhoittunut, en aina itsekään tajua heti että onko minulla bb-voide lärvissä vai ei XDDDDD.

Olen muutenkin meikittömänä ja meikanneena lähestulkoon täysin samannäköinen, koska en ikinä meikkaa vahvasti, en kontouraa enkä mitään. Ei sovi minun beibifeissiini eikä tyyliini liian vahva meikki.

Vierailija
28/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  mä kertoisin poikaystävälle, ihan vaikka vain hänen yleistietouden lisäämiseksi. Onhan se hyvä kun ihminen tietää laajemmin erilaisista asioista, joten miksi meikkaus ei voisi kuulua siihen.

Lisäksi itse en haluaisi, että poikakaveri kommentoi jotain virheellistä muiden kuullen, jonka olisin voinut oikaista hänelle jo aiemmin. Se vaivaantuneisuus, sekä muiden ilmeet voisivat olla ikävä tilanne. Joten ei kuin avaamaan poikakaverin silmät maailmalle myös näissä naisia koskevissa asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi