Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö päätelmiä whatsapin läsnäolotiedon perusteella?

Vierailija
19.08.2020 |

Viestittelen salarakkaani kanssa hänen työkännykkäänsä. Viimeiset viestit kirjoiteltiin eilen ysin aikaan. Nyt kun katsoin, hän on ollut läsnä viimeksi 23.45.
Onko hän siis viestitellyt jollekin muulle, vai ehkä tarkistanut milloin minä olen ollut läsnä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyttään tapailumiehen paikallaoloa viikonloppuisin silloin kun hänellä ei ole lapsiviiko. Jos on paikalla klo 9 paikkeilla la tai su-aamulla, on todennäköisesti herännyt jonkun naisen vierestä. Jos taas on paikalla vasta klo 10 jälkeen, on tod näk nukkunut yksin.

Eikös tuo menisi lähinnä toisinpäin 😂 itse en ainakaan mene puhelimelleni lähellekään niin usein enkä aikaisin, jos mulla on uusi seuralainen vieressä.

Vierailija
42/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyttään tapailumiehen paikallaoloa viikonloppuisin silloin kun hänellä ei ole lapsiviiko. Jos on paikalla klo 9 paikkeilla la tai su-aamulla, on todennäköisesti herännyt jonkun naisen vierestä. Jos taas on paikalla vasta klo 10 jälkeen, on tod näk nukkunut yksin.

Eikös tuo menisi lähinnä toisinpäin 😂 itse en ainakaan mene puhelimelleni lähellekään niin usein enkä aikaisin, jos mulla on uusi seuralainen vieressä.

Miehen tuntien, kun hän on illalla/ yöllä saanut, ei halua aamulla uudestaan. Hän tykkää nukkua pitkään, joten ei huvikseen heräile ennen klo 10 viikonloppuisin.

Vierailija
44/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistain sinkkunaisista voi päätellä, että jos yömyöhään oltu online, on lähetetty seksiviestejä tai kuvia. Tai pano tullut yöksi.

Joo, jos on sinkkunainen kyseessä, niin eihän sitä muuta elämässä olekaan kuin miehet ja paneminen!

Mä en sinkkuaikanani lähettänyt ainoatakaan seksiviestiä eikä mulle tullut panoja yöksi.

Älä viitsi. Kaikki tietää että jaoit perääsi niin ahkeraan että kunta laittoi tienvarsiopasteet luoksesi.

Vierailija
45/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun deittailumies tarkistaa että en ole käynyt WU:ssa illalla sen jälkeen kun sanoin hänelle hyvätyöt.

Jos vaikka vahingossa käväisen siellä myöhällä, hän kysyy heti olenko hereillä. En nykyisin enää kovin usein avaa koko WU:a kun ahdistaa..

Vierailija
46/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä sivusuhde! kirjoitti:

jos oot jo salarakas,ei sen pitäs olla mitään väliä,voihan se siippansa kans viestitellä.Asiahan ei kuulu sulle millään lailla,koska alunperinkin jo elät valheessa. Ties kuin monta hoitoakin on,voi olla,ettet ole ainoa.

Etsi vapaa ihminen!

Itse ymmärsin, että ap:lla on salarakas, eli ap itse on parisuhteessa ja samaan aikaan hänellä on salarakas. Ja vaikka itsellään on siis vähintään kaksi naista/miestä yhtä aikaa, niin on mustasukkainen, jos salarakkaallakin olisi useampi kierroksessa. Kaksoisstandardit.

Vierailija
47/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun deittailumies tarkistaa että en ole käynyt WU:ssa illalla sen jälkeen kun sanoin hänelle hyvätyöt.

Jos vaikka vahingossa käväisen siellä myöhällä, hän kysyy heti olenko hereillä. En nykyisin enää kovin usein avaa koko WU:a kun ahdistaa..

Mikä on WU?

Vierailija
48/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, hän siis koko illan kyttää, että koska tulet online, jos heti lähettää viestiä, kun tulet. Ehkä kannattaa vaihtaa tapailumiestä.

Vierailija
49/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tuota kun olin salarakas. Sitten totesin, että ihan sama tuo huijari huijaa minuakin ja pettää. Sen kun on milloin on paikalla ja viestittelee ihan kenelle vain. Niin minäkin teen.

Meillä kummallakaan ei siis ole sitä, että koska on viimeksi ollut paikalla, mutta on kuten kaikilla niin näkyy koska käyttää appia. Jostain syystä ei ole kyseinen toiminto ihan reaaliaikainen, multa on usein kysytty, että miksi olen ollut keskellä yötä "paikalla", vaikka olen ollut siihen aikaan täydessä unessa. Myös joskus mies on laittanut viestin, vaikka on vieressä. On saattanut useampi minuutti siitä laittaa jo puhelimen pois, mutta silti näyttää, että olisi paikalla. Eli en siihenkään luottaisi ihan täysin.

Vierailija
50/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä sivusuhde! kirjoitti:

jos oot jo salarakas,ei sen pitäs olla mitään väliä,voihan se siippansa kans viestitellä.Asiahan ei kuulu sulle millään lailla,koska alunperinkin jo elät valheessa. Ties kuin monta hoitoakin on,voi olla,ettet ole ainoa.

Etsi vapaa ihminen!

Itse ymmärsin, että ap:lla on salarakas, eli ap itse on parisuhteessa ja samaan aikaan hänellä on salarakas. Ja vaikka itsellään on siis vähintään kaksi naista/miestä yhtä aikaa, niin on mustasukkainen, jos salarakkaallakin olisi useampi kierroksessa. Kaksoisstandardit.

Tai kiintymyssuhdetrauma.

Vierailija
51/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli paikalla ollut yölläkin, otti tiedon pois kun kysyin asiasta sanoi että työkaverit kyttää.. eli vastaus jäi saamatta.,

Vierailija
52/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aina online vaikken viestittelisi

Vierailija
53/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä nelikymppisellä kaverimiehellä WA-viestittely menee aina seuraavasti: paikallaolon radikaali väheneminen, FB-kaverien määrä vähenee yhdellä, WA-paikallaolo pysyy vähäisenä, FB-kaverien määrä kasvaa yhdellä, WA-viestittely lisääntyy ja erityisesti säännöllinen paikallaolo iltakymmenen jälkeen. Sama kaava toistuu x10 per vuosi.

Vierailija
54/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä nelikymppisellä kaverimiehellä WA-viestittely menee aina seuraavasti: paikallaolon radikaali väheneminen, FB-kaverien määrä vähenee yhdellä, WA-paikallaolo pysyy vähäisenä, FB-kaverien määrä kasvaa yhdellä, WA-viestittely lisääntyy ja erityisesti säännöllinen paikallaolo iltakymmenen jälkeen. Sama kaava toistuu x10 per vuosi.

Unohtui mainita vielä että hän on kertonut käyttävänsä FB- deittisovellusta.

Vierailija
55/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow. Vuoden stalkkaripalkinnon saaja taitaa olla selvillä.

Vierailija
56/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu ketään siellä kytättyä.

Vierailija
57/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D No joo, mutta tuo kaava on niin selkeä että sitä on vaikea olla huomaamatta.

Vierailija
58/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pikimmiten alkaa kutsua entiseksi deittailumieheksi, ennen kuin huomaa olevansa alistettuna ja rahattomana peittämässä mustelmia.

Vierailija
59/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks puhelinta. Molemmilla voi soittaa ja tekstitellä apeilla ja vanhanaikaisesti. Ei se toisesta mitään kerro jos tekstaa toisella apilla jollein muulle. Tai toisella puhelimella. Poistin yhden tyypin keskustelut, poistuen niistä ensin. Kas kummaa kun tuli tikusta heti asiaa.

Poistin koko numeron. En tehnyt sillä mitään. 2 puhelimen appikin on tätä nykyä pois.

Vierailija
60/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vielä tehtävä päivitys: FB-kaverien määrä kasvoi eilen yhdellä ja nyt WA laulaa taas. Jännä seurata, päästäänkö tällä kerralla kolmeen kuukauteen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi