Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö päätelmiä whatsapin läsnäolotiedon perusteella?

Vierailija
19.08.2020 |

Viestittelen salarakkaani kanssa hänen työkännykkäänsä. Viimeiset viestit kirjoiteltiin eilen ysin aikaan. Nyt kun katsoin, hän on ollut läsnä viimeksi 23.45.
Onko hän siis viestitellyt jollekin muulle, vai ehkä tarkistanut milloin minä olen ollut läsnä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti viestittelee jonkun muun kanssa. Vaikka hullulta kuulostaa, niin tällä tavalla pettävä poikaystäväni lopulta jäi kiinni. Hänellä oli siis näennäisesti pienet piirit ja harvakseltaan kertoi tuttujensa kuulumisia, vaikka selvästi jonkun kanssa päivät pitkä viestitteli wa:ssa. No, naisiahan ne viestikaverit oli.

Typerys 😂 olisi ladannut vaikka snapchatin uusia viestikavereita varten. Naisilla on yleensä sekä hyvät vaistot, että taipumus huomata yksityikohtia ja vivahteita toisten käytöksessä.

Vierailija
22/60 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuvittelee olevansa miehen ainoa salarakas. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla ei ole ne tiedot päällä, joten en näe muidenkaan tietoja. Suosittelen samaa kaikille muille.

Mulla tämä sama. En halua että kukaan tekee päätelmiä kyttäämällä minua. En itse kyttää muita, kun en näe tuota edes milloin ovat paikalla.

Aikoinaan tapailukumppani(silloin käytettiin facebookin messengeriä, ei ollut wa:ta olemassakaan vielä) oli langoilla, mutta ei vastannut minulle. Ihan kolmen aikaan aamuyölläkin oli ollut monesti linjoilla. Kysyin miksi hän ei vastaa, niin hän suuttui. Hetken päästä selvisi että oli muitakin kierroksessa. Eli jos kokisin tarvetta kytätä, niin luultavasti olisi epäilyksineni oikeassa, eli jotain mättäisi kun en luottaisi.

Vierailija
24/60 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon textiviestittely poistaisi tämän ongelman. Tai vaikka s-postiviestittely

Vierailija
25/60 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä sivusuhde! kirjoitti:

jos oot jo salarakas,ei sen pitäs olla mitään väliä,voihan se siippansa kans viestitellä.Asiahan ei kuulu sulle millään lailla,koska alunperinkin jo elät valheessa. Ties kuin monta hoitoakin on,voi olla,ettet ole ainoa.

Etsi vapaa ihminen!

Tuskin viestittelee siippansa kanssa työpuhelimella. Ja kai se voi ihan puhuakin kun samassa talossa asuvat.

Vierailija
26/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistain sinkkunaisista voi päätellä, että jos yömyöhään oltu online, on lähetetty seksiviestejä tai kuvia. Tai pano tullut yöksi.

Ja mitäpä sekään sinun elämään vaikuttaisi😄😄

Vierailija
27/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuo kellekkään kuuluu kenen kans kukakin viestii??

28/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai hän nyt muillekin viestittelee 😄 Mutta onhan tuosta välillä kätevä kurkata, että hengissä on 🥰

Vierailija
29/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli eron jälkeen kyttäiltyä exää kun olin vielä kovin rakastunut ja mietin kenen kanssa kirjoittelee. Todellisuudessa whatsapista ei voi päätellä yhtään mitään. Siis ei mitään siitä, kenen kanssa ja missä henkilö on ja kenelle kirjoittelee. Itsensä siinä vaan hulluksi ajaa.

Vierailija
30/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyylää muita whatsappissa. Ei edes kiinnosta miten sen voisi tehdä .

Vierailija
31/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka oli aktiivisena aina elokuun lopusta lähtien n. klo 22-23.53 joka ilta. Lisäksi kymmeniä kertoja päivisin.

Reilu viikko sitten iltaviestittely loppui kokonaan ja päiväviestittely väheni. Tuo suhde ilmeisesti loppui.

Vierailija
32/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä joka oli aktiivisena aina elokuun lopusta lähtien n. klo 22-23.53 joka ilta. Lisäksi kymmeniä kertoja päivisin.

Reilu viikko sitten iltaviestittely loppui kokonaan ja päiväviestittely väheni. Tuo suhde ilmeisesti loppui.

Piti lisätä tuohon vielä että tapailumiehen ilta-aktiivisuus WA:ssa alkoi samoihin aikoihin kun hän harvensi hyvänyöntoivotuksia minulle ja lopulta lopetti ne kokonaan.

Vierailija
33/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden paikalla olo. En ymmärrä, mitä koostun siitä tiedosta, jos joku kaverini on ollut paikalla esim. tänään klo 17.22. Ihan turhia tietoa.

Vierailija
34/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämmöisen huomaa jos kyttää ja myöskin sen muutoksen.

35/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt hän on heränny tähän päivään! 😂

Vierailija
36/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämmöisen huomaa jos kyttää ja myöskin sen muutoksen.

No tuli kytättyä joo, ja sitten kun tuo aikaikkuna oli aina tuo sama. Luultavasti se nainen oli joku yh ja viestittely kävi hänelle vasta sen jälkeen kun lapsi oli laitettu nukkumaan tms.

Vierailija
37/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teen. Mulla on parikymppinen lapsi joka ei asu kotona, juuri siinä iässä jolloin syksyiset yöjäät vievät nuoria autonkuljettajia - ja on kiva nähdä, että se on ollut ainakin tiettyyn kellonaikaan vielä hengissä.

Puolisoni viestittelee koko ajan muille ihmisille ja se on käsittääkseni vallan normaalia. Minäkin viestitttelen omille kavereilleni ja sekin on normaalia.

Vierailija
38/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti kyttää. Joskus olen katsonut esimerkiksi onko äiti ollut tänään jo paikalla, eli onko hereillä ja kehtaan sitten soittaa. Tai onko fwb mies hereillä, laitellaan kyllä snappia muuten. Välillä en itse käy siellä päiväkausiin, joten siinähän sitten joku kyttää, jos haluaa.

Vierailija
39/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla ei ole ne tiedot päällä, joten en näe muidenkaan tietoja. Suosittelen samaa kaikille muille.

Mulla taas on ne tiedot päällä, kun ei ahdistele toisten paikallaolot tai olemattomuudet. Yksinasujana ajattelen, että niistä voi olla hyötyä, jos mulle tapahtuu jotain.

Vierailija
40/60 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyttään tapailumiehen paikallaoloa viikonloppuisin silloin kun hänellä ei ole lapsiviiko. Jos on paikalla klo 9 paikkeilla la tai su-aamulla, on todennäköisesti herännyt jonkun naisen vierestä. Jos taas on paikalla vasta klo 10 jälkeen, on tod näk nukkunut yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän