Poikaystävä kehui ystävääni, joka käyttää aina vahvaa contour meikkiä, että hän on niin kivan luonnollinen kun ei meikkaa
Jokainen naispuolinen näkee kilometrin päähän, että ystävällä on vahva meikki kasvoilla. Nyt kun viimeksi meikkasin, poikaystävä tuli sanomaan että onko minun pakko meikata niin paljon ja lisäsi "Kato nyt esimerkiksi *Vanessaa, se on nätti ja kivan luonnollinen kun ei meikkaa"
Kerronko hänelle totuuden vai annanko elää omissa pilvilinnoissaan?
Kommentit (28)
Totuus: keksit tämän jutun omasta päästäsi eikä sulla edes ole poikaystävää.
Jep, näinhän se on. Vain jos laittaa kirkkaansinistä tai voimakkaan punaista huulipunaa, niin se näyttää vahvalta meikiltä.
Samaa olen huomannut, että jos nainen on laiha/hoikka, niin miehet yleensä luulee, että treenaa paljon, vaikka ei treenaisi yhtään.
"Jokainen naispuolinen näkee kilometrin päähän, että ystävällä on vahva meikki kasvoilla"
EI NÄE! OLEN KURRKUANI MYÖTEN TÄYNNÄ TUOTA PASKAHOKEMAA! Olen nainen. En ole koskaan meikannut. En erota onko ihmisillä meikkiä vai ei. Tämä asia EI LIITY MITENKÄÄN SUKUPUOLEEN. Meikinerottamiskyky riippuu vain ja ainoastaan siitä, meikkaako ihminen itse.
Aika monet miehet eivät tunnista meikattua naista, paitsi jos hänellä on kirkkaan väristä huulipunaa tai vaikkapa tosi räikeää luomiväriä. Luulevat, että se supertasainen, kuulas meikattu iho on vaan sitä luonnonkauneutta jne.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen naispuolinen näkee kilometrin päähän, että ystävällä on vahva meikki kasvoilla"
EI NÄE! OLEN KURRKUANI MYÖTEN TÄYNNÄ TUOTA PASKAHOKEMAA! Olen nainen. En ole koskaan meikannut. En erota onko ihmisillä meikkiä vai ei. Tämä asia EI LIITY MITENKÄÄN SUKUPUOLEEN. Meikinerottamiskyky riippuu vain ja ainoastaan siitä, meikkaako ihminen itse.
No nyt sinä itse teet älyttömän olettamuksen siitä, että meikkiä käyttämättömät eivät tunnistaisi, onko ihmisellä meikkiä. En meikkaa ja kyllä, näen "kilometrin" päähän jos jollakulla on vahva contour naamassa.
Aloittajalle: kerro sille että kaverilla on vahva meikki naamasss ja tosiaan, näöntarkastukseen aika :D
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet miehet eivät tunnista meikattua naista, paitsi jos hänellä on kirkkaan väristä huulipunaa tai vaikkapa tosi räikeää luomiväriä. Luulevat, että se supertasainen, kuulas meikattu iho on vaan sitä luonnonkauneutta jne.
En kyllä sanoisi meikattua kuulaaksi kuin ehkä videoiden kautta katsottuna. Kyllä se iho aina näyttää meikatulta lähietäisyydellä seisoessa. Mutta niin, ehkä ne on sokeita.
Joo, ei ne miehet ainakaan sellaista kevyttä päivämeikkiä monikaan osaa erottaa. Ihan turha niiden on sanoa, että onpa luonnonkaunis. Itse meikkaan aina välillä kyllä, mutta tosi usein en. Töihin laitan kevyesti, lähinnä jotain mineraalimeikkipohjaa/ripsiväri/huulikiilto-luokkaa, mutta usein en viitsi meikata edes sinne. Iltamenoihin ja joskus muuten vaan laitan enemmän, mutta olen huomannut itsekin, että PALJON MEIKKIÄ on miesten mielestä vain sama asia kuin VAHVAT VÄRIT.
Vierailija kirjoitti:
Jep, näinhän se on. Vain jos laittaa kirkkaansinistä tai voimakkaan punaista huulipunaa, niin se näyttää vahvalta meikiltä.
Samaa olen huomannut, että jos nainen on laiha/hoikka, niin miehet yleensä luulee, että treenaa paljon, vaikka ei treenaisi yhtään.
Olin nuorena luonnonkaunis ja hyvässä kunnossa.
Laihaläski aknenaama oli todellisuus.
Naiset: "Ei saa yleistää! 😭"
Myös naiset: "Kaikki miehet on just tuollaisia. 😒"
Olin teininä melko pissis ja käytin liikaa meikkivoidetta ja puuteria. Laitoin kerran yksiin juhliin tummanpunaista huulipunaa ja silloinen poikaystävä tokaisi "Tää on muuten eka kerta kun mä nään sulla meikkiä" :D En tosiaan tiedä oliko hän jotenkin heikkonäköinen...
Pyydä kaverilta meikitön ja meikattu kuva ja näytä niitä poikaystävälle, jos vaikka lamppu syttyis päässä. Tai jos kaveri ei suostu, niin etsi YouTubesta joku contour-video ja selitä, että Vanessalla on myös aina tämmöinen meikki.
Ala kehuu joitain tosi treenattua lihaksikasta miestä tyyliin 'Tomi on niin timmi ihan luonnostaan, ilman mitään vaivannäköä tai huhkimista. Mikset kulta voi näyttää samalta?'.
Useat miehet eivät tosiaan huomaa. Ei myöskään hiuslisäkkeitä tms. Eräs miespuolinen työkaverini hehkutti kerran kun 50-vuotiaalla naisella on edelleen niin upeat hiukset. Totesin, etteivät ne aidot ole, mutta hyvännäköiset kuitenkin. Mies oli ihan järkyttynyt eikä tiennyt enää mitä sanoa...
Se nyt vaan on tyhmää käyttää meikkiä, joka näyttää ettei olisi meikkiä
Jep, oma mieheni ei erota edes ripsipidennyksiä ellei ne ole aivan överit.
Asia erikseen on sitten tuo, miksi miehesi vertaa sinua toisiin naisiin vielä tehden sinusta sen huonomman :/
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on tyhmää käyttää meikkiä, joka näyttää ettei olisi meikkiä
Itseasiassa meikki, joka saa ihmiset pitämään sinua luonnonkauniina on kaikista fiksuin. Tutkitusti kauniita ihmisiä kohdellaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Totuus: keksit tämän jutun omasta päästäsi eikä sulla edes ole poikaystävää.
Hienoa että joku muukin näkee näiden provojen läpi. Aloittajalla on pakkomielle aiheesta "miehet ja niiden käsitys luonnollisuudesta".
Todellisuudessa aloittaja kokee valtavia paineita siitä ettei näytä hyvältä ilman meikkiä ja lohduttaa itseään näillä provoilla, joissa uskottelee itselleen ja muille, ettei miehet näe contourmeikkiä naisen naamassa.
Sano että varaa ajan näöntarkastukseen. Se tarvii rillit.