Teetkö päätelmiä whatsapin läsnäolotiedon perusteella?
Viestittelen salarakkaani kanssa hänen työkännykkäänsä. Viimeiset viestit kirjoiteltiin eilen ysin aikaan. Nyt kun katsoin, hän on ollut läsnä viimeksi 23.45.
Onko hän siis viestitellyt jollekin muulle, vai ehkä tarkistanut milloin minä olen ollut läsnä?
Kommentit (60)
En tee, mutta elämäsi kuulostaa hyvin stressaavalta.
Aivan varmasti viestittelee jonkun muun kanssa. Vaikka hullulta kuulostaa, niin tällä tavalla pettävä poikaystäväni lopulta jäi kiinni. Hänellä oli siis näennäisesti pienet piirit ja harvakseltaan kertoi tuttujensa kuulumisia, vaikka selvästi jonkun kanssa päivät pitkä viestitteli wa:ssa. No, naisiahan ne viestikaverit oli.
Huoh. Ei miehet harrasta tuollaista epätoivoista toisten paikallaolotietojen kyttäystä. Eikä sen puoleen useimmat naisetkaan. Mutta ei miehet, varsinkaan pettäjämiehet.
En kyttää kenenkään paikallaolotietoja ja omani olen piilottanut. Suosittelen kaikille kyttääjille nuppitohtoria.
En. Paitsi jos kyseessä on oma alaikäinen lapsi, joka on WA:n mukaan ollut paikalla keskellä yötä, kun pitäisi olla täydessä unesa jo esim. tulevan koulupäivän takia.
Joistain sinkkunaisista voi päätellä, että jos yömyöhään oltu online, on lähetetty seksiviestejä tai kuvia. Tai pano tullut yöksi.
Ja sinä kuvittelet siellä vaaleanpunaisessa tornissasi olevasi ainoa ihminen salarakkaasi elämässä kenen kanssa ylipäätään viestitellään , vai ?
Lähinnä teen päätelmiä ap:n mielenterveydestä. Olen ottanut kaikki paikallaolotiedot ja lukukuittaukset pois käytöstä, ettei kenenkään tarvitse miettiä, olenko suuttunut jostain, jos en heti vastaa luettuun viestiin tai olenko peräti pahemman luokan ghostailija. Laitan vielä ilmoitukset äänettömälle, niin ei tarvitse koko ajan haukkana kaivaa puhelinta jostain kun se piippaa. Kiireellisissä asioissa minulle voi soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joistain sinkkunaisista voi päätellä, että jos yömyöhään oltu online, on lähetetty seksiviestejä tai kuvia. Tai pano tullut yöksi.
Kyllä, aivan totta, sulle olisi parempi että pysyt kaukana sinkkunaisista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos on sinkkunainen kyseessä, niin eihän sitä muuta elämässä olekaan kuin miehet ja paneminen!
Mä en sinkkuaikanani lähettänyt ainoatakaan seksiviestiä eikä mulle tullut panoja yöksi.
yks mun työkaveri kyttää aina ja seuraavana päivänä aina kyselee kenen kanssa mä juttelin esim. 02:45?
Nyt jos nousen yöllä pissalle aina avaan whatsapin ja odottelin aamulla hänen kysymyksiä onko mulla salasuhde.
Mua ei kiinnosta tipan tippaa koska muut ihmiset käyttää WhatsAppia, ja mistä syystä. Jos se on mun kumppani, se ilmeisesti haluaa olla mun kumppani, eikä mulla ole tarvetta kytätä sen puhelintapoja.
Vierailija kirjoitti:
yks mun työkaveri kyttää aina ja seuraavana päivänä aina kyselee kenen kanssa mä juttelin esim. 02:45?
Nyt jos nousen yöllä pissalle aina avaan whatsapin ja odottelin aamulla hänen kysymyksiä onko mulla salasuhde.
Laita läsnäolotiedon näkyminen pois, niin loppuu työkaverin kyttäily.
Jos joku haluaa tehdä päätelmiä minusta sen perusteella, milloin olen WA:ta käyttänyt, niin siitä vaan. Mutta omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä, kun kyttääjiä on niin kiva kiusata?
jos oot jo salarakas,ei sen pitäs olla mitään väliä,voihan se siippansa kans viestitellä.Asiahan ei kuulu sulle millään lailla,koska alunperinkin jo elät valheessa. Ties kuin monta hoitoakin on,voi olla,ettet ole ainoa.
Etsi vapaa ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hauskaa kun hän aina utelee :)
En. Mulla ei ole ne tiedot päällä, joten en näe muidenkaan tietoja. Suosittelen samaa kaikille muille.